25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov.
Pristajalna stran, konverzija

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del. (Vir slike: Pixabay)

V prejšnjem prispevku smo predstavili vprašanja, na katera morate odgovoriti, še preden oblikujete pristajalno stran. Poleg tega pa smo našteli prvih 7 nasvetov za oblikovanje učinkovitih pristajalnih strani.

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Prilagojenost mobilnim napravam

Uporabniki smo že prav nestrpni, če stran ni prilagojena pametnim telefonom in tablicam, zato je to pravzaprav obvezno, ne le priporočljivo.

Vse se vrti okoli uporabnika

Ne govorite preveč o sebi, saj to uporabnikov ne zanima. Pokažite, kaj lahko storite zanje, da boste rešili njihov problem.

Uporabite video

To še posebej velja za kompleksnejše izdelke, ki z videom postanejo dostopnejši in hkrati zabavni.

Blog marketing

Imejte super ponudbo

Najboljši način za pridobitev potencialnega kupca je izjemna ponudba, ki se ji ne more upreti, ker je preveč vabljiva in obljublja rešitev njegove težave.

V nekaj trenutkih ugotovimo, za kaj gre

Koristi za obiskovalca morajo biti prepoznavne v največ 8 sekundah. Izpostavite jih v naslovu in podnaslovu, pri čemer uporabite večjo tipografijo.

Relevantne kakovostne slike

Pristajalno stran naredijo prijetno za oči in poskrbijo za boljšo uporabniško izkušnjo.

Besedilo, povezano z oglasom

Na dobrih pristajalnih straneh uporabljamo iste besede kot v oglasu, ki je uporabnika pripeljal na stran. Povezanost mora biti očitna: če v oglasu prodajate šotore za kampiranje, ne pošiljajte uporabnika na stran s spalnimi vrečami ali vstopno stran.

V kontaktnem obrazcu vprašajte le tisto, kar res potrebujete

Več kot bo polj v obrazcu, manj uporabnikov ga bo izpolnilo. Velja načelo, da v obrazcih za pridobivanje kontakotv ne vprašamo po več kot 7 informacijah.

A/B testiranje

Ko ustvarimo pristajalno stran, ne moremo vedeti, kaj bo delovalo in kaj ne. Nenehna A/B testiranja posameznih elementov omogočajo, da povečujemo stopnjo konverzije.

Izkoristite barve

Barve vplivajo na človeka, kar velja tudi na pristajalnih straneh. Poskrbite za kontrastne barve gumbov s pozivi k akcijam.

Pristajalna stran, barve

Izbira barv je izjemno pomembna. (Vir slike: Pixabay)

Gumbi za deljenje na družabnih omrežjih

Če imate zares dobro ponudbo, jo bodo uporabniki delili naprej. Gumbe še posebej izpostavite na zahvalni strani.

Izjave zadovoljnih strank

Izjave zadovoljnih strank so eno izmed najučinkovitejših tržnih orožij in delujejo tudi na pristajalnih straneh.

Preverite, kako smo pristajalno stran naredili za delavnico Blog marketing >>

Zahvalna stran

Ko uporabnik odda svoje podatke prek obrazca, mu na zahvalni strani ponudite nadaljnje informacije, ga usmerite na družabna omrežja ali blog.

Dokazi kakovosti

Logotipi znanih podjetij, s katerimi ste sodelovali, priznanja, nagrade, certifikati in članstva gradijo zaupanje v uporabnikih.

Hitrost nalaganja strani

Hitrost močno vpliva na t. i. bounce rate, zato poskrbite za majhne velikosti slik, uporabite orodja za predpomnilnik in hitre strežnike.

Uporabniki smo »divje živali«

Uporabniki prispemo na pristajalno stran in takoj želimo dobiti, po kar smo prišli. Naslov in podnaslov, alineje, različne velikosti pisave in barvni kontrasti so ključ do uspeha.

Spremljanje konverzij

Učinkovitost pristajalnih strani se da natančno izmeriti, kar izkoristite, kolikor se da. Tako boste vedno vedeli, kaj vam povrne investicijo in kaj ne.

Nova kampanja, nova pristajalna stran

Ko boste pripravljali novo kampanjo, ne pozabite ustvariti nove pristajalne strani, ki upošteva vsa navedena navodila.

Kontrolni seznam za učinkovito pristajalno stran je dolg, toda ob upoštevanju vseh 25 nasvetov bo vsaka vaša pristajalna stran prava vaba za potencialne kupce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite še 25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje