25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

Avtor Manca Korelc — 30.09.2015
Komentiraj!
V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite si jih v nadaljevanju.
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del (Vir: Pixabay.com)

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

  • Prilagojene mobilnim napravam – leta 2015 smo uporabniki že prav nestrpni, če stran ni prilagojena pametnim telefonom in tablicam, zato je to pravzaprav obvezno, ne le priporočljivo;
  • Vse se vrti okoli uporabnika – ne govorite preveč o sebi, saj to uporabnike ne zanima; pokažite, kaj lahko storite zanje, da boste rešili njihov problem;
  • Uporabite video – to še posebej velja za kompleksnejše izdelke, ki z videom postanejo dostopnejši in hkrati zabavni;
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel
  • Imejte super ponudbo – najboljši način za pridobitev potencialnega kupca je izjemna ponudba, ki se ji ne more upreti, ker je preveč vabljiva in obljublja rešitev njegove težave;
  • V nekaj trenutkih ugotovimo, zakaj gre – koristi za obiskovalca morajo biti prepoznavne v največ 8 sekundah; izpostavite jih v naslovu in podnaslovu, pri čemer uporabite večjo tipografijo;
  • Relevantne kakovostne slike – pristajalno stran naredijo prijetno za oči in poskrbijo za boljšo uporabniško izkušnjo;
  • Besedilo povezano z oglasom – na dobrih pristajalnih straneh uporabljamo iste besede kot v oglasu, ki je uporabnika pripeljal na stran; povezanost mora biti očitna: če v oglasu prodajate šotore za kampiranje, ne pošiljajte uporabnika na stran s spalnimi vrečami ali vstopno stran;
  • V kontaktnem obrazcu vprašajte le tisto, kar res potrebujete – več kot bo polj v obrazcu, manj uporabnikov ga bo izpolnilo; velja načelo, da v obrazce za pridobivanje leadov ne vprašamo po več kot 7 informacij;
  • A/B testing – ko ustvarimo pristajalno stran, ne moremo vedeti, kaj bo delovalo in kaj ne; nenehna A/B testiranja posameznih elementov omogočajo, da povečujemo stopnjo konverzije;
  • Izkoristite barve – barve vplivajo na človeka, kar velja tudi na pristajalnih straneh; poskrbite za kontrastne barve gumbov s pozivi k akcijam;
  • Klikabilni gumbi za deljenje na družabnih omrežjih – če imate zares dobro ponudbo, bodo uporabniki delili naprej; gumbe še posebej izpostavite na zahvalni strani;
  • Izjave zadovoljnih strank – so eden izmed najučinkovitejših tržnih orožij in delujejo tudi na pristajalnih straneh;
  • Zahvalna stran – ko uporabnik odda svoje podatke prek obrazca, mu na zahvalni strani ponudite nadaljnje informacije, usmerite na družabna omrežja ali blog;
  • Dokazi kakovosti – logotipi znanih podjetij, s katerimi ste sodelovali, priznanja, nagrade, certifikati in članstva gradijo zaupanje v uporabnikih;
  • Hitrost nalaganja strani – hitrost močno vpliva na stopnjo bounce rate, zato poskrbite za majhne velikosti slik, uporabite orodja za predpomnilnik in hitre strežnike;
  • Uporabniki smo »divje živali« – prispemo na pristajalno stran in takoj želimo dobiti, po kar smo prišli; naslov in podnaslov, alineje, različne velikosti pisave in barvni kontrasti so ključ do uspeha;
  • Spremljanje konverzij učinkovitost pristajalnih strani se da natančno izmeriti, kar izkoristite, kakor se da; tako boste vedno vedeli, kaj vam povrne investicijo in kaj ne;
  • Nova kampanja, nova pristajalna stran – ko boste pripravljali novo kampanjo, ne pozabite ustvariti nove pristajalne strani, ki upošteva vsa navedena navodila.

Kontrolni seznam za učinkovito pristajalno stran je dolg, toda ob upoštevanju vseh 25 nasvetov bo vsaka vaša pristajalna stran prava vaba za potencialne kupce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite še 25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo - 1. del

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!