25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite si jih v nadaljevanju.
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del (Vir: Pixabay.com)

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

  • Prilagojene mobilnim napravam – leta 2015 smo uporabniki že prav nestrpni, če stran ni prilagojena pametnim telefonom in tablicam, zato je to pravzaprav obvezno, ne le priporočljivo;
  • Vse se vrti okoli uporabnika – ne govorite preveč o sebi, saj to uporabnike ne zanima; pokažite, kaj lahko storite zanje, da boste rešili njihov problem;
  • Uporabite video – to še posebej velja za kompleksnejše izdelke, ki z videom postanejo dostopnejši in hkrati zabavni;

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

  • Imejte super ponudbo – najboljši način za pridobitev potencialnega kupca je izjemna ponudba, ki se ji ne more upreti, ker je preveč vabljiva in obljublja rešitev njegove težave;
  • V nekaj trenutkih ugotovimo, zakaj gre – koristi za obiskovalca morajo biti prepoznavne v največ 8 sekundah; izpostavite jih v naslovu in podnaslovu, pri čemer uporabite večjo tipografijo;
  • Relevantne kakovostne slike – pristajalno stran naredijo prijetno za oči in poskrbijo za boljšo uporabniško izkušnjo;
  • Besedilo povezano z oglasom – na dobrih pristajalnih straneh uporabljamo iste besede kot v oglasu, ki je uporabnika pripeljal na stran; povezanost mora biti očitna: če v oglasu prodajate šotore za kampiranje, ne pošiljajte uporabnika na stran s spalnimi vrečami ali vstopno stran;
  • V kontaktnem obrazcu vprašajte le tisto, kar res potrebujete – več kot bo polj v obrazcu, manj uporabnikov ga bo izpolnilo; velja načelo, da v obrazce za pridobivanje leadov ne vprašamo po več kot 7 informacij;
  • A/B testing – ko ustvarimo pristajalno stran, ne moremo vedeti, kaj bo delovalo in kaj ne; nenehna A/B testiranja posameznih elementov omogočajo, da povečujemo stopnjo konverzije;
  • Izkoristite barve – barve vplivajo na človeka, kar velja tudi na pristajalnih straneh; poskrbite za kontrastne barve gumbov s pozivi k akcijam;
  • Klikabilni gumbi za deljenje na družabnih omrežjih – če imate zares dobro ponudbo, bodo uporabniki delili naprej; gumbe še posebej izpostavite na zahvalni strani;
  • Izjave zadovoljnih strank – so eden izmed najučinkovitejših tržnih orožij in delujejo tudi na pristajalnih straneh;
  • Zahvalna stran – ko uporabnik odda svoje podatke prek obrazca, mu na zahvalni strani ponudite nadaljnje informacije, usmerite na družabna omrežja ali blog;
  • Dokazi kakovosti – logotipi znanih podjetij, s katerimi ste sodelovali, priznanja, nagrade, certifikati in članstva gradijo zaupanje v uporabnikih;
  • Hitrost nalaganja strani – hitrost močno vpliva na stopnjo bounce rate, zato poskrbite za majhne velikosti slik, uporabite orodja za predpomnilnik in hitre strežnike;
  • Uporabniki smo »divje živali« – prispemo na pristajalno stran in takoj želimo dobiti, po kar smo prišli; naslov in podnaslov, alineje, različne velikosti pisave in barvni kontrasti so ključ do uspeha;
  • Spremljanje konverzij učinkovitost pristajalnih strani se da natančno izmeriti, kar izkoristite, kakor se da; tako boste vedno vedeli, kaj vam povrne investicijo in kaj ne;
  • Nova kampanja, nova pristajalna stran – ko boste pripravljali novo kampanjo, ne pozabite ustvariti nove pristajalne strani, ki upošteva vsa navedena navodila.

Kontrolni seznam za učinkovito pristajalno stran je dolg, toda ob upoštevanju vseh 25 nasvetov bo vsaka vaša pristajalna stran prava vaba za potencialne kupce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite še 25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani torej tudi o vaših (potencialnih) strankah. Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani. Preberite več >>

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje