26 knjig, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

Avtor Maja Borštnik — 16.09.2013
Komentiraj!
Uspešni podjetniki se zavedajo dejstva, da se morajo neprestano učiti in prav branje knjig je odličen način za pridobivanje novih znanj. Predstavljamo vam 26 knjig, ki so po mnenju časnika Business Insider zelo priporočljive za vsakega podjetnika.
26 knjig, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

26 knjig, ki jih mora prebrati vsak podjetnik (Vir slike: sxc.hu)

1. Predvidljivo nerazumni (ang. Predictably Irrational)

Avtor: Dan Ariely

Dan Ariely, profesor behaviorističnih znanosti je v svetovni uspešnici Predvidljivo nerazumni nanizal presenetljive, poučne in zabavne zgodbe, v katerih razgrinja sile, ki vplivajo na naše odločanje. Te kažejo, da naše nerazumnosti niso niti naključne niti nesmiselne, pač pa sistematične in predvidljive. In če se jih potrudimo razumeti, se lahko tudi naučimo sprejemati boljše odločitve.

2. The Four Steps To The Epiphany

Avtor: Steve Blank

Steve Blank, podjetnik z več kot 30 let dela v visokotehnološkem okolju in ustanovitelj 8 startupov, je v knjigi The Four Steps To The Epiphan podal koristne nasvete o tržišču, poslovnem načrtu, marketinškem načrtu in načrtu prodaje. Knjiga je namenjena predvsem startupom in podjetjem, ki imajo nov produkt. 

3. How to Change the World

Avtor: David Bornstein

Bornstein je pripravil študijo socialnega podjetništva in ugotovil, da lahko v podjetništvu vsakdo uspe, če le ima dovolj veliko željo po tem, da spremeni svet. Idealizem je namreč izjemno močan motivator, zaradi katerega posamezniki vztrajajo tudi v navidez najbolj nemogočih situacijah.

4. From Resource Allocation To Strategy

Avtor: Joseph Bower

Bower v svoji knjižni uspešnici natančno opiše, kako delujejo organizacije in kako lahko tudi vi razvijete učinkovito strategijo za delovanje podjetja. Pri tem se zanaša na svoje izkušnje, ki jih je pridobil v več desetletjih raziskovanja na različnih poslovnih šolah. 

5. Losing My Virginity: How I Survived, Had Fun, And Made A Fortune Doing Business My Way

Avtor: Richard Branson

Avtobiografija britanskega poslovneža Richarda Bransona je polna opisov drznih podvigov podjetnika, ki je zgolj v nekaj letih uspel preiti od povprečja do velikega bogastva. Bralec dobi občutek, da je Branson nekatere velike uspehe napravil povsem spontano in mimogrede. 

Seznam preostalih knjižnih uspešnic, ki so prav tako vredne branja:

  1. How To Win Friends And Influence People (Dale Carnegie)
  2. The Zigzag Principle (Rich Christiansen)
  3. The Innovator's Dilemma (Clayton Christensen)
  4. Good to Great (Jim Collins)
  5. The Startup Game (William H. Draper)
  6. Innovation and Entrepreneurship (Peter Drucker)
  7. The Ascent Of Money: A Financial History Of The World (Niall Ferguson)
  8. Never Eat Alone (Keith Ferrazzi)
  9. The World Is Flat (Thomas Friedman)
  10. The E-Myth Revisited (Michael E. Gerber)
  11. Outliers (Malcolm Gladwell)
  12. All Marketers Are Liars (Seth Godin)
  13. The 48 Laws of Power (Robert Greene)
  14. Delivering Happiness (Tony Hsieh)
  15. Steal Like an Artis (Austin Kleon)
  16. Founders at Work (Jessica Livingston)
  17. How Successful People Think (John Maxwell)
  18. The Smartest Guys In The Room: The Amazing Rise And Scandalous Fall Of Enron (Bethany McLean, Peter Elkind)
  19. Zen and the Art of Motorcycle Maintenance (Robert Pirsig)
  20. The Lean Startup (Eric Ries)
  21. Start With Why (Simon Sinek)

Vir: Business Insider

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!