3 glavni koraki pri prodaji podjetja

Stopnja prodaje podjetij v ZDA je zelo nizka, saj se manj kot 10% podjetij dejansko proda. Kako torej zagotoviti, da se bo vaše podjetje uspešno prodalo? Poznamo tri ključne korake, ki so primerni za vsakega lastnika manjšega podjetja, ki želi uspešno izpeljati postopek prodaje.
Članek: Viri financiranja podjetja

Viri financiranja podjetja (slika: sxc.hu)

Prepoznavanje potencialnih kupcev

Raziskati je potrebno, kdo vse bi lahko bil potencialen kupec, in na podlagi tega ustvariti seznam primernih kupcev. Med slednje lahko spadajo konkurenti (posredni ter neposredni), osebe, ki so zaposlene v večjih podjetjih vaše industrije, sorodniki, vaši kupci ter dobavitelji.

Vnaprejšnja zagotovitev poslovnega posojila

To storitev omogoča večina bank ter organizacij za razvoj skupnosti. Predložiti je potrebno poslovne ter osebne davčne napovedi skupaj s prodajno ceno vašega podjetja. Če vam bodo odobrili le 70-80% financiranja, lahko ponudite financiranje s strani kupca, da bi se cena “izenačila”.

Trženje

Najprej je potrebno podjetje uvrstiti na prodajno listo oz. ga dati naprodaj. Kot pomoč pri prodaji se lahko obrnete na posrednike oz. trgovce, ki bi delovali kot vaši prodajni agenti, vendar morate imeti v mislih, da ti zahtevajo velike vsote denarja le za dodajanje vašega podjetja na sezname nekaj poslovno-prodajnih spletnih strani.

Aktivno trženje svojega podjetja torej pomeni zagotovitev posojila, razvijanje tržnega materiala ter kontaktiranje vsaj 100-200 potencialnih kupcev. Poleg tega pa uvrstitev na seznam spletnih strani, ki se ukvarjajo s prodajo podjetij.

Vir: Noone, Jim. 3 Vital Steps to Selling Your Business. Smallbizbee.com, 15.6.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje