3 napake, ki jih na družbenih omrežjih ne počnite!

Ali vaš način oglaševanja preko družbenih medijev pritegne stranke k vaši blagovni znamki ali jih odbija? Predstavljamo vam tri velike napake, ki jih podjetniki vse preveč pogosto počnejo in ki se jim morate izogniti, če želite obdržati sledilce.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Če smetite vaš Twitter, Facebook stran in Pinterest z objavami, ki preveč očitno reklamirajo vaše podjetje in so osredotočene samo nanj, je mogoče to razlog, da sledilci odhajajo in skupaj z njimi tudi njihov denar.

Sledi kratek seznam prepogostih napak, ki bi se jih morali podjetniki izogibati na daleč.

1. Ne  govorite le o vaših produktih in storitvah.

To bi moralo biti sedaj že samoumevno. Ne želite biti oseba na zabavi, ki govori le o sebi. Posodabljanje statusa, tvitanje in objave, ki se narcistično vrtijo samo okoli vaše blagovne znamke, bo povzročilo vaš hiter propad na družbenih omrežjih. Videti boste preveč zagledani vase, egoistični in nepovezani s svojimi strankami ter njihovimi potrebami. Sledil bo upad vaših privržencev.

Strokovnjak za mala podjetja Steven D. Strauss predlaga, da za vzpostavitev povezave s strankami preko družbenih omrežij sledite pravilu 80-20. To pomeni, da bi se moralo 80 procentov vaših objav navezovati na probleme vaših strank in samo 20 procentov naj bo o vašem podjetju in vaši dejavnosti.

2. Sodelujte in delite objave z drugimi.

Namesto tvitanja ponavljajočih se promocijskih sporočil o svojih produktih in storitvah, vložite trud in pogosteje delite in objavljate vsebine svojih sledilcev. Poleg tega bi bilo dobro, da si izmenjate prijateljske tvite s svojimi sledilci, še posebej s tistimi, ki imajo pomemben vpliv v vaši stroki. Tako ravnanje vzpodbudi občutek za skupnost znotraj družbenih omrežij, izpostavi vašo blagovno znamko in vam pomaga pridobiti zaupanje vaših strank.

Potrudite se, da boste čim več delili na Facebooku in na Pinterestu, ter zraven delili tudi objave sledilcev, ki se navezujejo na tematiko vaše dejavnosti. Na primer, če prodajate otroške igrače, razmislite o deljenju objav sledilcev ter vplivnežev, katerih mnenje cenijo mladi starši.

3. Bodite previdni, kakšne dogodke komentirate.

Eden najhitrejših načinov, da pripravite ljudi do tega, da obrekujejo vašo blagovno znamko na družbenih omrežjih je, da ob napačnem času objavljate žaljive opazke o občutljivih temah, še posebej političnih, ki lahko vzpodbudijo močna čustva.

Modni oblikovalec Kenneth Cole je ne dolgo tega objavil tvit, v katerem je na neprimeren način objavil izjavo ameriškega predsednika Baracka Obame in državnega sekretarja Johna Kerrya, ki se je navezovala na potencialno odpravo Ameriške vojske v Sirijo. Ta nepremišljena opazka je nemudoma vzbudila poplavo jeznih odgovorov.

Takšni tviti lahko zmanjšajo vrednost vaše blagovne znamke in ugled vašega podjetja. Poizkusi hitrega zaslužka na račun trpljenja drugih se ne obnesejo, zato tega preprosto ne počnite!

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje