3 napake, ki jih na družbenih omrežjih ne počnite!

Avtor Aleja Repinc — 19.11.2013
Komentiraj!
Ali vaš način oglaševanja preko družbenih medijev pritegne stranke k vaši blagovni znamki ali jih odbija? Predstavljamo vam tri velike napake, ki jih podjetniki vse preveč pogosto počnejo in ki se jim morate izogniti, če želite obdržati sledilce.
3 napake, ki jih na družbenih omrežjih ne počnite!

3 napake, ki se jim morate izogniti na družbenih omrežjih. (Vir slike: sxc.hu)

Če smetite vaš Twitter, Facebook stran in Pinterest z objavami, ki preveč očitno reklamirajo vaše podjetje in so osredotočene samo nanj, je mogoče to razlog, da sledilci odhajajo in skupaj z njimi tudi njihov denar.

Sledi kratek seznam prepogostih napak, ki bi se jih morali podjetniki izogibati na daleč.

1. Ne  govorite le o vaših produktih in storitvah.

To bi moralo biti sedaj že samoumevno. Ne želite biti oseba na zabavi, ki govori le o sebi. Posodabljanje statusa, tvitanje in objave, ki se narcistično vrtijo samo okoli vaše blagovne znamke, bo povzročilo vaš hiter propad na družbenih omrežjih. Videti boste preveč zagledani vase, egoistični in nepovezani s svojimi strankami ter njihovimi potrebami. Sledil bo upad vaših privržencev.

Strokovnjak za mala podjetja Steven D. Strauss predlaga, da za vzpostavitev povezave s strankami preko družbenih omrežij sledite pravilu 80-20. To pomeni, da bi se moralo 80 procentov vaših objav navezovati na probleme vaših strank in samo 20 procentov naj bo o vašem podjetju in vaši dejavnosti.

2. Sodelujte in delite objave z drugimi.

Namesto tvitanja ponavljajočih se promocijskih sporočil o svojih produktih in storitvah, vložite trud in pogosteje delite in objavljate vsebine svojih sledilcev. Poleg tega bi bilo dobro, da si izmenjate prijateljske tvite s svojimi sledilci, še posebej s tistimi, ki imajo pomemben vpliv v vaši stroki. Tako ravnanje vzpodbudi občutek za skupnost znotraj družbenih omrežij, izpostavi vašo blagovno znamko in vam pomaga pridobiti zaupanje vaših strank.

Potrudite se, da boste čim več delili na Facebooku in na Pinterestu, ter zraven delili tudi objave sledilcev, ki se navezujejo na tematiko vaše dejavnosti. Na primer, če prodajate otroške igrače, razmislite o deljenju objav sledilcev ter vplivnežev, katerih mnenje cenijo mladi starši.

3. Bodite previdni, kakšne dogodke komentirate.

Eden najhitrejših načinov, da pripravite ljudi do tega, da obrekujejo vašo blagovno znamko na družbenih omrežjih je, da ob napačnem času objavljate žaljive opazke o občutljivih temah, še posebej političnih, ki lahko vzpodbudijo močna čustva.

Modni oblikovalec Kenneth Cole je ne dolgo tega objavil tvit, v katerem je na neprimeren način objavil izjavo ameriškega predsednika Baracka Obame in državnega sekretarja Johna Kerrya, ki se je navezovala na potencialno odpravo Ameriške vojske v Sirijo. Ta nepremišljena opazka je nemudoma vzbudila poplavo jeznih odgovorov.

Takšni tviti lahko zmanjšajo vrednost vaše blagovne znamke in ugled vašega podjetja. Poizkusi hitrega zaslužka na račun trpljenja drugih se ne obnesejo, zato tega preprosto ne počnite!

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!