3 nasveti kako premagati prvi poraz

Ljudje, ki se bojijo neuspeha se ne bi smeli podati v podjetništvo. Zakaj? V podjetništvu gre za skrajnosti in tveganja, zato lahko z gotovostjo pričakujete nekaj porazov in neuspelih projektov. Vendar naj vas to ne potre, bodite ponosni na neuspeh, saj gre za izkaz poguma.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Nikar pa ne pozabite, da ste se z vsako napako in porazom naučili nekaj novega. Nek ameriški investitor je celo izjavil, da imajo podjetniki, ki so vsaj enkrat doživeli poraz več možnosti, da dobijo investicijo. Gre se za to, da se posameznik veliko več nauči iz propadlega projekta, kot pa iz uspešnega.

Kljub temu vam ne priporočamo, da namerno naredite napako. Prav tako ne namigujemo, da je dobro neprestano doživljati neuspehe in poraze.

Preberite si tri nasvete, kako neuspeh pretvorite v prednost:

1. Prevzemite odgovornost.

Najbolj enostavno je kriviti partnerje, investitorje, kupce, dobavitelje ali celo gospodarstvo. Prevzemite odgovornost za neuspeh, saj je to edini način, da se boste iz tega kaj naučili.

2. Izkoristite dobro.

V vsakem propadlem projektu se najde nekaj dobrih ljudi. Veliko podjetnikov je na tak način prišlo do novih partnerjev in kasneje uspelo. Imejte v mislih, da se bodo zopet našli investitorji, ki vas bodo podprli in dobre stranke, ki bodo z veseljem sprejele vašo novo ponudbo.

3. Preučite napake in jih izkoristite sebi v prid.

Poraz je največkrat posledica več napačnih odločitev, napak in okoliščin. Prav zato je poraz zakladnica neprecenljivega znanja. Zapomnite si: napake so del službe podjetnika, medtem ko je izogibanje napakam služba zaposlenega.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje