3 nasveti kako premagati prvi poraz

Ljudje, ki se bojijo neuspeha se ne bi smeli podati v podjetništvo. Zakaj? V podjetništvu gre za skrajnosti in tveganja, zato lahko z gotovostjo pričakujete nekaj porazov in neuspelih projektov. Vendar naj vas to ne potre, bodite ponosni na neuspeh, saj gre za izkaz poguma.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Nikar pa ne pozabite, da ste se z vsako napako in porazom naučili nekaj novega. Nek ameriški investitor je celo izjavil, da imajo podjetniki, ki so vsaj enkrat doživeli poraz več možnosti, da dobijo investicijo. Gre se za to, da se posameznik veliko več nauči iz propadlega projekta, kot pa iz uspešnega.

Kljub temu vam ne priporočamo, da namerno naredite napako. Prav tako ne namigujemo, da je dobro neprestano doživljati neuspehe in poraze.

Preberite si tri nasvete, kako neuspeh pretvorite v prednost:

1. Prevzemite odgovornost.

Najbolj enostavno je kriviti partnerje, investitorje, kupce, dobavitelje ali celo gospodarstvo. Prevzemite odgovornost za neuspeh, saj je to edini način, da se boste iz tega kaj naučili.

2. Izkoristite dobro.

V vsakem propadlem projektu se najde nekaj dobrih ljudi. Veliko podjetnikov je na tak način prišlo do novih partnerjev in kasneje uspelo. Imejte v mislih, da se bodo zopet našli investitorji, ki vas bodo podprli in dobre stranke, ki bodo z veseljem sprejele vašo novo ponudbo.

3. Preučite napake in jih izkoristite sebi v prid.

Poraz je največkrat posledica več napačnih odločitev, napak in okoliščin. Prav zato je poraz zakladnica neprecenljivega znanja. Zapomnite si: napake so del službe podjetnika, medtem ko je izogibanje napakam služba zaposlenega.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje