3 nasveti za širjenje posla izven meja

Širjenje posla preko lokalnih in državnih meja zna biti precej tvegano in stresno, sploh če ne vemo natančno, kako bi se tega lotili. Mike Myatt, uspešen poslovnež in motivacijski trener, za uspešno širjenje posla preko meja poudarja tri ključne stvari.
3 nasveti za širjenje posla izven meja

3 nasveti za širjenje posla izven meja (Vir: Freeimages.com)

Čeprav se njegovi nasveti osredotočajo na mednarodno raven, pa so nekateri njegovi nasveti primerni tudi za širjenje posla med manjšimi regijami.

Na novi lokaciji imejte stranke, še preden se dejansko preselite tja

Ne začenjajte posla iz nič. Še preden boste odprli nove pisarne in delovne prostore v regiji, pridobite tamkajšnje stranke, ki vas bodo ob prihodu še posebno vesele zaradi lažje dostopnosti do vaših storitev in izdelkov.

Obstoječe stranke vam bodo poleg tega pomagale pri širjenju dobrega glasu o podjetju, saj jim bodo nove potencialne stranke veliko bolj pripravljene zaupati, kot bi zaupali vam. Postavljanje posla iz obstoječih temeljev je veliko manj stresno. Že samo nekaj rednih kupcev iz nove regije lahko drastično pospeši vaš uspeh.

Poiščite lokalnega vplivneža

Pri zaposlovanju oseb se odločajte za domačine. Poznavanje lokalnega jezika, kulture in poteka poslovanja je lahko bistvenega pomena za razvoj posla. Pri tem bodite še posebej pozorni na ljudi, ki imajo široko omrežje poznanstev, so pozitivni in imajo velik vpliv.

Lokalni strokovnjaki bodo avtomatsko dodali kredibilnost vašemu podjetju, njihove povezave pa bodo pomagale pri širjenju vaših povezav.

Naj se lokalni partnerji dobro vklopijo v vaše podjetje

Poskrbite, da boste zaposlovali ljudi, ki se bodo znali povezati s kulturo vaše organizacije. Ne glede na to, kakšen življenjepis, ugled med domačini in lokalen vpliv ima oseba, v prvi vrsti je pomembno, kako bo predstavljala vašo znamko.

Pamet, spretnost in izobrazba so nepomembne lastnosti, če se pristop poslovanja ene osebe razlikuje od pristopa celotne ekipe. Pri poslu niso pomembne sposobnosti posameznika, temveč kako se vsi posamezniki znajo povezati v celoto in delovati kot eno.

Vir: Forbes.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje