30 idej za vaš poslovni blog

Poslovni blog je lahko odličen način, kako privabiti več strank na vašo spletno stran. Vendar pa se zatakne, v kolikor vam zmanjka idej za objave in se potencialna stranka znajde na blogu, kjer je datum zadnje objave maj 2011. Preberite si 30 idej za vaš poslovni blog.

Dober blog sam od sebe ne prodaja. Namen dobrega poslovnega bloga je, da strankam pokaže, zakaj naj poslujejo z vami in ne z vašimi konkurenti.

30 idej za vaš poslovni blog, ki vam bodo pomagale pritegniti več strank in graditi na dobrih odnosih z njimi:

  1. Zgodba o uspehu stranke. Ko vam stranka zaupa zgodbo o uspehu, jo prosite, če lahko zgodbo objavite na vašem blogu.
  2. Komentirajte. V kolikor opazite zanimiv članek ali objavo iz vašega področja, ga objavite na vašem blogu in ga pokomentirajte.
  3. Nestrinjanje. Tudi s kontroverznostjo in nestrinjanjem z mnenjem večine si lahko ustvarite veliko bralcev.
  4. Najbolj popularne objave. V kolikor opažate, da so določene objave bolj popularne od ostalih jih združite v eno objavo in objavite najbolj popularne objave te zime.
  5. Znane osebnosti. V objavi primerjajte in razložite zadeve z navezovanjem na aktualne stvari ali na znane osebnosti – vaši bralci se bodo na tak način lažje poistovetili z vsebino.
  6. Odgovarjajte na vprašanja. Ažurno odgovarjajte na vsa vprašanja, ki vam jih zastavljajo bralci.
  7. Zastavljajte vprašanja. Kaj je tisto kar vas najbolj zanima o vaših strankah? Vprašajte jih na blogu.
  8. Trendi. Pridobili si boste velik ugled, v kolikor boste objavljali v katero smer se stvari v vaši industriji razvijajo.
  9. Prihodnost. Bralcem dovolite, da pokukajo v vaše plane za prihodnje leto.
  10. Ocena knjige. V kolikor ste prebrali knjigo, za katero menite, da bo vašim bralcem všeč, napišite o tem objavo.
  11. Objavite video vsebino. Vnesite malo razgibanosti in objavite tudi kakšno lastno video vsebino.
  12. Dejstva. Naštejte določena dejstva, kot so 10 najpogostejših napak pri uporabi nekega izdelka in podobno.
  13. Objavite povzetek konference.
  14. Zakulisje. Objavite fotografijo vaše proizvodnje linije, pisarne ali prostor v trgovini, ki ni namenjen strankam.
  15. Profili zaposlenih. Predstavite vaše zaposlene, tako boste podjetju pričarali človeškost.
  16. Filantropija. V kolikor vaše podjetje donira dobrodelnim ustanovam oz. kako drugače pomaga tistim, ki so pomoči potrebni, objavite to na vašem poslovnem blogu.
  17. Debata. Ustvarite debato, povabite nekoga, ki se ne strinja z vašo oceno dogodka, mnenja, knjige ali izdelka in s tem ustvarite zanimivo debato.
  18. Serija. V kolikor bi radi vaše stranke naučili nečesa preprostega razdelite navodila v serijo različnih objav.
  19. Fokusna skupina. S poslovnim blogom si lahko pomagate pri trženjski raziskavi.Ustvarite si viralno fokusno skupino in povprašajte katero ime bi bilo najbolj primerno za nov proizvod.
  20. Tekmovanje. Ponudite nagrado za najbolj izviren predlog.
  21. Razkrijte kakšno skrivnost industrije.
  22. Vaša podjetniška pot. Opišite vašo podjetniško pot, vaše sanje, vzpone in padce.
  23. Ključne besede. S pomočjo Google Analytics preverite, katere ključne besede pripeljejo stranke na vašo spletno stran in nato objavite več besedil na to temo.
  24. Sledite konkurentom. V kolikor vam zmanjka idej poglejte kakšne teme ima vaš konkurent in katere so najbolj popularne.
  25. Nikar ne pozabite na malo humorja.
  26. Delite svojo vizijo. V kolikor se razlikujete od konkurence zaradi vaše filozofije in vizije vam predlagamo, da to delite z bralci.
  27. Uporaba vaših produktov. Ai se lahko vaš izdelek uporablja tudi na kakšen drug, manj pogost način? Opišite ta način.
  28. Intervju. Poizkusite dobiti intervju z znano osebnostjo.
  29. Vzpodbujajte. Naj se vaši bralci počutijo dobro.
  30. Kako ste prišli do ideje za nov produkt? Napišite zanimivo zgodbo o razvoju novega izdelka ali storitve.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje