35 navad uspešnih ljudi

Avtor Saba Resnik — 30.12.2013
Komentiraj!
Poznate koga, ki mu v enem dnevu uspe narediti ogromno? Saj veste, to so tisti, ki jim pred zajtrkom uspe narediti več, kot vam cel dan. Takšni ljudje nam dajejo občutek, kot da ima njihov dan 30 ur, mi navadni smrtniki pa jih imamo zgolj 24.
35 navad uspešnih ljudi

35 navad uspešnih ljudi. (Vir slike: sxc.hu)

Kako jim lahko postanemo bolj podobni? Za začetek na vsak email odgovarjajte največ 1 minuto in nikar ne mislite, da morate odgovoriti čisto na vsakega. Poleg tega uporabite zvijačo nadvse uspešnih ljudi, kot so Hillary Clinton, Barack Obama in Mark Zuckerberg. Ta zvijača je poenotena garderoba - ta vam bo prihranila čas, saj vam zjutraj ne bo treba razmišljati, kaj boste oblekli in pomerjati različne kombinacije.

V nadaljevanju pa še nekaj več nasvetov, ki so razdeljeni v sedem sklopov: tehnologija, oblačila, delo, telo, urnik, hrana in glava.

Tehnologija:

  • Kot smo že omenili: 1 email, 1 minuta.
  • Če ne razumete, kaj vas nekdo sprašuje, se ne trudite najti odgovora.
  • Prenehajte slediti vsem novicam. Bodite selektivni.
  • Kadar delate, se ne oglašajte na telefon. Izjema so nujni primeri (ti pa se dogajajo zelo redko).
  • Na tipkovnici uporabljajte bližnjice (npr.: Ctrl).

Oblačila:

  • Sestavite si službeno uniformo in jo nosite vsak dan.
  • Kupujte in oblačite se v "pametni tekstil" in kvalitetna oblačila.
  • S seboj imejte vedno obleko za vse priložnosti.
  • Podarite oz. zavrzite vse, kar ste prenehali uporabljati.

Delo:

  • Narišite si končni produkt.
  • Začnite takoj. Tudi če imate občutek, da še niste pripravljeni.
  • Kadar ste v dvomih, predvidevajte, da imate prav. Odločnost je produktivna.
  • Če ste se zapletli, ostali brez idej ali ne veste, kako naprej, si naredite miselni vzorec.
  • Če nečesa ne morete zapisati, vzemite v roke diktafon.
  • Kadar preberete kaj uporabnega, pišite avtorju.

Telo:

  • Tesnobo in nervozo boste odpravili s tekom, plesom, plavanjem ...
  • Več kot boste spali, več boste naredili.
  • Kadar vam zmanjka energije si vzemite odmor in malo zadremajte.

Urnik:

  • Najprej naredite najlažje naloge.
  • Vsak dan naj bo nujna zgolj ena stvar.
  • Organizirajte si dnevno rutino.
  • Nič več sestankov. Le-te sklicujte in se jih udeležujte samo, če so nujno potrebni in se bo na njih nekaj pomembnega odločalo.
  • Bolje, da je nekaj zgolj narejeno, kot da je narejeno popolno vendar prepozno ali nikoli.

Hrana:

  • Med delovnim tednom je pri prehranjevanju izrednega pomena rutina.
  • Jejte zdravo hrano.
  • Naročite si dostavo - s tem boste prihranili ogromno časa.
  • Z najljubšo restavracijo se dogovorite za posebno ponudbo.

Glava:

  • Osredotočite se na pravilo 80/20. Pomembno je, da prepoznate katerih 20 odstotkov dela prinese 80 odstotkov rezultatov.
  • Osredotočite se na pomembno, zatrite urgentno.
  • Odločite se, kakšen bo rezultat še preden začnete.
  • Začnite pisati knjigo idej. Vanjo zapisujte vse dobre ideje, s katerimi se trenutno nimate časa ukvarjati.
  • Iz vašega vsakdana izločite sprejemanje nepomembnih odločitev (npr.: kaj obleči za v pisarno).
  • Naučite se ignorirati. Ni se vam treba odzivati čisto na vsako stvar.
  • Naredite slab osnutek. Prazne strani namreč ne morete popravljati.
  • S svojim časom ravnajte tako kot z denarjem.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice