3DSurvey – geodetski projekt, ki navdušuje tuje investitorje

Avtor Mojca Jagodic — 01.12.2014
Komentiraj!
Na nedavni konferenci Coinvest Venture Days so investitorji med 70 projekti kot najboljšega izbrali 3Dsurvey – brezpilotno plovilo, ki zajema podatke iz okolja in je ciljno razvito za geodetska podjetja. »Zanimanje za produkt je veliko,« pravijo avtorji produkta.
3DSurvey – geodetski projekt, ki navdušuje tuje investitorje

3Dsurvey je fotogrametrični program (vir: modriplanet.si)

Investitorji letošnje konference Coinvest Venture Days, ki je nedavno tega potekala v Novi Gorici, so med 70 predstavljenimi projekti kot najboljšega izbrali 3D Survey slovenskega podjetja Modri planet. Konferenca je namenjena izljučno startup podjetjem in investitorjem ter poteka za zaprtimi vrati. Na njej se predstavljajo visokotehnološka podjetja, ki razvijajo inovativno tehnologijo ali imajo zanimiv poslovni model, s katerim želijo prepričati tuje investitorje..

3Dsurvey je fotogrametrični program, ki omogoča izračun 3D modelov iz 2D fotografij. Program je ciljno razvit za geodetska podjetja in v kombinaciji z dronom omogoča elegantno orodje za pridobivanje in poizvedovanje podatkov o prostoru. »Celoten postopek zajema in obdelave podatkov bi lahko opisal nekako takole: s pomočjo brezpilotnega plovila preletimo izbrano območje in ga prefotografiramo z navadnim fotoaparatom. Fotografije prenesemo v program 3Dsurvey in na podlagi algoritmov računalniškega vida v prvi fazi izračunamo oblak točk (točke s 3D-koordinatami in realnimi barvami – ker so točke izračunane izključno iz fotografij), potem iz oblaka točk izračunamo vodotesno ploskev in v tretji fazi naredimo natančen ortofoto načrt. Podobno kot Google Earth, vendar bolj natančno,« nam delovanje razloži Marko Mesarič iz podjetja Modri planet. Skupaj s Tomažem Izakom in Vidom Petermanom, ki sta tudi ustanovitelja podjetja Modri planet, sestavlja zmagovalno ekipo.

Zanimanje za produkt je veliko

Trenutno iščejo investicijo v vrednosti 200 tisoč €. Največ denarja, 150 tisoč €, bi potrebovali za prodajo in vzpostavitev distribucijske mreže po Evropi, 50 tisoč € pa za nadaljnji razvoj. »Zanimanje za produkt je veliko. Odkar smo produkt ponudili kot paket (Survey Drone + 3Dsurvey) smo v zadnjih treh tednih prodali 3 pakete.« Cena enega paketa znaša 8.350 € + DDV. Investicija bi podjetju omogočala pospešitev prodaje na evropskem in ameriškem trgu, predvsem pa so prepričani, da bo paket v naslednjih petih letih nujno prisoten v vsakem geodetskem podjetju, tudi v slovenskih.

Na hrvaškem trgu imajo že distributerja, se pa želijo širiti še na druge evropske trge, kot so Avstrija, Nemčija, Italija, Švica in naprej. »Postati želimo vodilno podjetje na področju fotogrametričnih meritev za geodetsko stroko in ponuditi našim strankam največ,« zaključuje Mesarič. 

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!