3DSurvey – geodetski projekt, ki navdušuje tuje investitorje

Na nedavni konferenci Coinvest Venture Days so investitorji med 70 projekti kot najboljšega izbrali 3Dsurvey – brezpilotno plovilo, ki zajema podatke iz okolja in je ciljno razvito za geodetska podjetja. »Zanimanje za produkt je veliko,« pravijo avtorji produkta.
3DSurvey – geodetski projekt, ki navdušuje tuje investitorje

3Dsurvey je fotogrametrični program (vir: modriplanet.si)

Investitorji letošnje konference Coinvest Venture Days, ki je nedavno tega potekala v Novi Gorici, so med 70 predstavljenimi projekti kot najboljšega izbrali 3D Survey slovenskega podjetja Modri planet. Konferenca je namenjena izljučno startup podjetjem in investitorjem ter poteka za zaprtimi vrati. Na njej se predstavljajo visokotehnološka podjetja, ki razvijajo inovativno tehnologijo ali imajo zanimiv poslovni model, s katerim želijo prepričati tuje investitorje..

3Dsurvey je fotogrametrični program, ki omogoča izračun 3D modelov iz 2D fotografij. Program je ciljno razvit za geodetska podjetja in v kombinaciji z dronom omogoča elegantno orodje za pridobivanje in poizvedovanje podatkov o prostoru. »Celoten postopek zajema in obdelave podatkov bi lahko opisal nekako takole: s pomočjo brezpilotnega plovila preletimo izbrano območje in ga prefotografiramo z navadnim fotoaparatom. Fotografije prenesemo v program 3Dsurvey in na podlagi algoritmov računalniškega vida v prvi fazi izračunamo oblak točk (točke s 3D-koordinatami in realnimi barvami – ker so točke izračunane izključno iz fotografij), potem iz oblaka točk izračunamo vodotesno ploskev in v tretji fazi naredimo natančen ortofoto načrt. Podobno kot Google Earth, vendar bolj natančno,« nam delovanje razloži Marko Mesarič iz podjetja Modri planet. Skupaj s Tomažem Izakom in Vidom Petermanom, ki sta tudi ustanovitelja podjetja Modri planet, sestavlja zmagovalno ekipo.

Zanimanje za produkt je veliko

Trenutno iščejo investicijo v vrednosti 200 tisoč €. Največ denarja, 150 tisoč €, bi potrebovali za prodajo in vzpostavitev distribucijske mreže po Evropi, 50 tisoč € pa za nadaljnji razvoj. »Zanimanje za produkt je veliko. Odkar smo produkt ponudili kot paket (Survey Drone + 3Dsurvey) smo v zadnjih treh tednih prodali 3 pakete.« Cena enega paketa znaša 8.350 € + DDV. Investicija bi podjetju omogočala pospešitev prodaje na evropskem in ameriškem trgu, predvsem pa so prepričani, da bo paket v naslednjih petih letih nujno prisoten v vsakem geodetskem podjetju, tudi v slovenskih.

Na hrvaškem trgu imajo že distributerja, se pa želijo širiti še na druge evropske trge, kot so Avstrija, Nemčija, Italija, Švica in naprej. »Postati želimo vodilno podjetje na področju fotogrametričnih meritev za geodetsko stroko in ponuditi našim strankam največ,« zaključuje Mesarič. 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje