4 knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

Avtor Saba Resnik — 08.10.2013
Komentiraj!
Največ se boste v življenju naučili iz lastnih izkušenj. Poleg teh pa se lahko veliko naučite tudi iz nasvetov in izkušenj drugih - tudi tako, da prebirate knjige. V nadaljevanju si lahko preberete opise štirih knjig, ki vas bodo naučile veliko o podjetništvu.
4 knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

4 knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

Če vam angleščina ne povzroča težav razmislite o tem, da si izposodite ali kupite naslednje knjige, kjer mentorji in izkušeni podjetniki razkrivajo svoja znanja in veščine. Morda se boste lahko izognili kakšni napaki ali dvema!

1. First Things First

Avtor: Stephen R. Covey

Leto izida: 1996

Večina podjetnikov se dobro zaveda pomena časa, vendar ga vsakdo ne zna pravilno izkoristiti. Na prvi pogled knjiga deluje kot le še ena, ki se ukvarja s produktivnostjo, vendar boste hitro ugotovili, da ne gre za to, da naredite čim več stvari v najkrajšem času, temveč, da naredite stvari v okviru časa, ki ga imate na voljo.

2. Built To Sell

Avtor: John Warrillow

Leto izida: 2012

Veliko podjetnikov ne namerava prodati svojega podjetja, če pa ste eden izmed tistih, potem vam priporočamo, da si preberete knjigo Built To Sell, saj vas bo naučila, kako zgraditi podjetje, da ga boste čim bolje prodali.

Kljub temu, da predani podjetniki nikoli ne nameravajo prodati svojega podjetja, je knjiga vseeno lahko poučna, saj uči kako doseči večjo vrednost podjetja.

3. Choose Yourself!

Avtor: James Altucher

Leto izida: 2013

V podjetnikovem življenju obstajata dve ključni fazi: prva, ko se posameznik odloči, da bo postal podjetnik in druga, ko se odloči, da bo sprejel 100 odstotno odgovornost za svoj uspeh in poraz. Knjiga govori o drugi fazi.

Enostavno ni dovolj, da si podjetnik želi uspeh ali verjame v možnost uspeha. Vsak podjetnik mora sprejeti dejstvo, da je sam odgovoren za svoj uspeh.

4. Mastery

Avtor: Robert Greene

Leto izida: 2012

Knjiga Mastery govori o tem, kako pomembno je, da podjetniki razvijejo spretnosti in pridobijo znanja, ki so potrebna za uspeh v njihovem poslu. Enostavno je brati o uspešnih podjetnikih v revijah in časopisih, jih poslušati na TEDu in verjeti, da so postali uspešni, ker so imeli srečo. Vendar temu ni tako, saj so vsi morali čez trnovo pot izpopolnjevanja svojih spretnosti in znanj.

Še nekaj zanimivih del avtorja:

  • The Art of Seduction
  • The 33 Strategies of War
  • The 48 Laws of Power
  • The 50th Law

Vir: entrepreneur.com

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!