Knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

Avtor Maja Borštnik — 13.02.2014
Komentiraj!
Vsak podjetnik, ki si želi uspeti v turbulentnem poslovnem svetu, mora del svojega časa nameniti tudi izobraževanju. To lahko deloma stori tudi z branjem knjig o podjetništvu, ki so lahko odlična iztočnica za nadaljnji razmislek o tem, kaj pravzaprav želimo storiti z našim podjetjem.
Knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik

Knjige, ki jih mora prebrati vsak podjetnik (Vir slike: sxc.hu)

V nadaljevanju si poglejmo, katere 4 knjige mora prebrati vsak bodoči podjetnik, da bo pridobil vsaj nekaj osnovnega znanja iz določenih področij. 

1. First Things First, avtor Stephen R. Covey

Podjetniki se večinoma dobro zavedajo, da je s časom treba znati upravljati, toda le redki vedo, kako to pravzaprav tudi početi! In prav to skrivnost bralcem v svoji knjižni uspešnici, ki jo je poimenoval First Things First, razkrije Stephen R. Covey.

Kot meni, ni potrebno opraviti več opravil, da bi bili bolj produktivni, ampak je potrebno ugotoviti, katere so tiste naloge, ki jih moramo nujno opraviti. To pa je bistvo produktivnosti!

2. Built To Sell, avtor John Warrillow

Večina podjetnikov ob ustanovitvi podjetja ne razmišlja o tem, da bodo nekoč kar prodali svoje podjetje in se upokojili. Prav to pa je perspektiva, ki jo v knjigi Built to Sell ubere John Warrillow!

Kot pravi, resda morda radi opravljate svoje delo, toda podjetje morate že od začetka graditi tako, da bo nekoč lahko poslovalo brez vaše nenehne prisotnosti.

3. Choose Yourself!, avtor James Altucher

James Altucher v knjigi Choose Yourself! predstavi dve prelomnici, ki podjetniku spremenijo življenje: prva je, ko se odloči za vstop v podjetništvo, druga pa je, ko vendarle sprejme popolno odgovornost za svoj uspeh ali neuspeh.

V knjigi poudarja, da ni dovolj, da si zgolj želite uspeha. Da bi uspeli, se morate namreč zavedati, da ste vi krojač svoje usode in da lahko na končni rezultat močno vplivate tudi sami. 

Zanimivo branje najdete tudi na našem podjetniškem portalu!

4. Mastery, avtor Robert Greene

Kot meni Robert Greene v svoji knjižni uspešnici Mastery, vse preveč podjetnikov deluje po metodi "Fake it till you make it," namesto da bi svoj čas namenili usposabljanju in pridobivanju potrebnih znanj. Mojster ne morete postati čez noč, gre namreč za proces, ki je zelo dolgotrajen in naporen, a končni rezultat je gotovo vreden truda, poudarja Greene.

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice