4 koraki do idealnega poslovnega partnerja

Veliko podjetnikov se tekom svojega poslovanja sooča z vprašanjem: "Kje in kako najti pravega poslovnega partnerja?" Želijo si namreč nekoliko olajšati svoje delo in porazdeliti številne odgovornosti, ki jih prinese vodenje podjetja.

Delo v podjetju, ki ga vodi več partnerjev, je večinoma bolj usklajeno in porazdeljeno, s tem pa je manj obremenitve in stresnih situacij za celoten delovni kolektiv. Tovrstna podjetja so prav zaradi tega tudi bolj zanimiva tudi za investitorje. 

Vendar je najti nekoga, ki ima podobne ideje in vizije glede vodenja podjetja ter pravšnje znanje in usposobljenost, zelo težko. Navajamo nekaj možnih opornih točk, ki bi vam lahko bile v pomoč pri iskanju vašega idealnega partnerja.

1. Čim več ljudi seznanite, s čim se ukvarjate in kaj počnete.

Naj vas ne bo strah širiti svoje ideje in govoriti o tem, kar počnete. Nihče ne bo kopiral vaših idej, ampak si boste na tak način le pridobili poznanstva in svoje podpornike, pripravljene za sodelovanje z vami.

Ni potrebno, da razkrivate svoje poslovne strategije, vendar se v pogovorih s potencialnimi vlagatelji in z možnimi partnerji osredotočite raje na to, kakšne ideje zbirate za nadaljnje poslovanje. Na takšen način boste zagotovo pritegnili podobno misleče, ki se vam bodo pripravljeni pridružiti in sodelovati z vami.

2. Bodite družbeno aktivni.

Udeležujte se poslovnih srečanj, konferenc, govorov in tudi manjših dogodkov, ki se navezujejo na to, kar počnete oz. s čimer se ukvarjate. Zelo pomembno je namreč, da svoje ideje predstavite drugim, hkrati pa, da znate tudi vi prisluhniti idejam in predlogom drugih.

3. Pogovorite se z mentorji.

Naj vas ne teži misel, da boste kradli čas svojega mentorja, če ga povprašate za mnenje, nasvet ali napotek za nekoga, ki vam bi znal pomagati in bi koristno vplival na nadaljnji razvoj vašega podjetja.

4. Začnite.

Če imate za seboj že številne sestanke, srečanja in predstavitve svojih projektov je čas, da se premaknete korak naprej in začnete dejansko tudi delati na tem, o čemer ste ves čas s svojim bodočim partnerjem govorili. Najboljše, kar lahko storite je prav to, da poskusite s skupnim delom, ki bo pokazalo vajino usklajenost. Če boste to po določenem času zares začutili, se potem dogovorite tudi za dolgoročno sodelovanje.

Vir: youngentrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje