Mozartove 4 lekcije za inovatorje

Tudi Wolfgang Amadeus Mozart se je spopadal s finančnimi težavami in težavami v zasebnem življenju, medtem ko je poskušal ustvariti svoj kreativni prispevek svetu. Danes se lahko prav podjetniki marsikaj naučijo od njega.
Mozartove 4 lekcije za inovatorje

Mozart na bankovcu za 5000 avstrijskih šilingov (Vir slike: sl.wikipedia.org)

Mozart se je trdo boril, da bi zaslužil svoj kruh. Glasba, ki jo je ustvarjal in se danes smatra kot elitna, takrat še ni prinašala velikega bogastva in slave, kreativni skladatelji, kakršen je bil sam, pa so le s težavo našli mecena, ki bi jih vzel pod svoje okrilje in jih za delo tudi primerno plačal. A sam je nenehno živel nad svojimi zmožnostmi, zaradi česar je vedno potreboval več denarja, kot ga je zaslužil.

Kaj se lahko podjetniki naučijo od Mozarta?

1. Ne bojte se odnehati.

Mozartov mecen, nadškof Colloredo, mu nikoli ni dovolil, da bi sam poskušal zaslužiti še kakšen cekin drugje. Če Mozart ne bo spoznal veliko ljudi, če jim ne bo uspel pokazati svojega dela, se bo lahko v celoti posvetil njegovim projektom (ustvarjanju glasbe za salzburški dvor).
Mozart je le s težavo dal odpoved nadškofu Colloredu (Mozartov oče je namreč tudi delal na dvoru, „težaven” sin pa bi lahko poslabšal odnose, ki jih je tam oblikoval). Z odpovedjo je bil Mozart prisiljen preživeti „na trgu” – njegova inovativnost se je povečala, a finančne težave so se poglobile.

Lekcija za inovatorje: Ni potrebno preprosto dati odpoved v trenutni službi, toda, če je ta neinspirativna, morate iz te situacije odkorakati. Če temu ni tako, če torej kasneje ne boste bolj kreativni in produktivni, ne dati odpovedi.

2. Vedno osvežujte svoje delo.

Mozart je pogosto organiziral svoje koncerte v stanovanjskih blokih in restvracijah. Ob njegovi glasbi so uživali tudi nižji sloji prebivalstva, Mozart pa je nenehno ustvarjal nove in nove skladbe, ki bi ustrezale čim širši množici ljudi.

Lekcija za inovatorje: Posodabljajte svoje ideje. Tudi Mozart je vedel, da ne bo mogel zaslužiti dovolj denarja, če bo nenehno igral eno in isto melodijo.

3. Potujte. Veliko potujte.

Mozart je že kot otrok prepotoval velik del Evrope, zaradi česar je bil izpostavljen različnim glasbenim vplivom. V njegovem delu se tako pozna predvsem vpliv Italije in Nemčije, kar ga dela (in ga je delalo) posebnega.

Lekcija za inovatorje: Potujte in bodite odprti za nove vplive. Ti lahko močno obogatijo vaše delo in stvaritve.

4. Ne bojte se umakniti in skriti pred svetom.

Mozart je svoja najboljša dela ustvaril, ko je bil povsem sam. Samota je bila gorivo za njegovo ustvarjalnost. Četudi je veliko potoval in se rad družil z drugimi ljudmi, je prav v popolni izolaciji lahko ustvaril svoje umetniške presežke.

Lekcija za inovatorje: Vzemite si čas zase. Sprostite se, razmišljajte, reflektirajte in … ustvarjajte!

Vir: inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje