4 načini, kako pridobiti zvestobo potrošnikov

Avtor Nejc Krumpačnik — 10.09.2009
Komentiraj!
"Nedavno sem večerjal v priznani čikaški restavraciji z dolgo tradicijo. Od tedaj vedno bolj premišljujem o pomembnosti podpore in ustrežljivosti strankam. Ta restavracija, recimo ji Stara gostilna, je nekoč bila zlati standard ameriških restavracij z morsko prehrano. Slovela je po odličnih menijih, klasičnih dekoracijah in prijaznem, ustrežljivem osebju. Po uspešni rezervaciji pri Stari gostilni lahko zagotovo računate na prav poseben večer."
4 načini, kako pridobiti zvestobo potrošnikov

Pridobite zvestobo vaših strank (slika: fairetail.be).

"Tokrat pa temu ni bilo prav nič tako. Sreča, da sem imel dobro družbo, saj bi se v nasprotnem primeru večerja prevesila v popolno katastrofo. Interier je bil zastarel, hrana povprečna, osebje pa počasno in ravnodušno. Stara gostilna več ni bila to, kar je nekoč bila."   

"To je popoln primer nečesa, česar v poslu ne smemo početi. Ne mislite, da so vam stranke in položaj na tržišču zagotovljeni. Ne pustite, da vam sposobnosti dobre podpore izpolzijo iz rok. Ne zanašajte se na vaš ugled, medtem ko pri strankah vidno prihajate na slab glas. Če boste zanemarili vaše podjetje, vas bo to slej ali prej pokončalo", pravi Ray Silverstein, predsednik organizacije President's Resource Organization, ki se ukvarja predvsem s svetovanjem lastnikom majhnih podjetij.

Vrednotite vaše podjetje

Kakšne so vaše izkušnje s potrošniki? Navdušujete ključne stranke s posebnimi uslugami in podporo? Ker se dandanes toliko poslov dogaja kar na internetu, je potrošnike vse težje navdušiti. Da bo vaše podjetje prva izbira na tržišču, morate celo v digitalni dobi najti načine, kako ustvariti učinkovite medosebne odnose s potrošniki.

Ni dovolj, da zagotavljate le zadovoljivo podporo. Ta je namreč tako ali tako pričakovana. Zaradi slabe podpore boste sicer zagotovo hitro prepoznavni, a v negativnem smislu. Pomnite, da me pri Stari gostilni ne bodo več videli.

Vaša znamka je vredna le toliko kot zadnji stik s potrošnikom. Medtem ko majhna podjetja ne premorejo tolikšnih denarnih sredstev, da bi z njimi na tržišču lahko ustvarila zavest, da gre za važno znamko, pa vsekakor imajo sposobnost, da na ciljnem tržišču z odlično podporo potrošnikom dosežejo popolnoma enak učinek. To je način, kako lahko vaše podjetje postane prva izbira na trgu. S tem si boste zagotovo zaslužili dodatna partnerstva in ponudbe podjetij.

4 načini, kako pridobiti zvestobo potrošnikov:

  1. Zagotovite si, da imate prave ljudi. Če ste tolerirali hladne in ravnodušne uslužbence, katerih naloga je posvetovanje s strankami, jih nemudoma premestite na drugo delovno mesto. Škodujejo vašemu podjetju. Zapomnite si, da je mnogo nadarjenih ljudi, ki bi uživali ob takšnem delu.
  2. Potrošnikom ponudite tečaj za seznanjanje z najnovejšimi dosežki podjetja. Naj bodo vaši uslužbenci osredotočeni na stranke, ki si zaslužijo izredno postrežbo. Uslužbencem prav tako pripravljajte izzive, jih spodbujajte ter jih primerno nagrajujte za storilnost.
  3. Preglejte vaš potek dela iz oči potrošnikov. Se stranke počutijo neudobno zaradi sistemskih omejitev?
  4. Prisluhnite pritožbam potrošnikov. Probleme in napake odpravite hitro ter se izjemno potrudite, da bi stvari bile v najlepšem redu. Pomnite, da vam stranke s predlogi in pripombami delajo levjo uslugo, čeprav tega morda ne želite slišati.

Trenutno okolje na tržišču podjetjem ni najbolj naklonjeno, a sedaj je zagotovo primeren čas, da popravite odnose osebja s potrošniki. Ko se bodo stvari izboljšale, boste želi sadove. Zagotavljanje odlične podpore strankam ni cenovno potratno.

Pravzaprav je ugodno, saj vam prihrani mnogo dela pri popravilih, izdajah kreditov, popravljanju ograj ipd. In kar je najpomembneje, vaše stranke bodo vedno znova prihajale nazaj. Vedno znova sklepamo nove posle in ponujamo nove storitve. Sedaj je čas, da se osredotočite tudi na zadržanje obstoječih potrošnikov. 

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!