4 načini, kako se znebiti slabih strank

Avtor — 31.07.2012
Da bi uspešno poslovali, potrebujete dobre stranke. V kolikor pa so vse vaše stranke dobre, imejte v mislih, da ne morete učinkovito zadovoljiti 100 različnih. Z nekaterimi bo preprosto treba prenehati poslovati. Vas zanima kako? Preberite si v nadaljevanju.
4 načini, kako se znebiti slabih strank

4 načini kako se znebiti slabih strank in povečati posel. (Vir slike: sxc.hu)

Morda razmišljate o tem, da si ne smete privoščiti izgubiti niti ene same stranke. Vendar razmislite, vsak podjetnik ima stranke, ki mu na dolgi rok ne prinašajo možnosti uspeha in s katerimi nikakor ne more vzpostaviti dobrega odnosa.

Čas je, da odslovite slabe stranke in se posvetite najboljšim in novim ter jim omogočite, da se razvijejo. V kolikor vas ob misli na to, da bi odslovili stranko, zgrabi panika, pomislite na vašo najbolj zoprno in zahtevno stranko, ki vam prinese zelo malo prihodka, in odslovite najprej takšno.

Torej, kako odslovimo stranko? Preberite si štiri nasvete:

1. Ukinite storitev.

V kolikor boste ukinili storitev, ki jo kupuje vaša najbolj nadležna stranka, tvegate, da bo ta prišla nazaj in si želela kupiti drugo storitev. Zato je dobro, da stranki sporočite, da ste prenehali sodelovati s specifičnimi podjetji (kakšno naključje, da ravno zoprna stranka pade v to skupino).

2. Sestavite prednostni seznam najboljših strank.

Kadar pokliče katera izmed pomembnejših strank, imajo te prednost. Zoprne stranke so v tem primeru potisnjene na stran.

3. Dvignite cene.

V kolikor bi se radi rešili slabih strank, jim za storitev računajte več. Tukaj ne govorimo o 10 do 20 odstotkov višji ceni. Ceno morate dvigniti občutno. V kolikor vas takšna stranka zapusti, ste dosegli, kar ste želeli. V kolikor pa vam plača, potem kar naenkrat ni več tako slaba stranka.

4. Zavrnite dvojno naročilo.

Še en zanimiv način, kako odsloviti stranko brez slabe volje je, da sporočite stranki, da vam pogodba z vašo največjo stranko prepoveduje posel še z ostalimi strankami iz iste industrije.

Ko se boste enkrat znebili vseh zoprnih strank, bodite previdni, da ne boste sprejemali novih samo zato, ker so prijazne. Tudi vse tiste stranke, s katerimi že poslujete in so zelo prijazne, vendar se ne skladajo z vašo vizijo, morate odsloviti. Takšnim strankam priporočite drugo podjetje, ki je primernejše za njih. Imejte v mislih, da jim delate veliko uslugo s tem, ko jih preusmerite na ponudnika, ki jim bo bolj pisan na kožo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje