4 načini, kako se znebiti slabih strank

Da bi uspešno poslovali, potrebujete dobre stranke. V kolikor pa so vse vaše stranke dobre, imejte v mislih, da ne morete učinkovito zadovoljiti 100 različnih. Z nekaterimi bo preprosto treba prenehati poslovati. Vas zanima kako? Preberite si v nadaljevanju.
4 načini, kako se znebiti slabih strank

4 načini kako se znebiti slabih strank in povečati posel. (Vir slike: sxc.hu)

Morda razmišljate o tem, da si ne smete privoščiti izgubiti niti ene same stranke. Vendar razmislite, vsak podjetnik ima stranke, ki mu na dolgi rok ne prinašajo možnosti uspeha in s katerimi nikakor ne more vzpostaviti dobrega odnosa.

Čas je, da odslovite slabe stranke in se posvetite najboljšim in novim ter jim omogočite, da se razvijejo. V kolikor vas ob misli na to, da bi odslovili stranko, zgrabi panika, pomislite na vašo najbolj zoprno in zahtevno stranko, ki vam prinese zelo malo prihodka, in odslovite najprej takšno.

Torej, kako odslovimo stranko? Preberite si štiri nasvete:

1. Ukinite storitev.

V kolikor boste ukinili storitev, ki jo kupuje vaša najbolj nadležna stranka, tvegate, da bo ta prišla nazaj in si želela kupiti drugo storitev. Zato je dobro, da stranki sporočite, da ste prenehali sodelovati s specifičnimi podjetji (kakšno naključje, da ravno zoprna stranka pade v to skupino).

2. Sestavite prednostni seznam najboljših strank.

Kadar pokliče katera izmed pomembnejših strank, imajo te prednost. Zoprne stranke so v tem primeru potisnjene na stran.

3. Dvignite cene.

V kolikor bi se radi rešili slabih strank, jim za storitev računajte več. Tukaj ne govorimo o 10 do 20 odstotkov višji ceni. Ceno morate dvigniti občutno. V kolikor vas takšna stranka zapusti, ste dosegli, kar ste želeli. V kolikor pa vam plača, potem kar naenkrat ni več tako slaba stranka.

4. Zavrnite dvojno naročilo.

Še en zanimiv način, kako odsloviti stranko brez slabe volje je, da sporočite stranki, da vam pogodba z vašo največjo stranko prepoveduje posel še z ostalimi strankami iz iste industrije.

Ko se boste enkrat znebili vseh zoprnih strank, bodite previdni, da ne boste sprejemali novih samo zato, ker so prijazne. Tudi vse tiste stranke, s katerimi že poslujete in so zelo prijazne, vendar se ne skladajo z vašo vizijo, morate odsloviti. Takšnim strankam priporočite drugo podjetje, ki je primernejše za njih. Imejte v mislih, da jim delate veliko uslugo s tem, ko jih preusmerite na ponudnika, ki jim bo bolj pisan na kožo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje