4 načini, kako se znebiti slabih strank

Da bi uspešno poslovali, potrebujete dobre stranke. V kolikor pa so vse vaše stranke dobre, imejte v mislih, da ne morete učinkovito zadovoljiti 100 različnih. Z nekaterimi bo preprosto treba prenehati poslovati. Vas zanima kako? Preberite si v nadaljevanju.
4 načini, kako se znebiti slabih strank

4 načini kako se znebiti slabih strank in povečati posel. (Vir slike: sxc.hu)

Morda razmišljate o tem, da si ne smete privoščiti izgubiti niti ene same stranke. Vendar razmislite, vsak podjetnik ima stranke, ki mu na dolgi rok ne prinašajo možnosti uspeha in s katerimi nikakor ne more vzpostaviti dobrega odnosa.

Čas je, da odslovite slabe stranke in se posvetite najboljšim in novim ter jim omogočite, da se razvijejo. V kolikor vas ob misli na to, da bi odslovili stranko, zgrabi panika, pomislite na vašo najbolj zoprno in zahtevno stranko, ki vam prinese zelo malo prihodka, in odslovite najprej takšno.

Torej, kako odslovimo stranko? Preberite si štiri nasvete:

1. Ukinite storitev.

V kolikor boste ukinili storitev, ki jo kupuje vaša najbolj nadležna stranka, tvegate, da bo ta prišla nazaj in si želela kupiti drugo storitev. Zato je dobro, da stranki sporočite, da ste prenehali sodelovati s specifičnimi podjetji (kakšno naključje, da ravno zoprna stranka pade v to skupino).

2. Sestavite prednostni seznam najboljših strank.

Kadar pokliče katera izmed pomembnejših strank, imajo te prednost. Zoprne stranke so v tem primeru potisnjene na stran.

3. Dvignite cene.

V kolikor bi se radi rešili slabih strank, jim za storitev računajte več. Tukaj ne govorimo o 10 do 20 odstotkov višji ceni. Ceno morate dvigniti občutno. V kolikor vas takšna stranka zapusti, ste dosegli, kar ste želeli. V kolikor pa vam plača, potem kar naenkrat ni več tako slaba stranka.

4. Zavrnite dvojno naročilo.

Še en zanimiv način, kako odsloviti stranko brez slabe volje je, da sporočite stranki, da vam pogodba z vašo največjo stranko prepoveduje posel še z ostalimi strankami iz iste industrije.

Ko se boste enkrat znebili vseh zoprnih strank, bodite previdni, da ne boste sprejemali novih samo zato, ker so prijazne. Tudi vse tiste stranke, s katerimi že poslujete in so zelo prijazne, vendar se ne skladajo z vašo vizijo, morate odsloviti. Takšnim strankam priporočite drugo podjetje, ki je primernejše za njih. Imejte v mislih, da jim delate veliko uslugo s tem, ko jih preusmerite na ponudnika, ki jim bo bolj pisan na kožo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje