4 načini, kako najdemo več časa za razmislek

Vsak si ne glede na zasedenost urnika lahko poišče več časa za tehten razmislek o določenih zadevah tekom celotnega dneva. Od zajtrkov, ki bi lahko bili namenjeni temu, do vzpostavitve točnega reda opravil za naslednji dan in glasnega monologa s samim s sabo …
4 načini, kako najdemo več časa za razmislek

4 načini pri iskanju večje količine časa za razmislek (Vir slike: Freeimages.com)

Zajtrki so lahko najpomembnejši obrok dneva

Nekateri uspešni podjetniki si čas zajtrka in jutranje kave vzamejo kot ustrezen termin za razmislek o določenih tehtnih zadevah osebne, spiritualne ali poslovne narave. Takrat namreč še nismo okupirani z elektronsko pošto in poslovnimi klici ter lahko zgolj sedimo in razmišljamo o življenju in dolgoročnih ciljih.

Ustvarite si določen vrstni red opravil za prihodnji dan

Poskrbimo za to, da postanemo bolj organizirani na dnevni ravni. Določen vrstni red opravil za prihodnji dan nam lahko pri tem močno pomaga, saj se s tem izognemo stresu in drugim distrakcijam.

Glasen monolog

Včasih nam pri razmisleku določenih zadev lahko pomaga tudi glasen monolog, saj nekatere stvari, ko jih izrečemo še naglas, postanejo veliko bolj jasne, čemur sledi kristalizacija določenih temeljnih misli, ki se nam porajajo čez dan.

Vsaj 30-minutni odmor za kosilo

Ker smo včasih tako zaposleni, je naša naravna tendenca ta, da kar ob delu zmažemo sendvič ali kateri drug prigrizek, vendar pa je priporočljiv vsaj 30-minutni umik iz pisarne na kosilo, ki se nahaja na kateri koli drugi lokaciji izven kompleksa naše pisarne. Tako kosilo namreč lahko sproži številne domiselne ideje.

 Vir: Inc.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje