4 nasveti, kako iztržiti največ v svetu oglaševanja

Avtor Nejc Krumpačnik — 26.11.2009
Komentiraj!
Trgi, še posebej ameriški, so današnje dni naklonjeni kupcem, kar pomeni, da imajo slednji veliko vpliva na postavljanje cen in lahko s pravilno strategijo iztržijo kar se da največ.
4 nasveti, kako iztržiti največ v svetu oglaševanja

Poslujte pametno (slika: www.radiofaza.org.uk)

V tem trenutku to velja še posebej za svet oglaševanja. Dobre novice torej za vse tiste, ki začenjajo s podjetništvom ali pa bi radi le popravili obstoječe marketinške strategije. Pravzaprav so razmere na trgu popolnoma nasprotne tistim izpred nekaj let, ko so oglaševalce odpuščali zaradi drugih oglaševalcev, ki so za enak oglaševalski prostor na TV-ju ali radiu plačali nekoliko več. Oglaševalci so se lahko hitro znašli tudi v čakalnih vrstah za zunanje oglaševanje v prostorih, prenasičenih s prometom. 

Prepričajte se, da denar, namenjen oglaševanju, uporabite pametno. Tukaj je nekaj nasvetov, ki si jih je dobro zapomniti. 

1. Dobro vodenje podjetja je bolj pomembno kot "žigosanje". Grajenje identitete vašega podjetja se začenja z dostavo neverjetnih izdelkov oziroma storitev, pod imenom vašega podjetja, mnogim potrošnikom. Ni važno, kaj pravijo mediji in samooklicani strokovnjaki, ustvarjanje poti, ki bodo kupce pripeljale k vašemu podjetju, je veliko bolj pomembno kot grajenje znamke, še posebej v samih začetkih poslovanja nekega podjetja. 

2. Pogajajte se! Ker je trg trenutno naklonjen kupcem, ste v dobri poziciji, da iztržite, kar se da največ. Če oglašujete na TV, to lahko pomeni, da bo ime vašega podjetja omenjeno večkrat med oglasi kot sicer. Pri radiu se lahko pogajate za večjo frekvenco omembe imena vašega podjetja ali pa za sodelovanje pri lokalnih promocijah ali dogodkih. Kar pa se tiče tiska, lahko iztržite večje oglase ali celo dodatne oglaševalske prostore.

3. Zapomnite si: odnosi z javnostmi. Te dni je dobro biti nasprotujoč: optimističen, ker so vsi pesimistični ali odpreti in voditi posel, medtem ko ostali zapirajo podjetja ali pa se bojijo začeti s poslovanjem. Uporabite lastno zgodbo, kako ste začeli s podjetništvom, ki pa mora biti izvirna in zanimiva. Tako boste imeli boljše pogoje, da se pojavite v medijih.  

4. Elektronska pošta je nujnost, a ne pozabite na konvencionalno pošto. E-mail oglaševanje se je sicer v preteklih letih zelo razširilo, a še vedno obstajajo določene omejitve. Ljudje morajo dvakrat potrditi, da želijo prejemati vašo pošto in podobno. Zato je mogoče dobro razmisliti o standardnem načinu pošiljanja oglasov, direktni pošti. Odziv na tipično direktno pošto je skromen in znaša nekje med odstotkom in dvema, zato je pomembno, da je vaša ponudba pestra in zanimiva. Le tako boste lahko pridobili večji odziv ljudi, ki je lahko kar stokrat večji od omenjenih številk, če uporabite pravilen pristop. 

Oglaševanje so številke. Testirajte, merite in sledite vašim oglasom in tako ugotovite, koliko potrošnikov pripeljejo k vam.

 

Vir: Entrepreneur.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!