DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

4 nasveti, kako napisati SEO blog

Zavedati se morate, da mora vaš blog biti zanimiv tako bralcem kot tudi spletnim brskalnikom. Dobro napisan SEO (Search Engine Optimization) blog bo vaše podjetje v brskalniku uvrstil višje na seznamu rezultatov, ki so povezani z vašim poslom. Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako napisati dober SEO blog.

1. Uporabljajte ključne besede že v naslovu
Ko brskalnik prebere vašo spletno stran, predpostavlja, da so prve zapisane besede najpomembnejše. Prav zaradi tega je naslov najbolj pomemben pri pisanju SEO bloga. Pri pisanju kar najhitreje v besedilu omenite tiste najbolj pomembne izraze, vendar bodite pozorni, da bo vaša objava ugajala bralcu, saj so v nasprotnem primeru vaši trudi s pisanjem bloga zaman.

2. Povezujte pomembne besede trenutne objave z besedami iz prejšnjih objav
Brskalnik največkrat predvideva, da so besedila, ki imajo povezave, bolj pomembna od tistih, ki jih nimajo. Torej, ne pozabite na povezave na različne spletne strani in vaše stare objave, vendar ne pretiravajte, saj preveč povezav naredi tekst neberljiv.

3. Označbe in kategorije
Večina aplikacij za pisanje blogov ima opcijo označevanja (angl. tag). Ne samo, da brskalnik prepozna označbe, tudi vaši bralci se bodo lažje znašli na vašem blogu, saj bo le-ta bolj urejen. Svetujemo vam, da blog uredite z označbami (poimenujte jih po ključnih besedah), vendar pri tem ne pretiravate, saj Google prepozna prekomerno označevanje in vas lahko “kaznuje”.

4. Pomagajte si z Google Insights Image
Ni vam treba ugibati, katere ključne besede so najbolj iskane; če ste v dvomih, kateri izraz uporabiti, se lahko obrnete na orodje Google Insights Image, ki primerja popularnost iskanih besed in izrazov.

 

Vir: Axon, Samuel. 4 Tips for Writing SEO-Friendly Blog Posts. Mashable.com, 1.9.2010

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje