4 nasveti, kako povečati prodajo izdelkov

Tema, kako povečati internetno prodajo, je že precej prežvečena. Ljudje ponavadi poskušajo povečati promet na sami strani spletne trgovine, a pogosto pozabljajo na področje pametnega postavljanja cen posameznim izdelkom.
4 nasveti, kako povečati prodajo izdelkov

Kako povečati prodajo (slika: http://www.cogentis.com.au)

Predstavili vam bomo štiri manjše nasvete, kako povečati prodajo izdelkov. 

1. Potrošniku pokažite, koliko lahko prihrani

 

Ne glede na to ali ima vaša stran najnovejše razširitve ali če že predolgo ni bila posodobljena, potrošnika običajno zanima predvsem, koliko denarja lahko prihrani. Vaše cene bodo primerjali s cenami v lokalnih trgovinah, zato je pametno, da so vaše nekoliko ugodnejše. Najboljši način, kako to prikažete, je, da napišete osnovno ceno in nato še vašo ceno. Dodate lahko še napis, koliko bo potrošnik z nakupom prihranil. 

2. Ponudite zastonj pošiljanje

 

Predragi poštni stroški lahko odvrnejo mnoge potencialne kupce od nakupa. Brezplačno pošiljanje bo povzročilo pozitivne reakcije potrošnikov. Seveda morate tudi tu biti iznajdljivi. Predlagamo vam, da ponudite brezplačno poštnino v primeru nakupa nad določenim zneskom. Drugi način je, da pokrijte osnovne stroške pošiljanja.  

3. Vaše cene primerjajte z drugimi

 

Ne bodite sramežljivi. Na vidnem mestu predstavite vaše cene in jih primerjajte s cenami drugih trgovin. Seveda ne ponujajte povezav do slednjih. Kupci bodo tako ali tako v večini primerov iskali enake izdelke še drugod, raziskovali in primerjali cene. Če jim ponudite vse informacije na enkrat, se bodo hitreje odločali za nakup. Primerjate lahko tudi stroške pošiljanja in dostopnost posameznih izdelkov. 

4. Nagradite kupce, ki kupujejo več

 

Če želite, da potrošniki zapravijo več, boste morali v to vložiti nekaj dodatnega truda. Nagradite kupce, ki zapravljajo več. Lahko jim ponudite nadgrajeno pošiljanje, določene popuste, manjša darila in podobno. 

Spletni nakupovalci pogosto preiščejo splet, da bi prihranili denar. Bodite vi tisti jeziček na tehtnici, da se bodo potrošniki odločali za vas. 

 

Vir: smallbizbee

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje