4 nasveti, kako povečati prodajo izdelkov

Avtor Nejc Krumpačnik — 17.02.2010
Komentiraj!
Tema, kako povečati internetno prodajo, je že precej prežvečena. Ljudje ponavadi poskušajo povečati promet na sami strani spletne trgovine, a pogosto pozabljajo na področje pametnega postavljanja cen posameznim izdelkom.
4 nasveti, kako povečati prodajo izdelkov

Kako povečati prodajo (slika: http://www.cogentis.com.au)

Predstavili vam bomo štiri manjše nasvete, kako povečati prodajo izdelkov. 

1. Potrošniku pokažite, koliko lahko prihrani

 

Ne glede na to ali ima vaša stran najnovejše razširitve ali če že predolgo ni bila posodobljena, potrošnika običajno zanima predvsem, koliko denarja lahko prihrani. Vaše cene bodo primerjali s cenami v lokalnih trgovinah, zato je pametno, da so vaše nekoliko ugodnejše. Najboljši način, kako to prikažete, je, da napišete osnovno ceno in nato še vašo ceno. Dodate lahko še napis, koliko bo potrošnik z nakupom prihranil. 

2. Ponudite zastonj pošiljanje

 

Predragi poštni stroški lahko odvrnejo mnoge potencialne kupce od nakupa. Brezplačno pošiljanje bo povzročilo pozitivne reakcije potrošnikov. Seveda morate tudi tu biti iznajdljivi. Predlagamo vam, da ponudite brezplačno poštnino v primeru nakupa nad določenim zneskom. Drugi način je, da pokrijte osnovne stroške pošiljanja.  

3. Vaše cene primerjajte z drugimi

 

Ne bodite sramežljivi. Na vidnem mestu predstavite vaše cene in jih primerjajte s cenami drugih trgovin. Seveda ne ponujajte povezav do slednjih. Kupci bodo tako ali tako v večini primerov iskali enake izdelke še drugod, raziskovali in primerjali cene. Če jim ponudite vse informacije na enkrat, se bodo hitreje odločali za nakup. Primerjate lahko tudi stroške pošiljanja in dostopnost posameznih izdelkov. 

4. Nagradite kupce, ki kupujejo več

 

Če želite, da potrošniki zapravijo več, boste morali v to vložiti nekaj dodatnega truda. Nagradite kupce, ki zapravljajo več. Lahko jim ponudite nadgrajeno pošiljanje, določene popuste, manjša darila in podobno. 

Spletni nakupovalci pogosto preiščejo splet, da bi prihranili denar. Bodite vi tisti jeziček na tehtnici, da se bodo potrošniki odločali za vas. 

 

Vir: smallbizbee

Prijavi se na e-novice!