4 orodja za poimenovanje podjetja

Pomislite, večina ljudi bo slišala ime vašega podjetja še preden bodo seznanjeni z vašo ponudbo, saj je ime vašega podjetja kot prvi vtis, ki ga nikoli več ne morate popraviti. Zato se le potrudite in izberite pravo ime. V nadaljevanju vam predstavljamo 4 orodja, ki vam bodo v pomoč.
4 orodja za poimenovanje podjetja

4 orodja za poimenovanje podjetja. (Vir: sxc.hu)

Najbolje je, da je ime podjetja edinstveno, enostavno in da si ga ljudje hitro zapomnijo. Žal ni enačbe, s katero bi lahko izbrali popolno ime za vaš posel, morda pa vam prav pridejo naslednji nasveti.

Google

Prvi korak naj bo Google. Seznanite se s pogostostjo imena, ki ga želite uporabiti, s popularnostjo ključnih besed, ki jih želite uporabiti, itd.

Brezplačni priročniki

Internet vam ponuja mnogo brezplačnih priročnikov in elektronskih knjig za pomoč pri poimenovanju podjetja ali blagovne znamke. Izkoristite jih.

Znanci in elektronske ankete

Izbrano ime preizkusite na ljudeh, ki jih poznate. Odlična prva testna skupina so vaši prijatelji, starši in ostali sorodniki. Testni skupini predstavite izbrane ideje in napravite krajšo anketo, pri tem je pomembno, da imate rezultate zabeležene in smiselno organizirane. Pomagate si lahko z brezplačnimi elektronskimi anketami, kot je Survey Monkey.

Preverite razpoložljivost imena

Več o tem v članku z naslovom Firma podjetja

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje