4 orodja za poimenovanje podjetja

Avtor Saba Resnik — 21.02.2012
Komentiraj!
Pomislite, večina ljudi bo slišala ime vašega podjetja še preden bodo seznanjeni z vašo ponudbo, saj je ime vašega podjetja kot prvi vtis, ki ga nikoli več ne morate popraviti. Zato se le potrudite in izberite pravo ime. V nadaljevanju vam predstavljamo 4 orodja, ki vam bodo v pomoč.
4 orodja za poimenovanje podjetja

4 orodja za poimenovanje podjetja. (Vir: sxc.hu)

Najbolje je, da je ime podjetja edinstveno, enostavno in da si ga ljudje hitro zapomnijo. Žal ni enačbe, s katero bi lahko izbrali popolno ime za vaš posel, morda pa vam prav pridejo naslednji nasveti.

Google

Prvi korak naj bo Google. Seznanite se s pogostostjo imena, ki ga želite uporabiti, s popularnostjo ključnih besed, ki jih želite uporabiti, itd.

Brezplačni priročniki

Internet vam ponuja mnogo brezplačnih priročnikov in elektronskih knjig za pomoč pri poimenovanju podjetja ali blagovne znamke. Izkoristite jih.

Znanci in elektronske ankete

Izbrano ime preizkusite na ljudeh, ki jih poznate. Odlična prva testna skupina so vaši prijatelji, starši in ostali sorodniki. Testni skupini predstavite izbrane ideje in napravite krajšo anketo, pri tem je pomembno, da imate rezultate zabeležene in smiselno organizirane. Pomagate si lahko z brezplačnimi elektronskimi anketami, kot je Survey Monkey.

Preverite razpoložljivost imena

Več o tem v članku z naslovom Firma podjetja

Vir: entrepreneur.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice