4 razlogi, zakaj morate investirati v izgradnjo svoje osebne znamke

Veliko ljudi se ne zaveda, v kakšni meri se je svet spremenil v zadnjih 10-15 letih. Z razvojem interneta, komunikacijske in informacijske povezljivosti, smo si ustvarili bazen neskončnih priložnosti. Ampak večina ljudi se ne zaveda, da se tovrstne priložnosti nahajajo povsod okoli nas.
4 razlogi, zakaj morate investirati v izgradnjo svoje osebne znamke

Nejc Slovnik posameznikom pomaga pri osebni rasti in razvoju osebnih znamk (Vir slike: Osebni arhiv)

Problem je v tem, da se je svet spremenil tako hitro, da se večina ljudi ni uspela prilagoditi obdobju, v katerem živimo. Naj sledečo tezo pojasnim s preprostim primerom.

Dandanes večina ljudi še vedno čaka, da se jim bo priložnost za delo ponudila sama od sebe. Podjetje bo razpisalo novo delovno mesto, na katerega se bo prijavilo 100 ali več kandidatov, službo pa bo na koncu dobila samo 1 oseba.

Vendar je možnosti, med katerimi lahko izbiramo, veliko več. Trdno sem prepričan, da se vaš nabor priložnosti skriva prav v razvoju vaše osebne znamke.

YouTube

Naj vam zato podam 4 razloge, zakaj morate začeti razmišljati njenem razvoju.

1.) Pozicionirajte se s področja vaših kompetenc in znanj

Kot posameznika vas krasijo edinstvene lastnosti in sposobnosti. Prav tako se vaših sposobnosti in prednosti zavedajo vaši prijatelji, družina in sodelavci.

Kljub temu pa jih vi držite zase oz. ohranjate v svojem notranjem krogu in delovnem okolju. Stavil bi, da jih izpostavite samo takrat, ko jih resnično potrebujete. Na primer takrat, ko se prijavite na delovno mesto ali v času razgovora za službo. Imam prav? Verjetno bolj ali manj.

Ko si ustvarite osebno znamko, boste sebe pozicionirali jasno, strateško in točno tam, kjer želite. Tako boste izstopali iz množice, ljudje pa si vas bodo zapomnili. Cilj tovrstnega procesa je, da vašo komunikacijo poenotite tako, da boste v očeh drugih ljudi vidni, kot ste si zamislili – izpostavite vaše lastnosti, kompetence in znanja.

V primeru pravilnega pristopa, se bodo vaših edinstvenih lastnosti, kompetenc in strokovnih znanj začeli zavedati tudi ljudje izven vašega notranjega kroga. Na dolgi rok se vam bodo ponudile nove priložnosti, med katerimi boste lahko izbirali (s področja kariere in tudi širše).

Vsekakor morate v razvoj vaše osebne znamke vložiti kar nekaj truda. Najboljša strategija je, da svojo osebno znamko oz. sebe izpostavite v javnosti. Več o tem v naslednji točki.

2.) Še nikoli ni bilo tako preprosto

Prav ste prebrali. Dandanes lahko uporabimo svetovni splet in spletne platforme za deljenje naših misli, zgodb, življenjskih in poslovnih izkušenj. To kar ni bilo mogoče še pred 10 leti, lahko danes vsak posameznik izkoristi sebi v prid.

Razmislite, da bi začeli pisati osebni blog in tako delili svoje misli ter znanja s svetom. Priporočam vam, da si odprete uporabniški račun na spletni strani Medium.

Stran je tako intuitivna, da jo boste lahko uporabljali brez problemov. Za odprtje uporabniškega računa lahko uporabite kar svoj Facebook, Twitter ali Google račun. Na ta način boste svoj osebni blog postavili v samo nekaj minutah.

Nadalje lahko razmislite o postavitvi osebne spletne strani. Verjetno ste mnenja, da nimate ne znanj, denarja in časa za tovrstnen »podvig«. Lahko vas razveselim, da se motite. Danes lahko svojo spletno stran postavite v dnevu ali dveh. Se strinjam, v kolikor želite, da je le-ta popolna, boste morda potrebovali malce dlje časa. Vendar poanta je v tem, da imate na voljo dovolj možnosti, da to storite že danes.

Osebno obožujem Squarespace platformo, ki vam bo omogočila, da svojo spletno stran postavite sami, brez pomoči programerja.

Pri tem vam je na voljo uporabniški sistem, ki je popolnoma enostaven za uporabo. V njihovi zbirki boste našli čudovite teme spletnih strani, pri čimer si lahko izberete tisto, ki bo zadovoljila vse vaše potrebe in želje (sistem vam omogoča, da kasneje temo spletne strani tudi spremenite). Za ceno 5 – 12 dolarjev na mesec boste v paketu dobili neomejen prostor za shranjevanje podatkov, spletno domeno in vse podporne storitve. V ponudbi združujejo vse, kar potrebujete za vašo prisotnost na spletu.

Sem mnenja, da lahko čudovito spletno stran postavite že za ceno enega kosila na mesec. Prav ste prebrali, vaša osebna spletna stran je od vas oddaljena za strošek enega kosila na mesec. Seveda se vedno lahko odločite, za katero izmed brezplačnih možnosti, ki obstajajo na trgu, vendar sem mnenja, da je Squarespace najboljša možnost vredna investicije v vašo osebno znamko.

Nadaljnje pa vam moč družabnih omrežij omogoča, da bo vaša osebna znamka zasijala v polnem sijaju. Tovrstna omrežja boste uporabili za distribucijo vsebin z vašega bloga ali osebne spletne strani. Uporabite lahko možnosti snemanja videev s pomočjo pametnih telefonov ali oddajanja v živo na Facebook-u ali Periscope-u. Govorite o temah, do katerih ste strastni in o katerih imate strokovna znanja.

V trenutku, ko bodo ljudje našli vrednost v vaših vsebinah, vas bodo začeli spremljati in poslušati vaše nasvete. Graditi boste začeli bazo vaših zvestih privržencev. Ljudje bodo o vas govorili izven vašega notranjega kroga in graditi boste začeli skupnost vaših zvestih privržencev.

Dandanes imate na voljo vse možnosti, da to storite. Znebiti se morate samo strahov, ki vas pri tem omejujejo in zadržujejo.

3.) Je edina stvar, ki si jo boste lastili skozi celotno življenje

Osebna znamka je edina stvar, ki si jo boste lastili skozi vaše celotno življenje. Samo pomislite.

Najverjetneje boste v življenju vozili oz. imeli v lasti 10 različnih avtomobilov, več hiš ali stanovanj, delali za različna podjetja ipd. Morda boste ustanovili celo vaše lastno podjetje, vendar tudi zanj ni zagotovljeno, da si ga boste lastili skozi celotno življenje. Tekom življenja se vam lahko pripetijo različne stvari.

V nasprotju pa zgodbe, izkušnje in omrežja, ki jih zgradite okoli sebe, ostanejo in postanejo del vas. Predstavljajo vašo naložbo, vašo varnostno mrežo. Zagotovo boste v vašem življenju izkusili nekaj vzponov in padcev, vendar je vaša osebna znamka vaše najmočnejše »orožje«, ki si ga boste lastili v življenju.

Hkrati so močne osebne znamke večne. Lahko se zgodi, da vas bo vaša osebna znamka preživela. Samo pomislite na primer na imena kot so Walt Disney, Michael Jackson in Steve Jobs. Ljudje se jih bodo spominjali še desetletja.

Moj nasvet je, da se ne izgubite v večini. Kot sem omenil, je vaša osebna znamka ena izmed najbolj neprecenljivih stvari. Z njo boste lahko izbirali med različnimi možnostmi in priložnostmi. In to za vas pomeni le eno stvar; boljše in uspešnejše življenje.

4.) Posvetite se stvarem, do katerih gojite strast

Trdno verjamem, da bi ljudje morali delati samo na stvareh, v katerih uživajo in do katerih so strastni.

Kakorkoli že, resničnost je velikokrat drugačna. Večina ljudi ima službe, ki jih onesrečujejo. Pravzaprav je z njihovo službo oz. delovnim mestom ta trenutek nezadovoljnih več kot 50 odstotkov vseh ljudi (Forbes, 2014).

Kje je smisel vsega? Ga ni.

Razumem, da je težko slediti svojim sanjam in oblikovati delo okrog svojih strasti, ampak nima smisla delati na stvareh, ki vas v življenju ne veselijo. Ko se boste odločili za spremembo v življenju, začnite pri sebi in oblikujte osebno znamko okoli stvari, ki vas veselijo.

Z razvojem svoje osebne znamke, se boste pozicionirali na področju dela, ki vas veseli. Verjemite, ni lepšega kot delati na stvareh, ki vas resnično osrečujejo.

S takšnim pristopom lahko celo dobite svojo sanjsko službo ali ustanovite svoje lastno podjetje.

To so torej 4 razlogi, zakaj menim, da morate investirati v izgradnjo lastne osebne znamke. Zagotovo vam bo to vzelo nekaj časa in dodatnega dela, vendar vrednost le-te bo za vas neprecenljiva.

Nejc Slovnik je podjetnik, predavatelj in mentor. Na spletni strani nejcslovnik.com posameznikom pomaga pri osebni rasti in razvoju osebnih znamk. Je avtor brezplačne e-knjige “9.5 Steps Toward Your Personal Brand”, ki vam bo pomagala oblikovati vašo osebno znamko. E-knjigo z delovnimi listi si lahko prenesete na sledeči povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Predpogoj za ustanovitev podjetja je, da si ustanovitelji izberejo firmo družbe. Kljub splošnemu prepričanju firma ni sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo, ampak je le označba podjetja. Firma pomeni ime družbe, ki navzven predstavlja podjetje in služi identifikaciji. Preberite več >>

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne. Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice. Preberite več >>

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje