Kateri portal bo kitajski youtube?

Avtor Egon Ravbar — 07.12.2007
Komentiraj!
Če so v Združenih državah uporabniki ustoličili YouTube kot edinega pravega »kralja«, je boj za prestol na Kitajskem, drugem največjem in najhitreje rastočem internet trgu, še odprt.
Kateri portal bo kitajski youtube?

Kdo bo bolje porabil investirani kapital?

Za prevlado se borita dva spletna portala. Tudu, ki ustvari 22 odstotkov iskanj na najpopularnejšem kitajskem iskalniku Baidu in portal 56, ki ima 19 odstotkov iskanj. Na tretjem mestu je Youku s skoraj 14 odstotki.

56 je danes prejel 20 milijonov dolarjev težko investicijsko injekcijo in s tem resno zaostruje tekmo. Med investitorji sta tudi Adobe System Incorporated in znana ameriška družba tveganega kapitala, Sequoia Capital.

Tudu je svojo prednost ustvaril s tem, da je hitreje in enostavneje ponudil možnost naložitve videa, ki ga uporabniki nelegalno pridobijo na spletu. 56 je po drugi strani svoj delež uporabnikov privabil z možnostjo nalaganja slik in ustvarjanja slideshowov. Ta korak je bil izredno pomemben, saj se za razliko od ameriških uporabnikov, kitajski izogibajo izdelovanju in objavljanju video vsebin v katerih nastopajo sami.


Vir: VentureBeat

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!