45 milijonov dolarjev kapitala za Joost

Avtor — 11.05.2007
Spletna televizija Joost poroča o pridobitvi 45 milijonov dolarjev s strani vlagateljev v tvegani kapital ter partnerjev, ki jim bodo priskrbeli vsebine za predvajanje.

Med pomembnejšimi vlagatelji sta tako tudi CBS in Viacom. Svoje vlaganje utemeljujeta z besedami, da podpirata način, ki ga je Joost izbral. Ta internetna televizija bo namreč za vse vsebine, ki jih bo predvajala plačala avtorske pravice. Financirali se bodo iz oglaševanja, vendar poudarjajo, da delež reklam ne bo presegal 3 minute na uro programa (na komercialnih televizijskih programih je ponavadi vsaj 15 minut reklam na uro).

Lastniki podjetja so že napovedali, da bodo denar vložili v prepoznavnost televizije (torej v oglaševanje), poskušali pa bodo tudi pridobiti nove sponzorje. Podjetje Joost je bilo registrirano v Luxemburgu pred 18 meseci. Za njim stojijo ljudje, ki so ustvarili revolucionarni Skype.

Oddaje, ki jih bodo predvajali bodo trajale od pol ure do ene ure, torej bodo veliko daljše od vsebin na YouTube. Primer oddaj, ki bodo predvajane na njihovem programu je sklop zelo uspešnih serij C.S.I.

Joost ima že sklenjene pogodbe z mnogimi ustvarjalci televizijskih vsebin kot sta že prej omenjena CBS in Viacom, poleg tega pa še s Turner Broadcasting in Warner Brothers Television. Za oglaševanje pa so se že uspeli dogovoriti z giganti kot so Coca-cola, Nike in Intel. V svojo bazo so v testnem obdobju uspeli privabiti kar pol milijona ljudi.

Vir: The New York Times

Iskanje
MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>

Vse za podjetje