5 futurističnih trendov, ki bodo zaznamovali leto 2017

Roboti bodo sestankovali skupaj z nami, ljudje bomo bolj obremenjeni kot kadarkoli prej, zaposleni pa bodo začeli jemati pametne droge, da bodo še naprej konkurenčni v primerjavi z novimi robotskimi kolegi. Vse to in še več za leto 2017 napoveduje futuristka Faith Popcorn.
Obdavčitev s.p.

Ključne informacije o obdavčitvi s.p.

Faith Popcorn je ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja Faith Popcorn’s BrainReserve, ki je bilo ustanovljeno leta 1974. Futuristka je svetovala različnim vplivnim organizacijam, med drugim tudi podjetjem MasterCard, Coca-Cola in IBM.

Faith Popcorn, futuristka, svetovalka in avtorica. (Vir slike: Fortune)

Po njenem mnenju bo delovno okolje v letu 2017 zaznamovalo naslednjih 5 trendov.

1. Pitje kave vam ne bo pomagalo pri konkurenčnosti

Zaposleni bodo začeli množično jemati snovi za izboljšanje kognitivnih sposobnosti, t. i. nootropike oziroma »pametne droge«, ki so vedno bolj razširjene. Ti prehranski dodatki ne vsebujejo enakih sestavin, njihova osnovna značilnost pa naj bi bila povečanje fizičnih in mentalnih sposobnosti ter vzdržljivosti.

Med prvimi uporabniki pametnih drog so bili zaposleni v tehnoloških podjetjih Silicijeve doline, zdaj pa se širijo v druge panoge in tudi med študenti.

»Postati morate bolj pomembni za svoje podjetje.«

F. Popcorn pravi, da bodo nootropiki v letu 2017 postali splošno razširjeni, saj nas počasi nadomeščajo in izrivajo roboti: »Ko pridete v službo, morate biti izboljšani, stalno morate biti v stanju napetosti, sposobni morate biti delati bolj trdo in še dlje.«

2. Bliža se vstaja robotov

Po mnenju F. Popcorn bo avtomatizacija najprej prevzela službe nekvalificiranih fizičnih delavcev, počasi pa bodo roboti zamenjali tudi bolj specializirane uslužbence in uradnike. Pri tem se podjetnica sklicuje na rezultate študije, ki so jo opravili raziskovalci z univerze v Oxfordu, ki so pokazali, da avtomatizacija ogroža kar 47 odstotkov vseh zaposlitev v Združenih državah Amerike.

»Roboti se ne motijo.«

»Bi raje, da vaše raziskave opravlja kognitivni računalnik ali človek?« sprašuje F. Popcorn. »Človeška napaka lahko pomeni katastrofo. … Roboti pa se ne motijo.«

3. Vsi bomo svobodnjaki

Podatki nedavne študije sindikata Freelancers Union in platforme Upwork, ki povezujeta svobodnjake oziroma freelancerje, kažejo, da več kot tretjina ameriških delavcev ni v rednem delovnem razmerju, skupaj pa ustvarijo približno 1 bilijon prihodkov. Odstotek svobodnjakov bo po mnenju F. Popcorn v naslednjih letih še naraščal.

Svetovalka pri tem opozarja tudi na dejstvo, da nekatera velika podjetja oblikujejo svoje pisarne s premalo delovnimi mesti ali celo stoli za vse zaposlene. Banka Citibank je na primer v New Yorku zgradila poslovne prostore s 150 sedeži za 200 zaposlenih, ki nimajo svojih pisarn ali pisalnih miz. Tako so ustvarili fluidno delovno okolje.

F. Popcorn omenja tudi porast stranskih, popoldanskih zaposlitev.

»Ljudje potrebujejo več denarja, kot ga zaslužijo.«

Po njenem mnenju zaposleni ne zaupajo svojim delodajalcem, temveč želijo imeti več želez v ognju in se ne želijo posvetiti samo enemu podjetju.

Predvsem mladi zaposleni večinoma ne kažejo zanimanja za delo v velikih podjetjih, kakršna so zaposlovala njihove starše, kažejo raziskave, ki jih je opravila Faith Popcorn.

4. Pričakujte več čustvenosti

Ljudje smo od nekdaj čustvena bitja, vendar do sedaj čustva niso sodila v poslovno okolje. Takšno stanje je predvsem posledica dejstva, da so podjetja in druge organizacije vodili moški. Vendar se situacija spreminja.

F. Popcorn pravi: »Pojavlja se veliko zaskrbljenosti v zvezi s prihodnostjo, v porastu je tudi izčrpanost, povezana s stresom, hkrati pa posamezniki v delovnem okolju izražajo vedno več čustev.«

»Vstop žensk v poslovno okolje je s seboj prinesel čustveno inteligentnost in čustva nasploh.«

Zapisano seveda ne pomeni, da vam svetujemo, da se zjokate pred svojim nadrejenim – še posebej, če je moškega spola. Ženske so večinoma bolj čustvene tudi na zunaj, medtem ko so moški tradicionalno še vedno vzgajani v duhu skrivanja čustev, zato jim je ob odkritem čustvovanju pogosto neprijetno. F. Popcorn ob tem seveda opozarja, da gre za posplošitve, ki niso nujno popolnoma natančne.

Futuristka pričakuje, da bodo v podjetjih v prihodnosti bolj pogoste t. i. »stresne sobe«, hkrati pa se bodo delodajalci bolje zavedali, da se zaposleni soočajo z izjemnimi pritiski, stresom in anksioznostjo. »Stresna soba« bi lahko tako predstavljala domačen prostor v podjetju, v katerem bi si lahko delavci odpočili in popili čaj ali kak drug napitek za sprostitev.

Odprti pisarniški prostori niso primerni za zaposlene. (Vir slike: Startupstockphotos)

F. Popcorn opozarja, da odprti pisarniški prostori zaposlenim ne dajejo prostora za dihanje, saj se jim zdi, da jih nekdo stalno opazuje in nadzoruje. Zaposleni tako uporabljajo slušalke kot približek zasebnosti, kljub temu pa delo v odprtih pisarnah na njihovo duševno zdravje deluje izrazito negativno.

»Delo v odprtih pisarnah je izjemno stresno. S stališča nepremičnin so odprti prostori koristni zaradi večjega izkoristka, vendar za ljudi niso najbolj primerni,« dodaja F. Popcorn.

5. Meja med delom in prostim časom bo zabrisana

»Meje med delom in igro ni več.«

F. Popcorn pravi tudi, da bomo v prihodnosti ljudje delali 24 ur na dan. Tehnologija namreč omogoča stalno globalno komunikacijo. Podjetje WeWork se s projektom WeLive, mikrostanovanji za sobivanje, približuje popolni združitvi dela in življenja.

Vir: CNBC

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje