5 korakov za oživitev vaše poslovne ideje

Avtor Maja Borštnik — 16.12.2013
Komentiraj!
Ste na trgu zasledili priložnost in se domislili zanimive poslovne ideje? Pot od ideje do podjetja je dolga in naporna, a večina podjetnikov je mnenja, da je vredna vsega tega truda. Poglejmo si 5 korakov, ki so nujni za to, da bo vaša poslovna ideja nekega dne lahko oživela.
5 korakov za oživitev vaše poslovne ideje

5 korakov za oživitev vaše poslovne ideje (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam pet korakov, s pomočjo katerih boste svoji poslovni ideji dali pravi zagon in iz nje naredili uspešno podjetje z zdravimi temelji.

1. Sestavite pravo ekipo.

Ne glede na to, da ste morda vi tisti, ki je zaznal določeno poslovno priložnost, pa to še ne pomeni nujno, da ste tudi vi tisti, ki jo bo najbolje in najhitreje rešil. Poiščite pravo ekipo in z novimi sodelavci združite moči. 

2. O svoji poslovni ideji se pogovorite s čim večjim številom ljudi. 

Pomembno je, da v svoj poslovni proces že zgodaj vključite tudi druge ljudi, ki niso del vaše podjetniške ekipe. Tako boste kasneje za sabo imeli večje število podpornikov, ki se bodo počutili kot del novoustanovljenega podjetja, saj so bili prisotni že ob nastanku same podjetniške ideje dalje.  

3. Spoznajte panogo, v katero se podajate.

Ljudje zaupajo mnenju strokovnjakov. Berite knjige, družite se z ostalimi strokovnjaki s tega področja, udeležujte se različnih izobraževanj ali predavanj, ki vas bodo še bolj obogatile z znanjem, ipd. Z naraščanjem vašega znanja bo rasla tudi vaša samozavest, s tem pa boste postali še bolj prepričljivi pri iskanju novih kupcev vaših izdelkov ali storitev. 

4. Zgradite prvi prototip.

Ni potrebno, da v izdelavo prototipa vložite veliko časa in energije. Ponavadi zadostuje, da si vzamete le nekaj dni, saj gre zgolj za preizkus, ali bo vaša poslovna ideja sploh naletela na plodna tla. Ko izdelate prvi prototip, poprosite prijatelje in znance, da ga testirajo in vam sporočijo svoje občutke.

5. Ugotovite, kakšni so vaši cilji glede poslovne ideje.

Dejstvo je, da velik odstotek startupov propade že v prvih nekaj mesecih delovanja. Ste pripravljeni tvegati in sprejeti dejstvo, da vam morda v prvem poskusu ne bo uspelo? Bistveno je, da se lotite razvoja takšne poslovne ideje, ki vas veseli, saj vam bo to v težkih časih odlična spodbuda, da ne boste odnehali.

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!