5 kreativnih idej za bolj opazno embalažo

Majhna podjetja nimajo veliko sredstev za trženje, vendar lahko kljub temu izstopajo. Večina podjetnikov vidi pakiranje in embaliranje kot nepotreben strošek, ki ga je potrebno minimizirati. V kolikor ste tudi vi takega mnenja, razmislite, saj morda zamujate priložnost, da bi izstopali.
5 kreativnih idej za bolj opazno embalažo

5 kreativnih idej za embalažo. (Vir slike: sxc.hu)

O embalaži in pakiranju ne razmišljajte zgolj kot o vreči, s katero lahko prenašate to kar ste proizvedli, temveč kot o skritem prodajalcu. Vaš proizvod z embalažo (oz. v paketu) stoji na polici in komunicira s potencialnimi kupci.

Že res, da embalaža komunicira s kupci, vendar kaj naj sporoča? V nadaljevanju vam predstavljamo 4 ideje za pakiranje ali embaliranje, ki vam bodo pomagale, ne samo, da boste dobili pozornost strank ampak jih boste celo pozitivno presenetili.

1. Naj izgleda, kot, da je ročno izdelano.

Kupce privlačijo izdelki, ki izgledajo personalizirani – počutijo se, kot, da v roki držijo ročno izdelan proizvod.

2. Zelen/eko/bio/trajnostni pristop

Kupci se želijo počutiti kot, da so z nakupom naredili nekaj dobrega. V kolikor uporabljate recikliran material, takšnega, ki se lahko večkrat uporabi ali takšnega, ki se bo lahko recikliral, še toliko bolje. Z organskimi materiali, s fair-trade embalažo ali recikliranim papirjem boste trgu sporočali, da ste okoljsko ozaveščeni.

3. Dodajte funkcionalnost

Kupci imajo radi embalažo, ki je uporabna, saj to predstavlja dodano vrednost.

Primer takšnega pakiranja je funkcionalna embalaža za čips podjetja Boxerchips Co. iz Irske. Omenjeno podjetje je svoj čips pričelo pakirati v embalažo, ki služi kot skleda.

4. Naj embalaža vašega proizvoda pove njegovo zgodbo.

Dober primer embalaže, ki namiguje, kaj boste v njej dobili je ideja podjetnice, ki izdeluje čokoladne praline. Podjetnica Wassung je želela trgu ponuditi svojo novo kolekcijo čokoladnih pralinov polnjenih z vinom, zato je izbrala embalažo v obliki vinske steklenice, pakirano v podobno škatlo, kot so pakirana vina.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje