5 kreativnih idej za bolj opazno embalažo

Avtor Saba Resnik — 16.01.2013
Komentiraj!
Majhna podjetja nimajo veliko sredstev za trženje, vendar lahko kljub temu izstopajo. Večina podjetnikov vidi pakiranje in embaliranje kot nepotreben strošek, ki ga je potrebno minimizirati. V kolikor ste tudi vi takega mnenja, razmislite, saj morda zamujate priložnost, da bi izstopali.
5 kreativnih idej za bolj opazno embalažo

5 kreativnih idej za embalažo. (Vir slike: sxc.hu)

O embalaži in pakiranju ne razmišljajte zgolj kot o vreči, s katero lahko prenašate to kar ste proizvedli, temveč kot o skritem prodajalcu. Vaš proizvod z embalažo (oz. v paketu) stoji na polici in komunicira s potencialnimi kupci.

Že res, da embalaža komunicira s kupci, vendar kaj naj sporoča? V nadaljevanju vam predstavljamo 4 ideje za pakiranje ali embaliranje, ki vam bodo pomagale, ne samo, da boste dobili pozornost strank ampak jih boste celo pozitivno presenetili.

1. Naj izgleda, kot, da je ročno izdelano.

Kupce privlačijo izdelki, ki izgledajo personalizirani – počutijo se, kot, da v roki držijo ročno izdelan proizvod.

2. Zelen/eko/bio/trajnostni pristop

Kupci se želijo počutiti kot, da so z nakupom naredili nekaj dobrega. V kolikor uporabljate recikliran material, takšnega, ki se lahko večkrat uporabi ali takšnega, ki se bo lahko recikliral, še toliko bolje. Z organskimi materiali, s fair-trade embalažo ali recikliranim papirjem boste trgu sporočali, da ste okoljsko ozaveščeni.

3. Dodajte funkcionalnost

Kupci imajo radi embalažo, ki je uporabna, saj to predstavlja dodano vrednost.

Primer takšnega pakiranja je funkcionalna embalaža za čips podjetja Boxerchips Co. iz Irske. Omenjeno podjetje je svoj čips pričelo pakirati v embalažo, ki služi kot skleda.

4. Naj embalaža vašega proizvoda pove njegovo zgodbo.

Dober primer embalaže, ki namiguje, kaj boste v njej dobili je ideja podjetnice, ki izdeluje čokoladne praline. Podjetnica Wassung je želela trgu ponuditi svojo novo kolekcijo čokoladnih pralinov polnjenih z vinom, zato je izbrala embalažo v obliki vinske steklenice, pakirano v podobno škatlo, kot so pakirana vina.

Vir: entrepreneur.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!