5 lekcij javnega nastopanja iz TED govorov

Ste se kdaj, ko ste navdušeno spremljali TED govore, vprašali, zakaj so govorci samozavestni, znajo z besedami in pustijo tako močan pečat pri slušateljih?
5 lekcij javnega nastopanja iz TED govorov

Govor mora biti strukturiran (Vir slike: Picjumbo.com)

Verjetno se vsi odlični govorci niso takšni rodili, zagotovo pa sledijo naslednjim pravilom.

30 sekund, da jih navdušite

Ne začnite svojega nastopa medlo, z uvodnimi besedami, kot so: »Hvala za ta uvod« ali pa »Hvala za vabilo«. Namesto tega dajte občinstvu nekaj, kar bo takoj zagrabilo njihovo pozornost. Navdušite občinstvo v prvih 30 sekundah. Predstavite svojo temo v popolnoma novi luči, predvsem pa bodite seznanjeni s tem, kdo dejansko sestavlja vaše občinstvo, kaj jih bo navdušilo in pritegnilo.

Zapomnite si: imate 30 sekund, da pričnete svoj govor, naredite vtis na poslušalce, hkrati pa izkoristite priložnost za to, da jim poveste, o čem bo sploh tekla beseda. Prvih nekaj stavkov je poglavitnega pomena, zato jim morate posvetiti še dodatno pozornost.

Govor mora biti strukturiran

Profesionalni govorci se dobro zavedajo, da je ključ do uspeha struktura govora, ki ves čas drži pozornost poslušalcev. Še preden začnete pisati svoj govor, si naredite okvir, v katerem boste razmišljali o svojem govoru – najsi bo kronološki ali tematski. Organiziranje idej v okviru bo izboljšalo kakovost vašega govora, predvsem pa bo služilo temu, da boste sestavili koherentno sporočilo.

Poslušalci potrebujejo strukturo, da lahko uživajo v vašem govoru. Imeti mora rep in glavo in biti logičen. Če boste postali pozorni, boste ugotovili, da ima vsak dober govor jasno strukturo.

4-tedenski Trening javnega nastopa je kot nalašč zate. Preveri >>

Bodite jasni

Jasno povejte, kaj je vaša glavna ideja – in se okoli nje tudi ves čas vrtite. Prepričajte se, da imate jasno idejo, ki jo tudi jasno komunicirate skozi svoj govor. Mogoče se vam bo zdelo, da se ponavljate, a v resnici si ljudje, ko poslušamo, ne zapomnimo toliko informacij, pač pa le vtis ali učinek sporočila.

To seveda pomeni, da morate glavno sporočilo ponoviti večkrat, na različne načine, če želite, da si bodo poslušalci to zapomnili. Četudi imaš vaš govor več različnih informacij, naj se vedno vrača k osnovni ideji, ki jo želite izpostaviti.

Uporabljajte preprost jezik

Za dober govor ne potrebujete visokoletečih besed, ki jih polovica občinstva ne razume. Bodite dostopni in preprosti. Pozabite dolge stavčne strukture, stavki naj bodo kratki in jasni. Na tak način boste pridobili zaupanje občinstva – in to je tudi ključ, kako se z njimi hitreje povežete.

Udaren zaključek

Zaključite svoj govor z jasnim pozivom k akciji. Smiselno zaokrožite svoj govor, ponovite svojo idejo in se obrnite k občinstvu. Zaključek mora ponoviti glavne točke iz uvoda v zaključenem formatu, hkrati pa predstaviti poziv k akciji, kar naj bo nekaj, kar bo občinstvo dalo misliti ali pa jih spodbudilo k drugačnemu življenju, dejanju ipd.

Ne zaključite svojega govora z vprašanjem ali odgovorom. Pri zaključku mora občinstvo začutiti kurjo polt – in to je vaš trenutek slave.

4-tedenski Trening javnega nastopa je kot nalašč zate. Preveri >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>


NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

Imate priložnost, da se vpišete na posebno listo obveščanja o 4-tedenskem treningu javnega nastopanja. Z vpisom si zagotovite EDINSTVENO in ČASOVNO OMEJENO ceno, ki je po preteku ponudbe ne bo mogoče dobiti nikjer na našem portalu. Berite dalje! Preberite več >>

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Veliko razmišljamo o tem, kaj bomo povedali, premalokrat pa, kako bomo to povedali. Če želite, da bo vaše sporočilo učinkovito, se izogibajte naslednjim spodrsljajem. Preberite več >>

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Ko začnemo svoj nastop, imamo na voljo 60 sekund, da pritegnemo pozornost, vzpostavimo kredibilnost in motiviramo občinstvo k poslušanju, pravi Darlen Price. Preberite več >>

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Ne glede na podjetniško panogo, v katero vstopate, boste kot podjetnik zagotovo potrebovali odlične govorniške sposobnosti. Če želite uspeti, boste namreč morali tudi javno nastopati - pred mediji, poslovnimi partnerji in nenazadnje tudi pred investitorji! Preberite več >>

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Ni univerzalne formule, ki bi človeka pripravila na izvrsten javni nastop. Obstajajo pa iztočnice, s katerimi si lahko pomagate in postanete govorec, ki ga bodo želele slišati množice. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

5 najpogostejših govorniških napak

5 najpogostejših govorniških napak

Govori na konferencah in simpozijih lahko podjetniku pomagajo pri samopromociji in povezovanju, zato le redki zavrnejo priložnost za javni nastop. Preberite več >>

Video: Govorite kot pravi vodja

Video: Govorite kot pravi vodja

Simon Lancaster velja za enega najuglednejših piscev govorov na svetu. V karieri je napisal nešteto govorov za politične osebnosti, zadnja leta pa se ukvarja predvsem s predavanji in pisanjem govorov za podjetnike. Preberite več >>

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Startupi, ki za nadaljnji razvoj potrebujejo finančno injekcijo, iščejo naklonjenost investitorjev. Pitchi, kot imenujemo te javne predstavitve, jih lahko popeljejo do cilja – investicije, ki jim zagotovi potrebna sredstva in znanje za nadaljnjo pot. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje