5 marketinških strategij

Avtor Saba Resnik — 14.05.2013
Komentiraj!
Kljub temu, da morate za pozornost strank tekmovati s tradicionalnimi mediji, pa tudi s spletnimi mediji in z družbenimi omrežji, to še ne pomeni, da morate v marketing vložiti veliko denarja. Oglejte si 5 spletnih marketinških strategij, namenjenih podjetnikom, ki nimajo veliko sredstev.
5 marketinških strategij

5 marketinških strategij. (Vir slike: sxc.hu)

Preberite si 5 ugodnih in domiselnih načinov, kako tržiti svoje podjetje v digitalnem svetu.

1. Naj vas oglašuje lokalni zvezdnik.

Veliko podjetnikov sanja o tem, da bi njihovo podjetje oglaševali svetovno znani zvezdniki. Namesto tega se v prvem koraku zadovoljite s katerim izmed lokalnih zvezdnikov.

Kdo pravzaprav sploh spada v kategorijo lokalnih zvezdnikov? To so ljudje, o katerih piše vaš lokalni časopis - morda kakšen učitelj ali sokrajan, ki dela nekaj dobrega za druge.

2. Ustvarite LinkedIn skupino.

Ne samo, da LinkedIn skupino ustvarite popolnoma brezplačno, poživila bo tudi vašo profesionalno mrežo in vašim kolegom nudila koristne informacije in vire ter povečala obisk vaše spletne strani. Samo ne uporabljajte skupine za prodajo izdelkov!

LinkedIn skupina ne bo zaživela čez noč, vanj bo potrebno vložiti kar nekaj časa. Vaš cilj naj bo ustanoviti skupino, kjer obiskovalci lahko dobijo koristne informacije s področja, na katerem dela vaše podjetje.

3. Objavljajte na nišnih blogih.

Glede na to, da boste težko prišli na naslovnico kakšne znane revije ali imeli članek objavljen v dnevnem časopisu, se raje osredotočite na priljubljene nišne bloge.

Pobrskajte po spletu in si izberite 3 do 5 blogov, ki jih bere vaša ciljna skupina in stopite v stik z avtorji. Predstavljamo vam nekaj idej, kako sodelovati z blogerji.

Podarite jim manjše količine vaših izdelkov ali storitev, ki jih lahko nato avtorji podelijo svojim bralcem. To je drugačen način od ocenjevanja produktov, saj ocene bralcem ponudijo zgolj informacije.

Pošljite jim ideje oz. osnutke člankov, ki bi si jih želeli objaviti na njihovih blogih in jim razložite, zakaj bi bila objava za njih in njihove bralce koristna.

Vprašajte jih, če lahko z njimi opravite intervju za vašo spletno stran. Na tak način bodo blogerji bolj dovzetni za promocijo vašega podjetja, saj podpirate njihovo dejavnost.

4. Ustvarite video vsebine za YouTube.

Z več kot 800 milijoni mesečnih obiskovalcev je YouTube izredno močna platforma za trženje podjetja preko spleta. Izkoristite YouTube in objavljajte več kot zgolj predstavitvene video vsebine vaših produktov.

Video posnetki, s katerimi boste promovirali podjetje, naj vključujejo:

  • naslov s ključnimi besedami,
  • jasno in jedrnato sporočilo in
  • poziv k akciji (gledalcu povejte, naj nekaj naredi, se na primer naroči na vaš YouTube kanal).

Več o tem, kako ustvariti YouTube kanal in kaj naj ta vsebuje, si preberite v novici YouTube kanal za podjetja.

Seveda lahko zapravite celo premoženje za kamere, osvetljavo in programsko opremo, vendar to ne bo potrebno. Kamera, vgrajena v vašem pametnem mobilnem telefonu, bo zadostovala. Kar se tiče montaže, pa lahko uporabniki Apple prenosnikov uporabite iMovie, ostali pa lahko brezplačne aplikacije za montažo poiščete na spletu ali pa najamete profesionalnega urednika na spletni strani, kot je na primer Fiverr.com, tudi za zgolj 5 USD, odvisno od količine dela.

5. Napišite elektronsko knjigo o največjih problemih v vaši industriji.

Dandanes pisatelji ne potrebujejo založb ali ogromno denarja, da bi izdali knjigo. Amazon vam bo brezplačno objavil elektronsko knjigo, seveda pa bo od vsake prodaje vzel 33 odstotkov. To pa vam ne sme predstavljati ovire, saj vaš cilj ni zaslužiti s prodajo knjige, temveč spodbuditi bralce, da obiščejo vašo spletno stran.

Tudi podjetniki, ki nimajo veliko časa in niso nadarjeni pisci, bi morali razmisliti o e-knjigi. Če spadate v to skupino, potem vam svetujemo, da si najamete pomoč - nekoga, ki bo vaše blog objave in članke združil v knjižni format.

Ko boste imeli knjigo že napisano, vam priporočamo, da jo prodajate od 1 EUR do 5 EUR, tako da bo brez problema dosegljiva vsem.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice