5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Avtor — 18.01.2016
Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke.
5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje (Vir slike: Pexels.com)

Na žalost se večina novopečenih podjetnikov sooča s pomanjkanjem sredstev, ki bi jih lahko namenili marketingu. Primanjkuje jim tako denarja kot tudi delovne sile, prav tako je šibko tudi njihovo znanje na tem področju, saj jih velik del še nima nikakršnih izkušenj s poslovanjem. 

Kljub temu pa je marketing nepogrešljiva aktivnost za rast in razvoj vsakega podjetja, zato se mu nikakor ne smemo izogniti. Ponavadi zadostuje že uvajanje petih osnovnih marketinških strategij, ki so cenovno dostopne tudi za podjetja, katera še nimajo večjih prihodkov. Poglejte si, za kaj gre.

1. Registracija blagovne znamke

Gradnja blagovne znamke mora biti vedno v ospredju, saj bo naše podjetje v množici konkurentov le tako lahko izstopalo. Z registracijo blagovne znamke bomo pridobili na prepoznavnosti, predvsem pa bo naše podjetje lahko pridobilo ugled, ki je v podjetniškem svetu še kako pomemben.

2. Vsebinski marketing

Izdelava kvalitetne spletne strani in pripadajočega poslovnega bloga je v današnjem času skorajda nujna. S potrošniki je namreč treba venomer komunicirati in vsebinski marketing (objavljanje kvalitetnih in zanimivih vsebin, povezanih s panogo vašega podjetja, na blogu) se lahko pri tem izkaže za odličen način za utrjevanje blagovne znamke, optimizacijo spletne strani ter navsezadnje tudi za trženje produktov oz. storitev. 

3. Optimizacija spletne strani

Velik odstotek uporabnikov spleta informacije poišče preko spletnih iskalnikov. Prav zato je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih (primer: Google.si, Najdi.si) na izbrane ključne besede nujna. To lahko dosežete z optimizacijo spletne strani, bodisi sami, bodisi s pomočjo strokovnjaka, ki se na omenjeno področje dobro spozna.

Bi radi pričeli z optimizacijo svoje spletne strani, pa ne veste kako? Vabimo vas na MP coworking dogodek: Optimizacija spletnih strani, kjer vam bomo razložili, kako lahko z nekaj enostavnimi triki privabite več potencialnih kupcev. 

4. Prisotnost na družabnih omrežjih

S pogosto aktivnostjo na družabnih omrežjih resda najverjetneje ne boste pridobili na tisoče novih potencialnih strank, kljub temu pa lahko prisotnost na Facebooku, Twitterju in podobnih družabnih mrežah precej izboljša vse vaše preostale marketinške strategije. Najbolje pri tem pa je, da je izdelava profila povsem enostavna in v celoti brezplačna. 

5. Email marketing

Email marketing se lahko odlično obnese skupaj z vsebinskim marketingom, v okviru katerega pripravljate koristne in kvalitetne vsebine o panogi, v kateri delujete. Pomembno je predvsem, da si čimprej pričnete graditi bazo vaših strank, nato pa na podlagi zbranih informacij za posamezne segmente strank pripravljate takšne e-novice, ki jim bodo pisane na kožo.

Vir: Entrepreneur.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Preberite tudi
Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji.

Preberite več >>
Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti.

Preberite več >>
Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo – fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več – ta je negativno vrednotena.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija.

Preberite več >>
Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil.

Preberite več >>
Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih – tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?

Preberite več >>
6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

Ali ste vedeli, da kar 14 odstotkov startupov propade zaradi pomanjkljivega marketinga? Ustanovitelji namreč svoj čas, namesto pridobivanju novih potencialnih kupcev, namenijo zgolj dodelavi poslovne ideje in razvoju produkta.

Preberite več >>
Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje