5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke.
5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje (Vir slike: Pexels.com)

Na žalost se večina novopečenih podjetnikov sooča s pomanjkanjem sredstev, ki bi jih lahko namenili marketingu. Primanjkuje jim tako denarja kot tudi delovne sile, prav tako je šibko tudi njihovo znanje na tem področju, saj jih velik del še nima nikakršnih izkušenj s poslovanjem. 

Kljub temu pa je marketing nepogrešljiva aktivnost za rast in razvoj vsakega podjetja, zato se mu nikakor ne smemo izogniti. Ponavadi zadostuje že uvajanje petih osnovnih marketinških strategij, ki so cenovno dostopne tudi za podjetja, katera še nimajo večjih prihodkov. Poglejte si, za kaj gre.

1. Registracija blagovne znamke

Gradnja blagovne znamke mora biti vedno v ospredju, saj bo naše podjetje v množici konkurentov le tako lahko izstopalo. Z registracijo blagovne znamke bomo pridobili na prepoznavnosti, predvsem pa bo naše podjetje lahko pridobilo ugled, ki je v podjetniškem svetu še kako pomemben.

2. Vsebinski marketing

Izdelava kvalitetne spletne strani in pripadajočega poslovnega bloga je v današnjem času skorajda nujna. S potrošniki je namreč treba venomer komunicirati in vsebinski marketing (objavljanje kvalitetnih in zanimivih vsebin, povezanih s panogo vašega podjetja, na blogu) se lahko pri tem izkaže za odličen način za utrjevanje blagovne znamke, optimizacijo spletne strani ter navsezadnje tudi za trženje produktov oz. storitev. 

3. Optimizacija spletne strani

Velik odstotek uporabnikov spleta informacije poišče preko spletnih iskalnikov. Prav zato je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih (primer: Google.si, Najdi.si) na izbrane ključne besede nujna. To lahko dosežete z optimizacijo spletne strani, bodisi sami, bodisi s pomočjo strokovnjaka, ki se na omenjeno področje dobro spozna.

Bi radi pričeli z optimizacijo svoje spletne strani, pa ne veste kako? Vabimo vas na MP coworking dogodek: Optimizacija spletnih strani, kjer vam bomo razložili, kako lahko z nekaj enostavnimi triki privabite več potencialnih kupcev. 

4. Prisotnost na družabnih omrežjih

S pogosto aktivnostjo na družabnih omrežjih resda najverjetneje ne boste pridobili na tisoče novih potencialnih strank, kljub temu pa lahko prisotnost na Facebooku, Twitterju in podobnih družabnih mrežah precej izboljša vse vaše preostale marketinške strategije. Najbolje pri tem pa je, da je izdelava profila povsem enostavna in v celoti brezplačna. 

5. Email marketing

Email marketing se lahko odlično obnese skupaj z vsebinskim marketingom, v okviru katerega pripravljate koristne in kvalitetne vsebine o panogi, v kateri delujete. Pomembno je predvsem, da si čimprej pričnete graditi bazo vaših strank, nato pa na podlagi zbranih informacij za posamezne segmente strank pripravljate takšne e-novice, ki jim bodo pisane na kožo.

Vir: Entrepreneur.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , ,