5 načinov, kako prihraniti čas s spremljanjem spletnih medijskih objav

Avtor Mediatoolkit — 20.06.2015
Komentiraj!
Delo v PR industriji je zelo dinamičen proces, za katerega je potrebno veliko raziskovanja na različnih področjih. Bistveno je imeti nadzor nad situacijo, obenem pa imeti vedno relevantne in ažurne informacije. PR strokovnjaki so večkrat preobremenjeni, zato nimajo časa za nepomembne stvari.
5 načinov, kako prihraniti čas s spremljanjem spletnih medijskih objav

5 načinov, kako prihraniti čas s spremljanjem spletnih medijskih objav

Prav tako je iskanje kakršnih koli informacij v službi izguba ne samo časa, ampak tudi denarja za podjetje.

Rešitev, kako uspešno prihraniti čas, se v veliki večini nahaja v spremljanju medijskih objav – aktivnosti spremljanja vaših kot drugih spletnih virov. Z naslednjim primerom vam bomo razložili 5 načinov, s katerimi vam bo omenjena aktivnost prihranila vaš dragocen čas. 

Kaj se govori o vas/vašem podjetju/vaših zaposlenih?

Spremljanje spletnih objav vključuje zbirko podatkov iz vaših medijev (npr. iz vaše Facebook spletne strani) in spletne vire, kot so forumi, blogi, novice itd. Spremljanje teh spletnih virov je pomembno, saj vas informira o tem, kako je vaš produkt ali storitev sprejeta s strani uporabnikov in/ali splošne javnosti. Povedano preprosteje, spletno orodje spremljanja objav vas informira, kadarkoli ste omenjeni na spletu, to pa vam omogoča popolnoma ažuren nadzor nad vašo prisotnostjo na spletu.

Omenjeno spletno orodje, kot je npr. Mediatoolkit, vam omogoča spremljati katere koli informacije, ki vas zanimajo. To pomeni, da lahko sledite omembam, ki se nanašajo na vas, vaše podjetje in vaše zaposlene na enak način kot temam, ki so sicer že del vašega strokovnega področja. Potrebujete le določiti in urediti za to primerne ključne besede.

Sledenje obvestilom za javnost

Z drugimi besedami – nočna mora vsakega PR strokovnjaka! Kolikokrat ste že napisali odlično obvestilo za javnost in potem niste bili prepričani, če je bila objavljeno? Pametna uporaba media monitoringa lahko reši to težavo za vas. S pomočjo tega orodja lahko spremljate katero koli tematiko, ki vas zanima, k temu pa spadajo tudi vaša obvestila za javnost. Uredite nastavitev besed, ki se nahajajo v naslovu vašega obvestila – skupaj z imenom vaše blagovne znamke – in obveščeni boste vsakokrat, ko se bo na spletu pojavila omemba vaše znamke v tem kontekstu.

Za delo v PR industriji je potrebno veliko raziskovanja na različnih področjih. PR strokovnjaki so večkrat preobremenjeni, zato nimajo časa za nepomembne stvari. Prenehajte izgubljati svoj čas in začnite spremljati spletne medijske objave!

Sledenje naročnikom, konkurenci in njihovim naročnikom

Kot smo že omenili, lahko spremljate različne tematike, ki se pojavljajo na spletu, npr. tiste, ki se navezujejo na vaše naročnike. Pomembno je, da so te informacije ažurne, še posebej, če vašega naročnika omenjajo spletni mediji. In zakaj so spletni viri tako pomembni? Ker splet predstavlja prostor za komunikacijo v realnem času z milijoni spletnih uporabnikov! Imeti morate popoln nadzor nad naročnikovim ugledom, da lahko ustrezno odreagirate, ko nastopi kriza. Poleg skrbi za obstoječe naročnike pa ni dobro pozabiti na ostale prav tako pomembne tematike, kot so vaša konkurenca in njihovi naročniki.

Sledenje trendom in novic iz PR stroke

PR stroka se vedno spreminja. K vašemu uspehu pripomore nenehen nadzor nad vsemi trendi, novostmi in zgodbami o uspehu. Seveda je za to potrebno ogromno časa že na dnevni ravni in, kot že rečeno, čas je denar. Vse omenjene informacije potrebujete na enem mestu, biti morajo enostavne, s tem pa ne smete porabiti veliko časa. Orodje za spremljanje spletnih objav je ponovno junak, ki prihrani vaš čas! Priskrbi vam vse relevantne podatke brez nezaželenih informacij v realnem času z možnostjo nastavitve dnevnih ali tedenskih elektronskih obvestil.

Priprava na pitch

Pri delu v PR agenciji je ena izmed vaših delovnih nalog tudi pobližje spoznavanje vaših bodočih naročnikov. Za vaš pitch morate biti odlično pripravljeni, kar pa vključuje tudi seznanjenost z informacijami, ki jih ne najdete na naročnikovi spletni strani ali Googlu. Spremljanje spletnih medijskih objav vam prihrani veliko časa, ko iščete tovrstne informacije, prav tako pa vam nudi vpogled v druge skrite podatke o teh pomembnih tematikah.

Tukaj so le nekatere prednosti spremljanja spletnih medijskih objav za PR strokovnjake. Prenehajte izgubljati svoj čas in veselo spremljajte spletne medijske objave!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!