5 načinov, kako prihraniti pri vaši spletni strani

Če si lastite svojo spletno stran, morate po vsej verjetnosti plačevati določene naročnine, da jo sploh lahko imate. Stroški, povezani z gostovanjem spletnih strani (zakup strežnika, domena,...) lahko mnoge prisilijo v to, da jih preprosto ukinejo.
5 načinov, kako prihraniti pri vaši spletni strani

Prihranite! (slika: smallbizbee)


Webmasterji tako pogosto spletni strani zaprejo raje kot pa da bi “podpirali” izgubo denarja vsak mesec znova. Torej, če imate spletno stran in morate zanjo vsak mesec odšteti določen znesek denarja, potem je morda pametno premisliti o naslednjih petih korakih, da bi nekoliko privarčevali.  

1. Plačajte manj za vašo domeno

Vsekakor potrebujete posebno in značilno domensko ime in ime vaše znamke, nikakor pa ne rabite plačevati preveč za privilegije. Tukaj je dober primer. Če bi vaše domensko ime registrirali preko Register.com, bi v enem letu za domeno s končnico .com odšteli natanko 35 dolarjev. Če bi enako domensko ime registrirali pri registratorju GoDaddy.com, bi plačali zgolj 10,69 dolarjev. Temu se reče pravo zmanjševanje stroškov, privarčevali pa bi skoraj 70 odstotkov. Predstavljajte si prihranke, če si lastite več domenskih imen za vaše spletne strani.

2. Plačajte manj za gostovanje vaše spletne strani 

Absolutno boste potrebovali tudi odlično spletno gostovanje. A zakaj plačevati za nekaj, česar ne potrebujete? Če na primer poganjate enostavno WordPress spletno stran, potem zagotovo ne potrebujete gostovanja, ki vam mesečno zaračuna 89,95 dolarjev (kot je v navadi pri nekaterih ponudnikih spletnega gostovanja). Odlična spletna gostovanja so na voljo že za manj kot 15 dolarjev mesečno. Prebrskajte po spletu in začnite privarčevati – še posebej če plačujete več kot 50 dolarjev mesečno za osnovna gostovanja.   

3. Najdite si oglaševalca (ali dva)

Ne glede na to, kakšna je tema vaše spletne strani ali njena vsebina, skoraj zagotovo obstaja oglaševalec, ki vam je pripravljen plačati, da bi se predstavil javnosti. Premislite o tem, katero nišo predstavljate in pristopite k nekaj podjetjem ter jim predstavite vaše ideje o oglaševanju. Naj vam poguma ne vzame beseda “ne”. To je preprosto potrebno, da preidete k “da”, ki ga bo izrekel idealen oglaševalec. Premislite lahko tudi o tem, da vam za oglaševanje na vaši spletni strani plača določena tretja partija. Na primer, tako Play per post kot tudi reviewme bosta plačala od nekaj pa do nekaj sto dolarjev za recenzijo spletne strani ali prispevek na blogu na temo njihovih oglaševalcev, ki plačujejo. Oglejte si njihovi spletni strani za podrobnejše informacije. 

4. AdSense 

Še ena odlična opcija, da na vašo stran spravite plačane oglase, je uporaba Googlovega AdSense programa za založnike. Sistem je praktično prisoten povsod na internetu in od lastnika spletne strani ne zahteva prodajanja. Pravzaprav bo Google celo sam ugotovil, kateri oglasi najbolje pristajajo vaši spletni strani. Preprosto se prijavite na program in nekaj AdSense kode kopirate na vašo spletno stran. Oglasi se bodo prikazovali avtomatsko. Vse podrobnejše informacije najdete na naslovu: http://www.google.com/services/adsense_tour/index.html. Pomanjkljivost: AdSense še ne podpira slovenščine.

5. Vprašajte za donacije

Glede na vašo občinstvo in vsebine spletne strani je morda primerno, da prosite za donacije, ki vam bodo pomagale pri upravljanju in vzdrževanju spletne strani. Velike spletne strani kot je na primer Wikipedia, delujejo ravno na ta način, prav tako pa tudi nekatere manjše, neprofitne. PayPal je vsem, ki jih zanima omenjeno pridobivanje denarja, celoten proces zelo olajšal, saj je ustvaril poseben gumb za donacije. Podobno kot pri AdWord, tudi gumb za donacije postavite na vašo spletno stran tako, da zgolj kopirate nekaj html kode, ki vam jo priskrbi PayPal. Ko ste enkrat sistem postavili, lahko začenjate sprejemati donacije, ki so ustvarjene s kreditnimi in debetnimi karticami ali s PayPalom. Za gumb za donacije ni potrebno plačevati nič – a za vsako transakcijo je potrebno plačati manjši davek. Oglejte si PayPalovo spletno stran za podrobnejše informacije. 

 

Vso srečo pri vaši spletni strani!   

 

Vir: Smallbizbee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje