5 načinov nagrajevanja za vaše zaposlene, kadar ni denarja za povišico

Veliko zaposlenih te dni dela dvojno delo največkrat zato, ker si v podjetju ne morejo privoščiti dodatne pomoči. Prav zaradi tega pa je toliko bolj pomembno, da zaposlene primerno nagradite – v nasprotnem primeru namreč tvegate, da boste izgubili najboljše delavce.
5 načinov nagrajevanja za vaše zaposlene, kadar ni denarja za povišico

5 načinov nagrajevanja za vaše zaposlene, kadar ni denarja za povišico. (Vir slike: sxc.hu)

Kljub temu, da si morda želite nagraditi svoje zaposlene z bonusom ali povišico pa to žal ni vedno mogoče. Kaj torej narediti, ko nimate denarja in si vseeno želite nagraditi zaposlene.

1. Dodatni projekti

Nekateri zaposleni uživajo v delu na projektih, ki ne spadajo ravno pod njihovo delovno področje, vendar jih projekt zanima, ker je povezan z njihovim hobijem ali osebnimi interesi. Na tak način bodo vaši zaposleni še vedno opravljali delo, ki ga morajo, poleg tega pa bodo imeli še nekaj dodatnih zanimivih in razvedrilnih projektov.

2. Zamenjava delovnega mesta

Manjša delavnica za popravilo elektronskih naprav v ZDA svojim zaposlenim ponuja ugodnost zamenjave delovnega mesta. Tako lahko nekdo zamenja položaj z nekom drugim v podjetju (na katerikoli lokaciji) za nekaj časa. Zaposleni si sami plačajo stroške prevoza, vendar imajo tako možnost nekaj časa preživeti v tujini ali na drugem koncu države – kot nekakšne delovne počitnice.

3. Treningi in izobraževanja

Treningi in izobražvanja so velik bonus za vse zaposlene v manjših podjetjih, kjer zaposleni ponavadi niso deležni izobraževanj in treningov.

Za nagrado lahko najboljše zaposlene pošljete na trening, ki si ga izberejo po svojih željah.

4. Vesele urice

Veliko zaposlenih komaj čaka, da se malo sprosti po napornem dnevu na delovnem mestu. Poskrbite, da se bodo nečesa veselili – občasno organizirajte lastne vesele urice z glasbo, pico in pivom.

V kolikor imate zelo majhne pisarniške prostore ali si jih delite, lahko povabite zaposlene v bližnji bar (predhodno se z lastnikom bara dogovorite za dobro ponudbo in količinski popust).

5. Osebne prednosti

Nekateri podjetniki so mnenja, da je nagrajevanje, ki temelji na individualnih lastnostih posameznega zaposlenega, najboljše. Možnosti imate veliko: najljubša slaščica, glasba, restavracija… tako lahko zaposlenemu priskrbite vrednostni bon za določeno restavracijo ali ogled nogometne tekme.

Mlada mamica bo morda najbolj vesela nagrade, kjer lahko delovno mesto cel teden zapušča 1 uro prej.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje