5 najbolj pogostih napak pri SEO

Avtor Saba Resnik — 29.06.2012
Komentiraj!
Prav zastrašujoče je, kako hitro brskalniki spreminjajo enačbe za rangiranje spletnih vsebin. Ker se zavedamo, da vsak podjetnik ni strokovnjak za SEO, vam predstavljamo pet najpogostejših napak, katerim se lahko izognete.
5 najbolj pogostih napak pri SEO

5 najbolj pogostih napak pri SEO. (Vir slike: sxc.hu)

Napaka številka 1: Zanemarjate pomen ključnih besed.

Kaj so ključne besede (angl. Keywords)? Ključne besede so besede in kombinacije besed, ki jih uporabnik vtipka v brskalnik.

Internetno brskanje deluje na podlagi omenjenih ključnih besed in vam prikaže določene spletne strani zgolj, če le-te vsebujejo ključne besede, ki ste jih iskali.

V kolikor boste na svoji spletni strani pisali o različnih stvareh, ki ne bodo temeljile na ključnih besedah, si boste s tem omejevali svoje možnosti. Pri iskanju ključnih besed si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Adwords Keyword Research.

Napaka številka 2: Preveliko število slabih povezav.

Dobro je, da ima vsebina na vaši spletni strani veliko povezav, vendar naj bodo le-te kvalitetne. Držite se pravila: kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.

Napaka številka 3: Vaše spletne strani ni mogoče ustrezno indeksirati.

Vaša stran mora biti indeksirana s strani SEO programa, ki prebere vašo spletno stran in ji določi pravilen indeks.

Najbolj pogosta napaka, ki onemogoča pravilno indeksiranje spletnih strani je preveč slik in video vsebin. V kolikor imate pomembne podatke o podjetju in njegovi dejavnosti na spletni strani v obliki slike ali v video vsebini, je veliko verjetnosti da bo le-ta nepravilno indeksirana.

Napaka številka 4: Premalokrat posodobite spletna stran.

Dodajanje svežih vsebin na vaši spletni strani vam bo prineslo višje mesto v rezultatih brskalnika, poleg tega pa bo to všeč tudi vašim strankam.

Napaka številka 5: Preveč pozornosti posvečate SEO namesto vašim strankam.

Nadvse pomembno je, da pri vsebini upoštevate pravila SEO, vendar imejte v mislih, da je zadovoljstvo strank še vedno najbolj pomembno.

Vir: entrepreneur.com

Prijavi se na e-novice!