5 najbolj pogostih napak pri SEO

Prav zastrašujoče je, kako hitro brskalniki spreminjajo enačbe za rangiranje spletnih vsebin. Ker se zavedamo, da vsak podjetnik ni strokovnjak za SEO, vam predstavljamo pet najpogostejših napak, katerim se lahko izognete.
5 orodij za boljši SEO

5 orodij za boljši SEO. (Vir slike: sxc.hu)

Napaka številka 1: Zanemarjate pomen ključnih besed.

Kaj so ključne besede (angl. Keywords)? Ključne besede so besede in kombinacije besed, ki jih uporabnik vtipka v brskalnik.

Internetno brskanje deluje na podlagi omenjenih ključnih besed in vam prikaže določene spletne strani zgolj, če le-te vsebujejo ključne besede, ki ste jih iskali.

V kolikor boste na svoji spletni strani pisali o različnih stvareh, ki ne bodo temeljile na ključnih besedah, si boste s tem omejevali svoje možnosti. Pri iskanju ključnih besed si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Adwords Keyword Research.

Napaka številka 2: Preveliko število slabih povezav.

Dobro je, da ima vsebina na vaši spletni strani veliko povezav, vendar naj bodo le-te kvalitetne. Držite se pravila: kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.

Napaka številka 3: Vaše spletne strani ni mogoče ustrezno indeksirati.

Vaša stran mora biti indeksirana s strani SEO programa, ki prebere vašo spletno stran in ji določi pravilen indeks.

Najbolj pogosta napaka, ki onemogoča pravilno indeksiranje spletnih strani je preveč slik in video vsebin. V kolikor imate pomembne podatke o podjetju in njegovi dejavnosti na spletni strani v obliki slike ali v video vsebini, je veliko verjetnosti da bo le-ta nepravilno indeksirana.

Napaka številka 4: Premalokrat posodobite spletna stran.

Dodajanje svežih vsebin na vaši spletni strani vam bo prineslo višje mesto v rezultatih brskalnika, poleg tega pa bo to všeč tudi vašim strankam.

Napaka številka 5: Preveč pozornosti posvečate SEO namesto vašim strankam.

Nadvse pomembno je, da pri vsebini upoštevate pravila SEO, vendar imejte v mislih, da je zadovoljstvo strank še vedno najbolj pomembno.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje