5 napak, ki jih ne smete storiti na Kickstarterju

Uroš Čadež iz podjetja XVIDA je za spletni portal Urbantimes.co spisal seznam petih napak, ki jih ne smete napraviti na Kickstarterju. Sam je prve izkušnje z omenjeno platformo pridobil lani, ko je s produktom Boomerang uspel ne le doseči zastavljeni cilj, temveč ga za četrtino tudi preseči.
5 napak, ki jih ne smete storiti na Kickstarterju

5 napak, ki jih ne smete storiti na Kickstarterju (Vir slike: Urbantimes.co)

Uroš Čadež, ustanovitelj in direktor podjetja XVIDA, je do ideje za svoj edinstven produkt, imenovan Boomerang, prišel nekega dne med tekom na tekočem traku v fitnesu, ko je želel uporabljati iPad, a ni imel primernega stojala. Odločil se je ustvariti prvi prototip nosilca in stojala za iPad v enem in kmalu zaslutil velik potencial v produktu. 

Nedolgo po tem se mu je porodila nova ideja in odločil se je, da bo denarna sredstva, potrebna za zagon proizvodnje Boomeranga, poiskal s pomočjo spletne platforme za zbiranje sredstev – Kickstarterja. Zastavil si je cilj: v 30 dneh zbrati 40 tisoč dolarjev, kar je polovica zneska, potrebnega za zagon proizvodnje. Odločitev se je izkazala za odlično, saj je XVIDA v mesecu dni s pomočjo 516 podpornikov uspela zbrati več kot 50 tisoč dolarjev!

Čadež je svoje znanje o pridobivanju sredstev prek priljubljene platforme ubesedil za portal Urbantimes.co in napisal seznam 5 stvari, ki jih ne smete početi na Kickstarterju in podobnih platformah. Poglejmo si, za kakšne napake gre.

1. Ne pozabite razširiti besede

Morda ste že slišali za rek, da se dober glas širi v deveto vas, toda pri Kickstarterju se na to zagotovo ne smete zanašati. Uporabiti morate vse možne prijeme, da besedo o vašem produktu razširite po vseh možnih kanalih. To lahko storite tako, da priljubljenim blogerjem ponudite ekskluzivne novice o napredku ali pa poskušate doseči objave na drugih medijskih kanalih.

2. Ne nadlegujte prijateljev in znancev

Prav je, da ste nad svojim produktom navdušeni, toda nikar ne pretiravajte in ne silite svojih prijateljev in znancev, da tudi oni o njem neprestano širijo besede na družabnih omrežjih, kot sta na primer Facebook in Twitter. Seveda ni nič narobe s tem, da jih o svojem novem podvigu obvestite, toda v nič jih ne smete prisiliti. Navsezadnje, vaš produkt ne more uspeti zgolj s pomočjo vaših prijateljev in znancev, zato raje delajte na tem, da novice o vašem podvigu pridejo v javnost.

3. Ne podcenjujte stroškov

Bodite previdni, da pri načrtovanju svoje Kickstarter kampanje v račun vkalkulirate prav vse stroške. To pomeni, da morate upoštevati tudi stroške poštnine in nakupa embalaže, ki lahko ob večji količini naročnikov segajo v višave. Čadež še svetuje, da kupce iz oddaljenih kontinentov naprosite, da ceni za vaš produkt dodajo še nekaj malega za stroške poštnine. Navsezadnje gre za Kickstarter in ne za katero izmed spletnih trgovin, ki kupce pridobiva tudi na račun brezplačne poštnine, kar bodo vaši podporniki zagotovo razumeli.

4. Ne pozabite na plačilo davkov

Zbiranje sredstev na Kickstarterju ni neobdavčeno, kar bi lahko kdo neupravičeno verjel zaradi pomanjkljivih informacij, objavljenih na spletni strani omenjene platforme, je poudaril Čadež. Plačilo davkov lahko predstavlja velik problem predvsem za tista podjetja, ki denarna sredstva zbirajo ob koncu leta, saj znesek, pridobljen na Kickstarterju, izpade kot dobiček, na katerega je potrebno plačati davek, v primeru, da ga do konca leta še ne porabite kot investicijo v razvoj vašega podjetja. 

Preberite tudi ostale vsebine o priljubljeni platformi Kickstarter >>

5. Ne pozabite na iskrenost

Mladi podjetniki so velikokrat preveč zagnani, ko načrtujejo svojo prvo Kickstarter kampanjo in neredko se zgodi, da zastavljenega roka ne morejo doseči pravočasno. Pomembno je, da roka za dostavo naročenih produktov ne zastavite preveč optimistično in, da planiranemu roku raje dodate še kak mesec dni več. Če pa se vam vendarle zgodi, da vas karkoli preseneti in nekoliko zamakne rok dobave, tega ne pozabite sporočiti svojim zvestim podpornikom. Tu se najbolje obnese iskrenost pri pojasnjevanju, za kakšne težave gre, pozabiti pa ne smete niti na opravičilo.

Vir: Urbantimes.co

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje