5 nasvetov, kako izboljšati poslovanje

Vstajanje, služba, prihod domov in to dan za dnem, teden za tednom. Čas je, da prekinete niz monotonosti in spremenite svoje življenje. Naj vam služba ne predstavlja več samo polnilo med vstajanjem in prihodom domov, naj postane možnost za vaše samouresničenje in nove izzive.
5 nasvetov, kako izboljšati poslovanje

5 nasvetov, kako izboljšati poslovanje (slika: sxc.hu)

Prav gotovo imajo vodilni največ vpliva na splošno počutje svojih zaposlenih, na njihovo strast in ustvarjalnost. Z vključitvijo nekaj ključnih strategij v način vodenja lahko zaposleni pridobijo več zagona, posledično pa se poveča tudi produktivnost. Bolj kot so zaposleni angažirani, bolj produktivni in učinkoviti so, pravi podpredsednik neprofitnega Partnerstva za javne službe John Palguta.

Če imate ljudi, ki svoje vodilne prezirajo, s prihodom v službo že premišljujejo o koncu dela in prihajajo na svoje delovno mesto zgolj zato, da poberejo svojo mesečno plačo, vaše podjetje ne bo uspešno. Taki delavci v se službi verjetno sploh nimajo želje potruditi.

1. Poizvedite o preteklih izkušnjah

Samo nekdo, ki je že delal kot prodajalec, lahko razmišlja kot prodajalec. Pozanimajte se o preteklih delavnih izkušnjah vaših zaposlenih in jih vprašajte o spretnostih in veščinah, ki so jih razvili. Če je nekdo v preteklosti že imel izkušnje s spletnim oglaševanjem, se vprašajte ali bi njegove veščine podjetje lahko izkoristilo, namesto da najemate dodatne osebe, ki bi skrbele samo za oglaševanje. S pridobitvijo takih informacij in spremenjenim načinom dela bi lahko bistveno prihranili pri poslovanju podjetja, pravi Eric Rudolf, svetovalec za manjša podjetja na ”The small company” blogu. Pogovorite se z zaposlenimi in izkoristite skrite talente, ki bi vašemu podjetju lahko pomagali izboljšati poslovanje.

2. Bodite pozorni

Največja napaka se pojavi, ko se naloge in želje delavcev ne uskladijo. Kot vodilni sicer ne morete izpolnjevati upov in sanj svojih zaposlenih, lahko oziroma morate pa vedeti, kaj vaši zaposleni sploh delajo. Poskušajte najti način, s katerim bi vsi lahko prispevali k napredku podjetja, hkrati pa poskrbite, da se bodo potrebe podjetja in želje zaposlenih uskladile. Splošno znano je, da so delavci veliko bolj delavni in učinkoviti, ko jih zastavljene naloge navdihujejo in izpopolnjujejo.

3. Zagotovite jasno sporazumevanje na obeh straneh

Spodbudite pogovore o poslovanju, napakah in idejah. Naj delavci neprihajajo k vodilnim samo takrat, ko se pojavijo težave. Z ustrezno vsakodnevno ali vsakotedensko komunikacijo bi marsikdaj probleme lahko preprečili še preden bi se ti sploh pojavili, obenem pa bi izboljšali počutje svojih zaposlenih, saj bi preprečili stres s katerim se srečata obe strani, ko se težave pojavijo. Razprave o pričakovanjih in produktivnosti naj bodo jasne, ob tem pa spodbujajte odprtost in aktivnost delavcev. S tem si boste prislužili priznavanje podrejenih, pravi Joshua Riddle, pisec na spletni strani workawesome.com, ki je osredotočena v ideje o upravljanju časa in učinkovitosti strategij.

4. Pisarniško poslovanje

Če morajo zaposleni hkrati poročati več nadrejenim in nimajo jasnih pričakovanj o njihovem delovnem mestu, delo prej ali slej postane neorganizirano in neučinkovito. Birokracije namreč nihče ne mara in če spodbudite večjo preglednost nad delom, jasno določite odgovornost in naloge zaposlenih in vodilnih, hkrati pa krepite sodelovanje med delavci, se bo njihova učinkovitost izboljšala in okrepila.

5. Nagradite dosežek

Osredotočite se na zaposlene, ki so najbolj produktivni. Naj njihov trud in prizadevanje postane standard, ki bo med zaposlenimi kmalu prerasel v vrlino. Delavce za njihovo produktivnost obvezno nagrajujte, tudi tiste, ki sicer ne ustrezajo postavljenemu standardu, vendar kljub vsemu omogočijo izboljšave in napredovanje v kvaliteti dela. Naj bo trdo delo primerno nagrajeno!

Vir: Business Insider

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje