5 nasvetov, kako postati boljši vodja

Na svetu ni veliko dobrih vodij, ki so bili s to sposobnostjo rojeni. Največ vodij je dobrih zato, ker se trudijo biti bolj učinkoviti in veliko delajo na tem. Če želite postati boljši vodja, morate v to vložiti veliko truda.

Pomagamo vam lahko nekaj z nasveti, samo od vas pa je odvisno ali boste sprejeli izziv in se lotili trdega dela.

1. Vedno držite svojo obljubo. Vedno!

Nikoli ne obljubite ničesar, za kar niste prepričani, da lahko izpolnite. Nič vam namreč ne bo znižalo kredibilnosti bolj kot prelomljena obljuba in neizpolnjena pričakovanja.

Vsake toliko časa bo držanje obljube velik izziv in boleča naloga, vendar vam bo predanost pomagala pri razvoju discipline in integritete.

Vadite doma, na otrocih in sorodnikih, pa tudi na svojih kolegih.

2. Obleka naredi človeka.

Vsi dobro poznamo zgornji rek in v njem je vsekakor nekaj resnice. Pomembno je, da se oblečete tako, da boste navdihovali. Vaš stil oblačenja se mora ujemati z vašo osebnostjo in vašim podjetjem – pri tem morate biti konsistentni.

Ni potrebno, da zunanji izgled in stil oblačenja omejite zgolj nase, stil lahko aplicirate tudi na celotno podjetje.

3. Do zaposlenih se obnašajte tako, kot od njih pričakujete, da se obnašajo do strank.

Zahtevati od svoje ekipe, da so do strank vljudni, medtem ko se vi do njih obnašate zaničevalno, je hinavsko. Če ste vodja, to še ne pomeni, da se lahko odzivate nepremišljeno. Način, kako vi ravnate z ljudmi, bo (želite ali ne) vodilo za vse vaše zaposlene.

Dober vodja ni strog, temveč poskrbi, da njegovi zaposleni uspejo. Večkrat morate posameznike v svoji ekipi vprašati: “Kako ti lahko pomagam?”

4. Pokažite, da vam je mar za vašo in njihovo osebno rast.

Sta zgolj dve poti, da vaš posel zraste: da zrastete vi in da zraste vaša ekipa. Ko boste sami osebnostno zrasli in bo zrasla tudi vaša ekipa, se bo nivo storitev dvignil in učinkovitost se bo povečala.

Manjše podjetje s Floride, Suncoast Coffee Service and Vending, svojim zaposlenim plačuje, da berejo knjige, ki pomagajo njihovi osebni in profesionalni rasti. Preko programa, ki ga imenujejo Making People Better, pošljejo zaposlenim na dom knjigo, za katero imajo zaposleni časa približno 1 mesec, da jo preberejo. Ko zaposleni preberejo knjigo, dobijo tudi 50 USD in se konec meseca udeležijo srečanja, kjer razpravljajo o njej.

5. Ne čakajte na povratne informacije, raje vprašajte.

Nikar povratnih informacij ne jemljite kot kritiko, saj boste na tak način zamudili priložnost, da se naučite biti boljši vodja.

Prav tako ne smete čakati, da se vaši zaposleni opogumijo in vam posredujejo povratne informacije. Zaposlene morate enostavno vprašati, kaj si mislijo, vendar jih nikar ne sprašujte, naj vam povedo, kaj jim je všeč in kaj ne. Boljše informacije boste dobili, če boste vprašali: “Po vašem mnenju, kaj bi lahko naredil, da bi postal bolj učinkovit vodja?”

Če boste od zaposlenega dobili odgovor, da morate postati bolj učinkoviti pri komuniciranju, ga morate obvezno vprašati, naj vam poda primer, ko niste bili učinkoviti. Na tak način boste točno vedeli, kdaj ste ga polomili in kako se boste v prihodnosti izboljšali.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje