5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

Tisti, ki se profesionalno ukvarjate s prodajo, ste na našem portalu lahko prebrali že mnogo nasvetov za večjo prepričljivost in povečanje prodaje. Tokrat si lahko ogledate še pet načel, ki ločijo dobre prodajalce od slabih.
5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce (Vir slike: sxc.hu)

Znati prodajati produkte ali storitve je posebna veščina, ki se je ne da zlahka osvojiti. Najprej se je potrebno naučiti poslušati in razumeti kupca. Nato je potrebno izpiliti svoje retorične sposobnosti. Nenazadnje morate postati čim bolj prepričljivi. A za uspešnega prodajalca je prav tako pomembno, da je verodostojen. Le v tem primeru se bodo obstoječi kupci k vam tudi vračali in priporočali vaše storitve ali produkte svojim prijateljem, s čimer boste pridobili tudi nove stranke.

Sposobnost ali veščina prodajanja je zelo cenjena. V ZDA zato tudi ločujejo med pravimi, sposobnimi prodajalci ter slabimi, neverodostojnimi, ki jih imenujejo kar »prodajalci rabljenih avtomobilov« (takšni, ki bi rekli karkoli, tudi popolno laž, da prodajo svoj produkt ali storitev). Če želite biti sami boljši, se držite naslednjih pet načel, ki se jih držijo resnično sposobni (in spodobni) prodajalci.

1. Ne zavajajte.

Ne glede na to, ali prodajate izdelek neposredno kupcu ali pa predstavljate svojo idejo/produkt/storitev potencialnim poslovnim partnerjem – nikoli ne prirejajte zgodbe ali številk zato, da bo vaš predmet prodaje izgledal bolj privlačno. Ne prirejajte resnice in ne namerno izpuščati pomembnih dejstev in številk, ki bi lahko vplivali na odločitev stranke. Ljudje niso neumni, zato boste slej ko prej ujeti na laži. Posledično boste izgubili vso kredibilnost, spoštovanje in tudi vse možnosti, da sklenete uspešen posel.

2. Ne poskušajte zmesti stranke.

Da boste delovali bolj prepričljivo, morate biti pri prodaji povsem natančni in osredotočeni. Ne izgubljajte se v razlaganju podrobnosti, ki niso pomembne, zaradi katerih bi lahko potencialne stranke začele oklevati.

Novica: 8 nasvetov za večjo prepričljivost >>

3. Bodite jasni.

Vaša predstavitev, ustna ali pisna, mora biti razumljiva prav vsakemu bralcu. Ne uporabljajte strokovnih izrazov ali žargona, ki bi lahko bili pri potencialnih strankah razumljeni kot klišejski, površinski ali pa kot posploševanje. Pri predstavitvi produkta, storitve ali ideje bodite povsem jasni.

4. Vaše besede naj bodo preverljive.

Vsa dejstva, ki jih izpostavite, vse številke, vsi uporabljeni primeri morajo biti podkrepljeni z dokazi. Ne pričakujte od ljudi, da vam bodo preprosto verjeli na besedo. Če svojih trditev ne morete na enostaven način podkrepiti (brez različnih verbalnih in miselnih akrobacij), potem jih ne izrekajte.

5. Ne pozabite vključiti meritev in rezultatov.

Da bodo drugi vašo predstavitev videli kot zanesljivo in kredibilno, morate vanjo vključiti čim več meritev in merljivih rezultatov. Je vaš izdelek pomagal komu izgubiti odvečne kilograme? V kakšnem času in koliko kilogramov? Je vaša storitev stranki omogočila dodaten zaslužek? Kolikšen? Z merljivimi dokazi boste zagotovo lažje prepričali potencialne stranke, pri tem pa ne pozabiti na prvo načelo: ne zavajati.

Vir: Under30CEO

 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje