5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

Avtor Urša Slivar — 20.12.2013
Komentiraj!
Tisti, ki se profesionalno ukvarjate s prodajo, ste na našem portalu lahko prebrali že mnogo nasvetov za večjo prepričljivost in povečanje prodaje. Tokrat si lahko ogledate še pet načel, ki ločijo dobre prodajalce od slabih.
5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce (Vir slike: sxc.hu)

Znati prodajati produkte ali storitve je posebna veščina, ki se je ne da zlahka osvojiti. Najprej se je potrebno naučiti poslušati in razumeti kupca. Nato je potrebno izpiliti svoje retorične sposobnosti. Nenazadnje morate postati čim bolj prepričljivi. A za uspešnega prodajalca je prav tako pomembno, da je verodostojen. Le v tem primeru se bodo obstoječi kupci k vam tudi vračali in priporočali vaše storitve ali produkte svojim prijateljem, s čimer boste pridobili tudi nove stranke.

Sposobnost ali veščina prodajanja je zelo cenjena. V ZDA zato tudi ločujejo med pravimi, sposobnimi prodajalci ter slabimi, neverodostojnimi, ki jih imenujejo kar »prodajalci rabljenih avtomobilov« (takšni, ki bi rekli karkoli, tudi popolno laž, da prodajo svoj produkt ali storitev). Če želite biti sami boljši, se držite naslednjih pet načel, ki se jih držijo resnično sposobni (in spodobni) prodajalci.

1. Ne zavajajte.

Ne glede na to, ali prodajate izdelek neposredno kupcu ali pa predstavljate svojo idejo/produkt/storitev potencialnim poslovnim partnerjem – nikoli ne prirejajte zgodbe ali številk zato, da bo vaš predmet prodaje izgledal bolj privlačno. Ne prirejajte resnice in ne namerno izpuščati pomembnih dejstev in številk, ki bi lahko vplivali na odločitev stranke. Ljudje niso neumni, zato boste slej ko prej ujeti na laži. Posledično boste izgubili vso kredibilnost, spoštovanje in tudi vse možnosti, da sklenete uspešen posel.

2. Ne poskušajte zmesti stranke.

Da boste delovali bolj prepričljivo, morate biti pri prodaji povsem natančni in osredotočeni. Ne izgubljajte se v razlaganju podrobnosti, ki niso pomembne, zaradi katerih bi lahko potencialne stranke začele oklevati.

Novica: 8 nasvetov za večjo prepričljivost >>

3. Bodite jasni.

Vaša predstavitev, ustna ali pisna, mora biti razumljiva prav vsakemu bralcu. Ne uporabljajte strokovnih izrazov ali žargona, ki bi lahko bili pri potencialnih strankah razumljeni kot klišejski, površinski ali pa kot posploševanje. Pri predstavitvi produkta, storitve ali ideje bodite povsem jasni.

4. Vaše besede naj bodo preverljive.

Vsa dejstva, ki jih izpostavite, vse številke, vsi uporabljeni primeri morajo biti podkrepljeni z dokazi. Ne pričakujte od ljudi, da vam bodo preprosto verjeli na besedo. Če svojih trditev ne morete na enostaven način podkrepiti (brez različnih verbalnih in miselnih akrobacij), potem jih ne izrekajte.

5. Ne pozabite vključiti meritev in rezultatov.

Da bodo drugi vašo predstavitev videli kot zanesljivo in kredibilno, morate vanjo vključiti čim več meritev in merljivih rezultatov. Je vaš izdelek pomagal komu izgubiti odvečne kilograme? V kakšnem času in koliko kilogramov? Je vaša storitev stranki omogočila dodaten zaslužek? Kolikšen? Z merljivimi dokazi boste zagotovo lažje prepričali potencialne stranke, pri tem pa ne pozabiti na prvo načelo: ne zavajati.

Vir: Under30CEO

 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!