5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

Avtor Maja Borštnik — 22.04.2016
Komentiraj!
Vse več podjetnikov se odloča za uporabo družabnega poslovnega omrežja LinkedIn. Mnogi ga uporabljajo zgolj v predstavitvene namene, spet drugi pa ga uporabljajo tudi v namene izboljšanja prodaje njihovih produktov ali storitev.
5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

5 odličnih nasvetov za boljšo prodajo na LinkedInu (Vir slike: Pixabay.com)

Ker je klikanja na oglase na LinkedInu precej manj kot na drugih družabnih omrežij, je marketing tu nekoliko otežen, toda v številnih primerih se to družabno omrežje lahko izkaže kot odličen tržni kanal. Predvsem na področju tako imenovanega "ena na ena" marketinga. A najprej je potrebno vzpostaviti dober javni profil, ki bo tako vas kot tudi vaše podjetje predstavil v kar najboljši luči.

Pri tem si lahko pomagate s spodnjimi nasveti:

1. nasvet: Razširite si mrežo kontaktov

Poskusite zbrati čim večjo mrežo kontaktov. Poiščite svoje sodelavce in poslovne partnerje ter jih dodajte med svoje stike. V kolikor osebo, ki jo nameravate dodati, poznate zgolj bežno, a menite, da bi v prihodnosti utegnili z njo poslovno sodelovati, najprej pripravite kratko predstavitveno sporočilo in ji ga pošljite. V kolikor boste pripravili zanimivo in personalizirano predstavitev, bo oseba vaše povabilo najverjetneje sprejela. 

Ne pozabite: bolj široko mrežo kontaktov kot boste imeli, več boste imeli priložnosti za uspešno trženje na tem kanalu. Toda nikar naj vaše prve besede ne bodo namenjene prodaji. Preden se lotite prodaje, najprej vzpostavite prijateljsko-poslovni odnos. 

2. nasvet: Začnite pogovore z drugimi uporabniki LinkedIna

Pobrskajte po zadnjih spremembah, ki so jih v LinkedIn vnesli vaši kontakti (primer: napredovanje na delovnem mestu, obletnica dela v podjetju, zaposlitev v drugem podjetju ipd.), in pod objavo napišite nekaj besed v komentarju. Naj bo to zgolj čestitka ali pa dobre želje za prihodnost, povsem mogoče je, da se bo iz tega razvil daljši pogovor preko zasebnih sporočil. 

3. nasvet: Poiščite uporabnike, ki jih poznate

Raziščite, koga vse vam LinkedIn predlaga v sekciji "Uporabniki, ki jih morda poznate" (ang. People You May Know). Med svoje kontakte dodajte tudi tiste, ki jih poznate le bežno, nato pa jim pošljite kratko predstavitveno sporočilo. Ne pozabite vprašati, s čim se ukvarjajo v njihovem podjetju. Na ta način boste vzbudili njihovo pozornost, verjetno pa tudi priložnost, da tudi sami poveste nekaj besed o vašem podjetju. 

4. nasvet: Na svojem profilu objavite nekaj vsebine

V kolikor boste ostali pasiven uporabnik, LinkedIna ne boste mogli izkoristiti v celoti. Od časa do časa zato spišite kakšno zanimivo vsebino in jo objavite na svojem profilu. V kolikor imate spletno stran, lahko vključite tudi primerno povezavo. 

5. nasvet: Poskusite lahko tudi s plačanimi oglasi

LinkedIn (podobno kot druga družabna omrežja) omogoča tudi nakup plačanih oglasov. Ta so namenjena predvsem predstavitvi in vzpostavljanju stikov s poslovnimi partnerji, zato naj bo vsebina oglasa temu primerna. Pri tovrstnih oglasih je mogoče natančno nastaviti željeno geografsko lokacijo, panogo in ključne besede, da je oglas čim bolje ciljan na željeno publiko. Rezultate plačanega oglaševanja lahko enostavno preverite v analitičnem poročilu ter tako ugotovite, ali je bila vaša kampanja uspešna. 

Vir: Entrepreneur.com

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!