5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

Vse več podjetnikov se odloča za uporabo družabnega poslovnega omrežja LinkedIn. Mnogi ga uporabljajo zgolj v predstavitvene namene, spet drugi pa ga uporabljajo tudi v namene izboljšanja prodaje njihovih produktov ali storitev.
5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

5 odličnih nasvetov za boljšo prodajo na LinkedInu (Vir slike: Pixabay.com)

Ker je klikanja na oglase na LinkedInu precej manj kot na drugih družabnih omrežij, je marketing tu nekoliko otežen, toda v številnih primerih se to družabno omrežje lahko izkaže kot odličen tržni kanal. Predvsem na področju tako imenovanega “ena na ena” marketinga. A najprej je potrebno vzpostaviti dober javni profil, ki bo tako vas kot tudi vaše podjetje predstavil v kar najboljši luči.

Pri tem si lahko pomagate s spodnjimi nasveti:

1. nasvet: Razširite si mrežo kontaktov

Poskusite zbrati čim večjo mrežo kontaktov. Poiščite svoje sodelavce in poslovne partnerje ter jih dodajte med svoje stike. V kolikor osebo, ki jo nameravate dodati, poznate zgolj bežno, a menite, da bi v prihodnosti utegnili z njo poslovno sodelovati, najprej pripravite kratko predstavitveno sporočilo in ji ga pošljite. V kolikor boste pripravili zanimivo in personalizirano predstavitev, bo oseba vaše povabilo najverjetneje sprejela.

Ne pozabite: bolj široko mrežo kontaktov kot boste imeli, več boste imeli priložnosti za uspešno trženje na tem kanalu. Toda nikar naj vaše prve besede ne bodo namenjene prodaji. Preden se lotite prodaje, najprej vzpostavite prijateljsko-poslovni odnos.

2. nasvet: Začnite pogovore z drugimi uporabniki LinkedIna

Pobrskajte po zadnjih spremembah, ki so jih v LinkedIn vnesli vaši kontakti (primer: napredovanje na delovnem mestu, obletnica dela v podjetju, zaposlitev v drugem podjetju ipd.), in pod objavo napišite nekaj besed v komentarju. Naj bo to zgolj čestitka ali pa dobre želje za prihodnost, povsem mogoče je, da se bo iz tega razvil daljši pogovor preko zasebnih sporočil.

3. nasvet: Poiščite uporabnike, ki jih poznate

Raziščite, koga vse vam LinkedIn predlaga v sekciji “Uporabniki, ki jih morda poznate” (ang. People You May Know). Med svoje kontakte dodajte tudi tiste, ki jih poznate le bežno, nato pa jim pošljite kratko predstavitveno sporočilo. Ne pozabite vprašati, s čim se ukvarjajo v njihovem podjetju. Na ta način boste vzbudili njihovo pozornost, verjetno pa tudi priložnost, da tudi sami poveste nekaj besed o vašem podjetju.

4. nasvet: Na svojem profilu objavite nekaj vsebine

V kolikor boste ostali pasiven uporabnik, LinkedIna ne boste mogli izkoristiti v celoti. Od časa do časa zato spišite kakšno zanimivo vsebino in jo objavite na svojem profilu. V kolikor imate spletno stran, lahko vključite tudi primerno povezavo.

5. nasvet: Poskusite lahko tudi s plačanimi oglasi

LinkedIn (podobno kot druga družabna omrežja) omogoča tudi nakup plačanih oglasov. Ta so namenjena predvsem predstavitvi in vzpostavljanju stikov s poslovnimi partnerji, zato naj bo vsebina oglasa temu primerna. Pri tovrstnih oglasih je mogoče natančno nastaviti željeno geografsko lokacijo, panogo in ključne besede, da je oglas čim bolje ciljan na željeno publiko. Rezultate plačanega oglaševanja lahko enostavno preverite v analitičnem poročilu ter tako ugotovite, ali je bila vaša kampanja uspešna.

Vir: Entrepreneur.com

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje