5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

Vse več podjetnikov se odloča za uporabo družabnega poslovnega omrežja LinkedIn. Mnogi ga uporabljajo zgolj v predstavitvene namene, spet drugi pa ga uporabljajo tudi v namene izboljšanja prodaje njihovih produktov ali storitev.
5 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

5 odličnih nasvetov za boljšo prodajo na LinkedInu (Vir slike: Pixabay.com)

Ker je klikanja na oglase na LinkedInu precej manj kot na drugih družabnih omrežij, je marketing tu nekoliko otežen, toda v številnih primerih se to družabno omrežje lahko izkaže kot odličen tržni kanal. Predvsem na področju tako imenovanega “ena na ena” marketinga. A najprej je potrebno vzpostaviti dober javni profil, ki bo tako vas kot tudi vaše podjetje predstavil v kar najboljši luči.

Pri tem si lahko pomagate s spodnjimi nasveti:

1. nasvet: Razširite si mrežo kontaktov

Poskusite zbrati čim večjo mrežo kontaktov. Poiščite svoje sodelavce in poslovne partnerje ter jih dodajte med svoje stike. V kolikor osebo, ki jo nameravate dodati, poznate zgolj bežno, a menite, da bi v prihodnosti utegnili z njo poslovno sodelovati, najprej pripravite kratko predstavitveno sporočilo in ji ga pošljite. V kolikor boste pripravili zanimivo in personalizirano predstavitev, bo oseba vaše povabilo najverjetneje sprejela.

Ne pozabite: bolj široko mrežo kontaktov kot boste imeli, več boste imeli priložnosti za uspešno trženje na tem kanalu. Toda nikar naj vaše prve besede ne bodo namenjene prodaji. Preden se lotite prodaje, najprej vzpostavite prijateljsko-poslovni odnos.

2. nasvet: Začnite pogovore z drugimi uporabniki LinkedIna

Pobrskajte po zadnjih spremembah, ki so jih v LinkedIn vnesli vaši kontakti (primer: napredovanje na delovnem mestu, obletnica dela v podjetju, zaposlitev v drugem podjetju ipd.), in pod objavo napišite nekaj besed v komentarju. Naj bo to zgolj čestitka ali pa dobre želje za prihodnost, povsem mogoče je, da se bo iz tega razvil daljši pogovor preko zasebnih sporočil.

3. nasvet: Poiščite uporabnike, ki jih poznate

Raziščite, koga vse vam LinkedIn predlaga v sekciji “Uporabniki, ki jih morda poznate” (ang. People You May Know). Med svoje kontakte dodajte tudi tiste, ki jih poznate le bežno, nato pa jim pošljite kratko predstavitveno sporočilo. Ne pozabite vprašati, s čim se ukvarjajo v njihovem podjetju. Na ta način boste vzbudili njihovo pozornost, verjetno pa tudi priložnost, da tudi sami poveste nekaj besed o vašem podjetju.

4. nasvet: Na svojem profilu objavite nekaj vsebine

V kolikor boste ostali pasiven uporabnik, LinkedIna ne boste mogli izkoristiti v celoti. Od časa do časa zato spišite kakšno zanimivo vsebino in jo objavite na svojem profilu. V kolikor imate spletno stran, lahko vključite tudi primerno povezavo.

5. nasvet: Poskusite lahko tudi s plačanimi oglasi

LinkedIn (podobno kot druga družabna omrežja) omogoča tudi nakup plačanih oglasov. Ta so namenjena predvsem predstavitvi in vzpostavljanju stikov s poslovnimi partnerji, zato naj bo vsebina oglasa temu primerna. Pri tovrstnih oglasih je mogoče natančno nastaviti željeno geografsko lokacijo, panogo in ključne besede, da je oglas čim bolje ciljan na željeno publiko. Rezultate plačanega oglaševanja lahko enostavno preverite v analitičnem poročilu ter tako ugotovite, ali je bila vaša kampanja uspešna.

Vir: Entrepreneur.com

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje