5 osnovnih korakov marketinga

Avtor Saba Resnik — 05.06.2012
Komentiraj!
Veliko marketinške teorije ljudi zmede, saj stvari velikokrat izgledajo bolj zapletene, kot so v resnici. Pri marketingu imejte v mislih: enostavno je tisto, kar vam bo dalo konkurenčno prednost, hitrost in profitabilnost.
5 osnovnih korakov marketinga

5 osnovnih korakov marketinga. (Vir slike: sxc.hu)

Prodajalec je srečen, ko je srečen kupec. Zato se morate potruditi in osrečiti kar se da veliko vaših strank. Preprosto, kajne? V nadaljevanju vam predstavljamo pet preprostih korakov s katerimi boste bolj učinkovito tržili:

1. Prisluhnite

Prvi korak je popolnoma enostaven, saj ne potrebujete ničesar razen vaših ušes.

V kolikor boste prisluhnili boste našli problem, ki ga lahko rešite, zato bodite pozorni na probleme drugih ljudi, spremljajte množične medije in pogovore ljudi. Slej ko prej boste odkrili, kakšni problemi tarejo ljudi.

Nikar se ne obremenjujte s problemi, ki jih ne znate rešiti, osredotočite se na tiste, ki jih lahko rešite.

2. Cena rešitve

Drugi korak je, da ugotovite, koliko vas bo stalo, da rešite problem. Torej, koliko vas bo stalo, da rešitev izdelate oz. jo kupite?

3. Marketing

Ko enkrat določite ceno vaše rešitve, nikar ne spreglejte stroške marketinga. In nikar ne mislite, da ga ne potrebujete.

V kolikor boste izdelali najboljšo past za miši to še ne pomeni, da jo boste lahko prodali. Če ljudje ne vedo, da je bila izdelana najboljša past za miši je ne bodo niti iskali.

Ne pozabite na blagovno znamko - tako si boste pridobili zaupanje. Potrošniki bodo, v primeru, da boste dovolj tržili vašo blagovno znamko le-to prepoznali in kupovali vaše izdelke. Ne, nismo pozabili na kakovost. Tudi s pomočjo kakovostnih izdelkov in storitev boste od potrošnikov dobili zaupanje, ki ga potrebujete.

4. Storitev

Dobra storitev kot podpora izdelkom, ki jih prodajate ni poceni in zahteva veliko vašega truda - vendar se obrestuje.

5. Dobiček

Peti korak je cilj marketinga. To ni prodaja, ni promet, ni obisk spletne strani in niso nagrade. Temveč je dobiček. V kolikor boste imeli vsakoletni dobiček boste lahko svoje podjetje gradili in svojim zaposlenim ter sebi omogočali dobro plačo.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice