5 skrivnosti uspešnih spletnih seminarjev

Avtor Saba Resnik — 12.04.2013
Komentiraj!
Tudi vi razmišljate da bi svojim strankam in potencialnim strankam ponudili spletni seminar? Verjetno ste opazili, da so spletni seminarji oz. webinarji vedno bolj popularni in dobičkonosni – vendar vedite, da je temu tako samo v primeru, da so izvedeni pravilno.
5 skrivnosti uspešnih spletnih seminarjev

5 skrivnosti uspešnih spletnih seminarjev. (Vir slike: sxc.hu)

Obstaja velika razlika med povprečnim in dobrim spletnim seminarjem. Dober spletni seminar je lahko zelo dobičkonosen in predstavlja pravo marketinško orodje v rokah izkušenih podjetnikov, pa tudi startup podjetnikov.

V kolikor razmišljate, da bi svojim dosedanjim in potencialnim strankam ponudili spletni seminar, se morate najprej vprašati: "Ali bo dobro za moj posel, če izobrazim ljudi o tem, kako koristen in nujno potreben je moj izdelek ali storitev?" V kolikor je vaš odgovor pritrdilen, potem se morate spletnih seminarjev nujno lotiti.

Da bodo vaši spletni seminarji kar se da obiskani in produktivni, vam ponujamo nekaj nasvetov.

1. Vzbudite zanimanje

Prvo, kar morate storiti je, da seznanite vaše poslušalce, kaj bodo pridobili s poslušanjem. Z dobro izjavo o tem, kaj ponujate s spletnim seminarjem, boste vzbudili veliko zanimanja med poslušalci.

Poslušalci raje kot to, česa se bodo naučili, slišijo, kaj bodo s seminarjem pridobili.

2. Naučite se pripovedovati

Ko enkrat dobite zanimanje poslušalcev, je nujno, da njihovo pozornost ohranite z zanimivo zgodbo.

Podlaga za dobro zgodbo je sposobnost javnega nastopanja in predstavitve. V kolikor na tem področju ne blestite, vam priporočamo, da se vpišete v tečaj javnega nastopanja. Investicija časa, truda in denarja se vam bo hitro povrnila.

3. Vaja dela mojstra

Uspešen spletni seminar je kombinacija načrtovanja in vaje. Pomembno je, da pred prvim seminarjem vadite na glas in veliko. Mnogo ljudi podcenjuje vajo in posledično se jim zatika skozi celotno predstavitev ali seminar.

Šele ko izgovorite besede naglas, boste slišali, kje bi lahko izboljšali svoj govor, zato vam priporočamo, da vadite naglas.

4. Pomožni načrt

Ne glede na to, koliko se boste pripravljali, gredo stvari še vedno lahko po svoje in navzdol.

Vprašajte se:

  • Kaj če se mi pokvari računalnik? (Vedno imejte v bližini in v pripravljenosti kakšen dodaten prenosnik, tablični ali statični računalnik.)
  • Kaj če moj gost nenadoma odpove udeležbo? (Vedno imejte pripravljeno dodatno predstavitev na to temo. Najslabše, kar lahko naredite je, da odpoveste napovedan spletni seminar.)
  • Kaj če vaša spletna stran nenadoma postane nedostopna, medtem ko stranke nakupujejo preko nje? (Vedno imejte pripravljeno PayPal povezavo, da obiskovalec z nakupom lahko nadaljuje, ali pa poskrbite, da bodo stranke dobile vašo elektronsko pošto za morebitne povratne informacije in vprašanja.)

5. Bodite samozavestni in ponudite kakšno posebno ugodnost

V kolikor želite na koncu spletnega seminarja še kaj prodati, morate to storiti zelo samozavestno. Nimate razloga, da bi vas bilo sram ponuditi vaš izdelek ali storitev, če ta rešuje določen problem, o katerem ste govorili na seminarju. Poleg tega je zaželeno, da ima vaša ponudba še kakšno ugodnost, ki je časovno omejena.

Vir: entrepreneur.com

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!