Richard Branson: 5 skrivnosti za uspešno poslovanje

Avtor Maja Borštnik — 24.09.2012
Komentiraj!
V tokratni novički uspešen podjetnik in ustanovitelj britanske multikorporacije Virgin Group mladim podjetnikom ponuja 5 nasvetov do uspešnega podjetništva. Nasveti so plod njegovega 40-letnega udejstvovanja v podjetništvu, zato so zagotovo vredni branja.
Richard Branson: 5 skrivnosti za uspešno poslovanje

5 skrivnosti za uspešno poslovanje (Vir slike: sxc.hu)

1. Imejte radi svoje delo

Podjetništvo od človeka zahteva veliko težkega dela in ogromno časa, zato boste lahko uspeli le, če boste pri tem uživali. Ko je Branson pred leti začenjal s podjetništvom v kleti svojega majhnega stanovanja, ni sanjal o tem, da bi zgradil ogromen podjetniški imperij. Želel je le početi nekaj, pri čemer bi užival. Za Bransona je gradnja podjetja nekaj, na kar je ponosen, saj podjetje združuje talentirane ljudi in ustvarja nekaj, kar bo v svetu napravilo spremembo.

Podjetniki in podjetnice so v veliki meri podobni umetnikom. Na začetku začnejo z belim platnom, ki ga morajo poslikati. Kot mora dober umetnik znati naslikati vsako podrobnost, tako mora podjetnik ugotoviti, katere podrobnosti so tiste, ki bodo podjetje pripeljale do uspeha. Prav tako kot prava umetnina tudi posel nikoli ni dokončan, saj se ves čas razvija in dopolnjuje.

2. Ustvarite nekaj, kar izstopa iz konkurence

Ne glede na to, ali imate produkt, storitev ali blagovno znamko, začetni vstop v podjetništvo nikoli ni enostaven. Konkurenca na trgu je namreč zelo huda. Da bi izstopili iz množice konkurentov, morate napraviti nekaj, kar vas bo od njih ločevalo.

Poglejte za primer najbolj uspešna podjetja zadnjih 20 let. Podjetja Microsoft, Google in Apple so napravila nekaj, kar je presenetilo cel svet. Z inovacijami so se povzpeli v sam vrh, kjer so še danes.

3. Naj bodo vaši zaposleni ponosni na vaše podjetje

Ustvarite blagovno znamko, produkt ali storitev, ki jo bodo vaši zaposleni predstavljali s kar največjim veseljem. Energija, ki jo bodo oddajali, bo namreč privabljala nove in nove stranke, vaše poslovanje pa se bo izboljšalo.

4. Bodite dober vodja

Dober vodja je tisti, ki poleg vsega zna tudi poslušati. Imeti morate svoje mnenje, a hkrati upoštevati tudi mnenja drugih ljudi. Tako se čim več pogovarjajte z ljudmi, mnenje morate pridobiti od čim večje množice.

Kot vodja boste morali biti tudi izjemno dobri v pohvalah. Nikoli odkrito ne kritizirajte ljudi, vedno kontrolirajte svojo jezo in ne pozabite na pohvalo za dobro opravljeno delo. To bo zaposlenim dalo še dodaten zagon in delo bodo opravljali z veseljem. Ponavadi jih ni potrebno opozarjati na napake, saj se ponavadi sami teh zelo dobro zavedajo.

Preberite: Kako izstopati iz množice konkurenčnih podjetij?

5. Bodite v ospredju

Dober vodja se ne skriva za delovno mizo, ampak spoznava svoje zaposlene, se z njimi druži in odgovarja na njihova vprašanja. Na tak način boste dobili odlična mnenja in predloge, ki si jih čimprej zapišite, da jih prej ne pozabite. Če boste razširili svoj posel in odprli nove podružnice, poskrbite, da boste na mesto nadrejenega postavili človeka, ki razmišlja podobno kot vi, ki je prijazen in komunikativen.

Vir: Avaiya

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice