5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

Vse več podjetnikov spoznava prednosti dobrega vsebinskega marketinga. Ta namreč mladim, še neuveljavljenim podjetjem prinaša možnost prepoznavnosti in razpoznavnosti, saj je bitka na tržišču ponavadi precej huda.
5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu (Vir slike: Pixabay.com)

Vsakdo si želi odrezati svoj kos pogače, ko je govora o vsebinskem marketingu. Prav zato se je treba še dodatno potruditi in ljudem ponuditi vsebine, ki jih bodo navdušile. Dober vsebinski marketing lahko vašemu podjetju prinese vidnost v množici konkurentov, zato nanj ne smete pozabiti. 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov startupov, ki so z omejenimi sredstvi in znanji, kot so na primer na voljo v večjih, že uveljavljenih podjetjih, dosegli množice in razširili svojo prepoznavnost v svetu. 

1) Game Theory

Sicer ne gre za startup, kljub temu pa je strategija vsebinskega marketinga YouTube kanala Game Theory lahko za zgled tudi podjetnikom. Matthew Patrick, lastnik kanala, je namreč v kratkem času na svoj kanal uspel pridobiti več kot 5 milijonov naročnikov, navdušencev nad videoigrami. Vse to z uporabo svojega nišnega znanja matematike ter poslušanja in upoštevanja mnenj in predlogov svojih poslušalcev. 

2) Leadpages

Na videz povsem običajen startup Leadpages pa je v resnici zelo uspešen: in za uspeh se ima zahvaliti predvsem svoji dovršeni taktiki vsebinskega marketinga. Blog na njihovi spletni strani je namreč poln zanimivih in svežih vsebin, dodano vrednost bloga v svojo korist pa so dosegli z gradnjo obširne baze elektronskih naslovov svojih obiskovalcev. V enem letu so uspeli zbrati kar 15 tisoč elektronskih naslovov in vsebinski marketing so sedaj združili še z e-marketingom.

3) Sumome

Leta 2014 ustanovljeno mlado podjetje je milijardo ljudi doseglo že v svojem prvem letu poslovanja, vse to zahvaljujoč odlični strategiji vsebinskega marketinga. Do svojega občinstva namreč ekipa dostopa učinkovito in na večih različnih nivojih – sprva jim ponudijo osnovne informacije, ki jih ti želijo, nato pa jim pomagajo spoznati in razumeti še njihove ključne produkte. 

4) Glossier

Danes je startup Glossier znan po spletni prodaji lepotnih pripomočkov, a njegova zgodba se je pričela povsem drugače. Sprva je obstajal zgolj blog, ki je pokrival različne tematike iz področja lepote in skrbi za kožo, ker pa je bila objavljena vsebina unikatna in kvalitetna, je spletni strani Glossier kmalu pričelo slediti večje število oboževalcev – 200 tisoč sledilcev na Instagramu ter 60 tisoč všečkov na Facebooku. 

5) Fuse

Startup Fuse je nastal z namenom povezovanja dizajnerjev in razvijalcev spletnih strani in spletnih aplikacij. Tako prvim kot drugim ponuja ogromno informacij in koristne nasvete ter jim svetuje, kako med seboj sodelovati še učinkoviteje. V startupu Fuse so torej vsebinski marketing uspešno povezali s svojo bogato ponudbo storitev in orodij, dostopnih na spletni strani. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje