5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

Avtor — 13.10.2016
Vse več podjetnikov spoznava prednosti dobrega vsebinskega marketinga. Ta namreč mladim, še neuveljavljenim podjetjem prinaša možnost prepoznavnosti in razpoznavnosti, saj je bitka na tržišču ponavadi precej huda.
5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu (Vir slike: Pixabay.com)

Vsakdo si želi odrezati svoj kos pogače, ko je govora o vsebinskem marketingu. Prav zato se je treba še dodatno potruditi in ljudem ponuditi vsebine, ki jih bodo navdušile. Dober vsebinski marketing lahko vašemu podjetju prinese vidnost v množici konkurentov, zato nanj ne smete pozabiti. 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov startupov, ki so z omejenimi sredstvi in znanji, kot so na primer na voljo v večjih, že uveljavljenih podjetjih, dosegli množice in razširili svojo prepoznavnost v svetu. 

1) Game Theory

Sicer ne gre za startup, kljub temu pa je strategija vsebinskega marketinga YouTube kanala Game Theory lahko za zgled tudi podjetnikom. Matthew Patrick, lastnik kanala, je namreč v kratkem času na svoj kanal uspel pridobiti več kot 5 milijonov naročnikov, navdušencev nad videoigrami. Vse to z uporabo svojega nišnega znanja matematike ter poslušanja in upoštevanja mnenj in predlogov svojih poslušalcev. 

2) Leadpages

Na videz povsem običajen startup Leadpages pa je v resnici zelo uspešen: in za uspeh se ima zahvaliti predvsem svoji dovršeni taktiki vsebinskega marketinga. Blog na njihovi spletni strani je namreč poln zanimivih in svežih vsebin, dodano vrednost bloga v svojo korist pa so dosegli z gradnjo obširne baze elektronskih naslovov svojih obiskovalcev. V enem letu so uspeli zbrati kar 15 tisoč elektronskih naslovov in vsebinski marketing so sedaj združili še z e-marketingom.

3) Sumome

Leta 2014 ustanovljeno mlado podjetje je milijardo ljudi doseglo že v svojem prvem letu poslovanja, vse to zahvaljujoč odlični strategiji vsebinskega marketinga. Do svojega občinstva namreč ekipa dostopa učinkovito in na večih različnih nivojih – sprva jim ponudijo osnovne informacije, ki jih ti želijo, nato pa jim pomagajo spoznati in razumeti še njihove ključne produkte. 

4) Glossier

Danes je startup Glossier znan po spletni prodaji lepotnih pripomočkov, a njegova zgodba se je pričela povsem drugače. Sprva je obstajal zgolj blog, ki je pokrival različne tematike iz področja lepote in skrbi za kožo, ker pa je bila objavljena vsebina unikatna in kvalitetna, je spletni strani Glossier kmalu pričelo slediti večje število oboževalcev – 200 tisoč sledilcev na Instagramu ter 60 tisoč všečkov na Facebooku. 

5) Fuse

Startup Fuse je nastal z namenom povezovanja dizajnerjev in razvijalcev spletnih strani in spletnih aplikacij. Tako prvim kot drugim ponuja ogromno informacij in koristne nasvete ter jim svetuje, kako med seboj sodelovati še učinkoviteje. V startupu Fuse so torej vsebinski marketing uspešno povezali s svojo bogato ponudbo storitev in orodij, dostopnih na spletni strani. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija. Preberite več >>

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil. Preberite več >>

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje