5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

Vse več podjetnikov spoznava prednosti dobrega vsebinskega marketinga. Ta namreč mladim, še neuveljavljenim podjetjem prinaša možnost prepoznavnosti in razpoznavnosti, saj je bitka na tržišču ponavadi precej huda.
5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu (Vir slike: Pixabay.com)

Vsakdo si želi odrezati svoj kos pogače, ko je govora o vsebinskem marketingu. Prav zato se je treba še dodatno potruditi in ljudem ponuditi vsebine, ki jih bodo navdušile. Dober vsebinski marketing lahko vašemu podjetju prinese vidnost v množici konkurentov, zato nanj ne smete pozabiti. 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov startupov, ki so z omejenimi sredstvi in znanji, kot so na primer na voljo v večjih, že uveljavljenih podjetjih, dosegli množice in razširili svojo prepoznavnost v svetu. 

1) Game Theory

Sicer ne gre za startup, kljub temu pa je strategija vsebinskega marketinga YouTube kanala Game Theory lahko za zgled tudi podjetnikom. Matthew Patrick, lastnik kanala, je namreč v kratkem času na svoj kanal uspel pridobiti več kot 5 milijonov naročnikov, navdušencev nad videoigrami. Vse to z uporabo svojega nišnega znanja matematike ter poslušanja in upoštevanja mnenj in predlogov svojih poslušalcev. 

2) Leadpages

Na videz povsem običajen startup Leadpages pa je v resnici zelo uspešen: in za uspeh se ima zahvaliti predvsem svoji dovršeni taktiki vsebinskega marketinga. Blog na njihovi spletni strani je namreč poln zanimivih in svežih vsebin, dodano vrednost bloga v svojo korist pa so dosegli z gradnjo obširne baze elektronskih naslovov svojih obiskovalcev. V enem letu so uspeli zbrati kar 15 tisoč elektronskih naslovov in vsebinski marketing so sedaj združili še z e-marketingom.

3) Sumome

Leta 2014 ustanovljeno mlado podjetje je milijardo ljudi doseglo že v svojem prvem letu poslovanja, vse to zahvaljujoč odlični strategiji vsebinskega marketinga. Do svojega občinstva namreč ekipa dostopa učinkovito in na večih različnih nivojih – sprva jim ponudijo osnovne informacije, ki jih ti želijo, nato pa jim pomagajo spoznati in razumeti še njihove ključne produkte. 

4) Glossier

Danes je startup Glossier znan po spletni prodaji lepotnih pripomočkov, a njegova zgodba se je pričela povsem drugače. Sprva je obstajal zgolj blog, ki je pokrival različne tematike iz področja lepote in skrbi za kožo, ker pa je bila objavljena vsebina unikatna in kvalitetna, je spletni strani Glossier kmalu pričelo slediti večje število oboževalcev – 200 tisoč sledilcev na Instagramu ter 60 tisoč všečkov na Facebooku. 

5) Fuse

Startup Fuse je nastal z namenom povezovanja dizajnerjev in razvijalcev spletnih strani in spletnih aplikacij. Tako prvim kot drugim ponuja ogromno informacij in koristne nasvete ter jim svetuje, kako med seboj sodelovati še učinkoviteje. V startupu Fuse so torej vsebinski marketing uspešno povezali s svojo bogato ponudbo storitev in orodij, dostopnih na spletni strani. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje