5 stvari, ki jih lahko izboljšate, če priznate storjeno napako

Motiti se je človeško. Vsakdo dela napake, vendar jih nihče ne želi priznati. V poslu se velikokrat bojimo, da bodo naše napake odgnale stranke. Pri tem pa se moramo zavedati, da nepriznavanje storjene napake zgolj poslabša situacijo in odnos s stranko.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako ravnati naslednjič, ko boste storili kakšno neumnost oz. napako.

Priznajte napako

Ljudje imajo radi nepopolnost (od časa do časa, seveda). Nepopolnost da ljudem vedeti, da ste človeški, ranljivi in stvarni – s tem se stranke lahko poistovetijo.

Treba je ugotoviti, zakaj je do napake prišlo

Ko se napaka zgodi, je nujno, da raziščete zakaj in kako je do napake prišlo – na tak način boste preprečili nadaljnje napake.

Nikar ne obtožujte drugih

V kolikor ste odgovorni za prodajo končnega produkta stranki, vas bo ta imela za odgovornega, če bo s produktom kaj narobe (tudi če krivda ni vaša). V tem primeru nikar ne obtožujte proizvajalca in ne iščite izgovorov, temveč se raje posvetite stranki in poizkušajte narediti vse, kar je v vaši moči, da olajšate zadevo stranki.

Zapisujte si napake

Ko enkrat naredite popolno neumnost, imate občutek, da si boste za vedno zapomnili, kaj ste storili narobe. Vendar to ne drži. Življenje teče naprej in vaš spomin prične slabeti.

V tem primeru je najbolje, da si zapišete, kaj ste storili narobe in kako je do napake sploh prišlo. Zapisano vstavite v dokument politike podjetja, da bo na očeh vsem.

Zadevo morate rešiti na pravilen način

Primer ameriškega supermarketa: Nekoč se je zgodilo, da je zaposleni vrhunsko vino označil z napačno bar kodo. Posledica je bila, da se je vino prodajalo veliko ceneje, kot je bila njegova nabavna cena. Ko so ugotovili napako, je vodja trgovine zbral zaposlene v sejni sobi in jim predstavil stroške, ki jih je napaka prinesla in porabljen čas za odpravo slednje. Nato je predstavil vodjem nov način dela in kako bo ta zmanjšal možnost ponovne napake te vrste.

Zaposleni so si tako najbolj zapomnili, kako je lastnik rešil zadevo in ne, kakšna je bila dejanska napaka. Nikar ne izpustite iz rok tovrstnih priložnosti za dokazovanje integritete, za omilitev drame in izboljšanje obstoječih operativnih procesov.

Vir: entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje