5 stvari, ki jih lahko izboljšate, če priznate storjeno napako

Motiti se je človeško. Vsakdo dela napake, vendar jih nihče ne želi priznati. V poslu se velikokrat bojimo, da bodo naše napake odgnale stranke. Pri tem pa se moramo zavedati, da nepriznavanje storjene napake zgolj poslabša situacijo in odnos s stranko.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako ravnati naslednjič, ko boste storili kakšno neumnost oz. napako.

Priznajte napako

Ljudje imajo radi nepopolnost (od časa do časa, seveda). Nepopolnost da ljudem vedeti, da ste človeški, ranljivi in stvarni – s tem se stranke lahko poistovetijo.

Treba je ugotoviti, zakaj je do napake prišlo

Ko se napaka zgodi, je nujno, da raziščete zakaj in kako je do napake prišlo – na tak način boste preprečili nadaljnje napake.

Nikar ne obtožujte drugih

V kolikor ste odgovorni za prodajo končnega produkta stranki, vas bo ta imela za odgovornega, če bo s produktom kaj narobe (tudi če krivda ni vaša). V tem primeru nikar ne obtožujte proizvajalca in ne iščite izgovorov, temveč se raje posvetite stranki in poizkušajte narediti vse, kar je v vaši moči, da olajšate zadevo stranki.

Zapisujte si napake

Ko enkrat naredite popolno neumnost, imate občutek, da si boste za vedno zapomnili, kaj ste storili narobe. Vendar to ne drži. Življenje teče naprej in vaš spomin prične slabeti.

V tem primeru je najbolje, da si zapišete, kaj ste storili narobe in kako je do napake sploh prišlo. Zapisano vstavite v dokument politike podjetja, da bo na očeh vsem.

Zadevo morate rešiti na pravilen način

Primer ameriškega supermarketa: Nekoč se je zgodilo, da je zaposleni vrhunsko vino označil z napačno bar kodo. Posledica je bila, da se je vino prodajalo veliko ceneje, kot je bila njegova nabavna cena. Ko so ugotovili napako, je vodja trgovine zbral zaposlene v sejni sobi in jim predstavil stroške, ki jih je napaka prinesla in porabljen čas za odpravo slednje. Nato je predstavil vodjem nov način dela in kako bo ta zmanjšal možnost ponovne napake te vrste.

Zaposleni so si tako najbolj zapomnili, kako je lastnik rešil zadevo in ne, kakšna je bila dejanska napaka. Nikar ne izpustite iz rok tovrstnih priložnosti za dokazovanje integritete, za omilitev drame in izboljšanje obstoječih operativnih procesov.

Vir: entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje