5 stvari, ki jih lahko izboljšate, če priznate storjeno napako

Motiti se je človeško. Vsakdo dela napake, vendar jih nihče ne želi priznati. V poslu se velikokrat bojimo, da bodo naše napake odgnale stranke. Pri tem pa se moramo zavedati, da nepriznavanje storjene napake zgolj poslabša situacijo in odnos s stranko.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako ravnati naslednjič, ko boste storili kakšno neumnost oz. napako.

Priznajte napako

Ljudje imajo radi nepopolnost (od časa do časa, seveda). Nepopolnost da ljudem vedeti, da ste človeški, ranljivi in stvarni – s tem se stranke lahko poistovetijo.

Treba je ugotoviti, zakaj je do napake prišlo

Ko se napaka zgodi, je nujno, da raziščete zakaj in kako je do napake prišlo – na tak način boste preprečili nadaljnje napake.

Nikar ne obtožujte drugih

V kolikor ste odgovorni za prodajo končnega produkta stranki, vas bo ta imela za odgovornega, če bo s produktom kaj narobe (tudi če krivda ni vaša). V tem primeru nikar ne obtožujte proizvajalca in ne iščite izgovorov, temveč se raje posvetite stranki in poizkušajte narediti vse, kar je v vaši moči, da olajšate zadevo stranki.

Zapisujte si napake

Ko enkrat naredite popolno neumnost, imate občutek, da si boste za vedno zapomnili, kaj ste storili narobe. Vendar to ne drži. Življenje teče naprej in vaš spomin prične slabeti.

V tem primeru je najbolje, da si zapišete, kaj ste storili narobe in kako je do napake sploh prišlo. Zapisano vstavite v dokument politike podjetja, da bo na očeh vsem.

Zadevo morate rešiti na pravilen način

Primer ameriškega supermarketa: Nekoč se je zgodilo, da je zaposleni vrhunsko vino označil z napačno bar kodo. Posledica je bila, da se je vino prodajalo veliko ceneje, kot je bila njegova nabavna cena. Ko so ugotovili napako, je vodja trgovine zbral zaposlene v sejni sobi in jim predstavil stroške, ki jih je napaka prinesla in porabljen čas za odpravo slednje. Nato je predstavil vodjem nov način dela in kako bo ta zmanjšal možnost ponovne napake te vrste.

Zaposleni so si tako najbolj zapomnili, kako je lastnik rešil zadevo in ne, kakšna je bila dejanska napaka. Nikar ne izpustite iz rok tovrstnih priložnosti za dokazovanje integritete, za omilitev drame in izboljšanje obstoječih operativnih procesov.

Vir: entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje