5 taktik vsebinskega marketinga

Avtor Saba Resnik — 10.04.2013
Komentiraj!
Marsikateri podjetnik se, ko razvije svojo poslovno idejo in prične s poslom, vpraša: “Hmm ... kako naj zdaj to prodam?” Odgovorov na to vprašanje je veliko in ne obstajajo pravilni ali napačni. Predstavljamo vam vsebinski marketing, s katerim lahko dosežete odlične prodajne rezultate.
5 taktik vsebinskega marketinga

5 taktik vsebinskega marketinga. (Vir slike: sxc.hu)

Sodobni spletni potrošnik je vedno v iskanju informacij in preden se odloči za nakup, se o izdelku pozanima preko več virov. Določene informacije tako dobi od prijateljev in znancev, ostale pa največkrat poišče kar preko spleta. Na tej točki nastopi vsebinski marketing.

Vsebinski marketing je vsak način trženja, ki zajema ustvarjanje in deljenje vsebine preko spleta z namenom pridobivanja novih strank. Ustvarjeno vsebino nato lastnik objavi preko različnih medijev, kot so časopisi, elektronske knjige, študijski primeri, vodiči, slike, video itd.

Da se boste lažje lotili vsebinskega marketinga, vam predstavljamo 5 taktik, ki vam bodo prišle prav.

1. Poznati morate svojo ciljno skupino

Prvi korak ni, da napišete super vsebino, temveč da razmislite, kje boste vsebino objavili. To pomeni, da morate razmisliti kdo bere določene medije, zakaj jih berejo in kaj jim je všeč.

Še tako kvalitetna vsebina vam ne bo koristila, če ne boste vedeli, kdo jo bo bral. Zato, preden se lotite pisanja, dobro razmislite, kje boste objavili svoj prispevek.

2. Pisanje bloga je premalo

Pišete blog? Super. Sedaj pa je čas, da svoje vsebine objavite še kje drugje. Ne trudite se objavljati na spletnih straneh, ki imajo urednike, preko katerih pride le malo katera vsebina. Raje se odločite za objavo v družbenih spletnih časopisih, kjer bralci odločajo o tem, kaj bo objavljeno in kaj ne. V ZDA so to: Reddit, Inbound.org in Hacker News.

Na žalost bo težko doseči, da se bo vaš članek objavil na spletnih straneh kot sta Forbes in Harvard Business Review. Če pa ste napisali dober članek in ta postane priljubljen na določenih spletnih straneh, to lahko pomeni, da boste dobili več kot 50.000 obiskov na vašo spletno stran. Delček obiskovalcev se bo nato odločil kupiti vaš produkt.

3. Vse več in več

Ko boste doživeli prvi uspeh z določeno vsebino, je zelo pomembno, da to vsebino razširite. Naj jo prebere vsak, ki je zainteresiran. Publicisti in uredniki obožujejo vsebine, ki so že naletele na pozitiven odziv (to so vsebine, pri katerih skoraj ni tveganja). Vaša naloga je, da stopite v stik z vsemi, ki objavljajo vsebine in poskrbite, da bo vaša vsebina objavljena. Na primer, stopite v stik z nekaterimi znanimi blogarji in jim povejte, da imate vsebino, ki je bila všeč že številnim ljudem in jih prosite, če jo lahko objavijo na svojem blogu kot gostujoči prispevek.

Preberite si tudi Kaj je "in" in kaj "out" pri vsebinskem marketingu.

4. Priskrbite čim več obiska

Ko nekdo objavi vašo vsebino na svoji spletni strani, zgodba še ni končana. Takrat se morate potruditi z vsemi močmi, da čim več ljudi obišče to spletno stran in prebere vašo vsebino (ravno tako, kot ste se trudili, da jo ljudje preberejo na vaši spletni strani). Imejte v mislih - če bodo uspeli drugi, boste uspeli tudi vi.

5. Zahvalite se

Vsebinski marketing ni samo neprestano objavljanje vsebin, gre za to, da ustvarite odnose z ljudmi, ki so vam vsebino pomagali delili. Pomembno je, da ustvarite skupnost, v kateri so ljudje, ki jih zanimajo stvari, o katerih pišete. To pa najlažje storite tako, da se vsakemu, ki deli vašo vsebino, zahvalite.

Bodite pozorni na vse, ki delijo ali pišejo o vaši vsebini, predvsem na ostale blogerje. Tem morate napisati elektronsko sporočilo s ključnim sporočilom »Hvala«, saj se velikokrat pogovor, ki sledi zahvali, sprevrže v naslednjo blog objavo.

Vir: entrepreneur.com

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!