5 trendov, ki bodo oblikovali B2B trženje v letu 2014

Avtor Urša Slivar — 06.12.2013
Komentiraj!
Področje B2B trženja je v letu 2013 zaznamoval razvoj vsebinskega marketinga, uporaba družabnih omrežij in avtomatizacija trženja. V letu 2014 se bodo ta področja še naprej razvijala, pričakuje pa se tudi širša uveljavitev nekaterih novih trendov.
5 trendov, ki bodo oblikovali B2B trženje v letu 2014

5 trendov v B2B trženju (Vir slike: sxc.hu)

Če se ukvarjate z B2B marketingom, bodite pozorni na naslednjih pet trendov, za katere se pričakuje, da bodo v letu 2014 imeli pomembno vlogo.

1. Nadaljevanje rasti uporabe tehnologije za trženje

Oddelki za trženje so že do sedaj porabljali čedalje večji delež svojega proračuna za uporabno tehnologijo, trend pa se bo predvidoma nadaljeval tudi v naslednjem letu. Vedno večji delež trženja se namreč seli v digitalni prostor, na voljo pa je tudi vedno več dobrih orodij, ki poskrbijo za učinkovitost trženja na spletu. Tu mislimo na vse od programske opreme za avtomatizacijo trženja in sistemov za upravljanje s strankami (CRM sistemi), do orodij za upravljanje družabnih omrežij.

2. Povečevanje uporabe mobilnih telefonov za trženje

Z razvojem pametnih telefonov se veča odstotek ljudi (tudi poslovnih partnerjev), ki uporabljajo svoj mobilni telefon kot primarni vir za dostop do spleta in spletnih vsebin. To dejstvo imejte v mislih, ko boste pisali in odpošiljali spletno pošto, prav tako pa poskrbite, da bo vaša spletna stran in njena vsebina primerna za branje in uporabo iz mobilnih naprav.

3. Povečevanje vsebinskega marketinga kot del strategije

Obračanje k vsebinskemu marketingu je močno spremenil način, na katerega podjetja pristopajo k trženju. A kljub temu se vsebinski marketing še vedno smatra kot obstranski koncept, zaradi česar mnogim podjetjem še ni uspelo razviti prave strategije zanj. V letu 2014 se pričakuje, da se bo področje vsebinskega marketinga še razširilo, tržniki pa bodo morali začeti vzpostavljati strateške in vzdržne programe za vsebinski marketing.

4. Večja osredotočenost na celotno vsebino, manjša na ključne besede

Pred nekaj meseci je Google zagnal Hummingbird, posodobitev algoritma, ki je razjezila mnoge svetovalce za SEO. S tem si prizadevajo, da bi uporabniki njihovega iskalnika prišli do čim bolj relevantnih vsebin. Prav zaradi tega se bo v letu 2014 pri trženju večji poudarek dajalo vsebini, kot pa ključnim besedam. Podjetja bodo morala dobro poznati svojo ciljno publiko in potencialne stranke, da bodo lahko ustvarili vsebino, ki bo odgovarjala na njihova vprašanja in težave.

5. Razvoj orodij za trženje na družabnih omrežjih

Četudi se družabna omrežja pri trženju B2B uporablja bolj redko kot v primeru B2C, bo tudi na tem področju prišlo do sprememb v letu 2014. Predvsem zanimivo za podjetja bo postalo merjenje, kako interakcije na družabnih omrežjih vplivajo na prodajo. Vsi omenjeni trendi kažejo na pomembnost razvoja in vzpostavitve dobre strategije za področje družabnih omrežij, saj boste preko njih lahko dosegli tiste družbene kanale, ki so za vaše podjetje najbolj primerni.

Vir: Business2Community

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice