6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

Spoznali smo koristi ponovnega trženja in njegove oblike, sedaj pa je čas, da ustvarimo svojo prvo oglasno kampanjo. Kako se je bomo lotili, je predvsem odvisno od naših ciljev in uporabnikov, ki jih želimo doseči.
Google Adwords, ponovno trženje

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja. (Vir slike: Pixabay)

V veliko pomoč bodo strategije, ki nam jih ponudi Google na svojih spletnih straneh za podporo uporabnikom.

1. Dosegamo vse obiskovalce spletne strani

To je najosnovnejši način ponovnega trženja, pri katerem naše oglase vidi vsak, ki obišče našo spletno stran.

Kako je to videti v praksi? Za vse strani ustvarimo seznam za ponovno trženje in kot URL nastavimo domeno naše spletne strani »nasaspletnastran.si«.

2. Različne kategorije izdelkov

Za vsako izmed kategorij izdelkov ali storitev lahko ustvarimo svoj seznam za ponovno trženje z URL-jem kategorije.

Kako je to videti v praksi? Imamo spletno trgovino z ženskimi in moškimi oblačili. Svoje oglase želimo uporabnicam in uporabnikom prikazovati glede na to, katere kategorije izdelkov so obiskali. Ustvarimo seznama »Ženska oblačila« in »Moška oblačila« ter oblikujemo različne oglase glede na posamezno ciljno publiko.

3. Zasledujemo obiskovalce, ki niso izvedli nakupa ali oddali povpraševanja

To je zelo pogost način uporabe remarketinga, saj želimo ponovno pritegniti tiste obiskovalce, ki na naši spletni strani ali trgovini niso opravili nakupa ali oddali povpraševanja, kar je osnovni cilj spletne strani.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za vse obiskovalce spletne strani in seznam za tiste, ki so opravili nakup ali oddali povpraševanje. Nato ustvarimo kombiniran seznam po meri, s katerim zasledujemo vse obiskovalce spletne strani in izključimo tiste, ki so že dosegli naš osnovni cilj.

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo >>

4. Sledimo obiskovalcem, ki so opustili nakupovalno košarico

To je v spletnih trgovinah zelo pogost pojav. Naš cilj je, da te obiskovalce spomnimo na njihov nakup. Takšni obiskovalci so zelo blizu zadnji fazi nakupnega procesa in zato dragocena priložnost za prodajo.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam tistih, ki so obiskali nakupovalno košarico, in še en seznam tistih, ki so opravili nakup in obiskali stran za potrditev naročila. Nato uporabimo kombiniran seznam po meri za obiskovalce, ki so bili na podstrani z nakupovalno košarico, a niso obiskali potrditvene podstrani.

5. Navzkrižna prodaja obstoječim strankam

Pri tej strategiji zasledujemo tiste obiskovalce, ki so na naši spletni strani ali trgovini že nekaj kupili. Želimo jim ponuditi še dodaten izdelek ali storitev.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za ponovno trženje za obiskovalce, ki so opravili nakup, in prilagodimo oglase. Ustvarimo tudi sezname za določene dopolnilne izdelke, tako da lahko tem strankam prikažemo oglase za izdelke, ki bi jih utegnili zanimati.

6. Sledimo strankam po določenem času po nakupu

Če prodajamo izdelke, ki jih stranke kupujejo večkrat v določenih časovnih intervalih (na primer kontaktne leče), jih je smiselno na ponovni nakup spomniti z oglasi.

Kako je to videti v praksi? Če želimo slediti strankam 30 dni po opravljenem nakupu, ustvarimo seznam za ponovno trženje s 30-dnevnim obdobjem trajanja članstva. Če želimo doseči obiskovalce, ki so opravili nakup pred 30–60 dnevi, ustvarimo seznam za ponovno trženje. Nato ustvarimo še en seznam s 60-dnevnim obdobjem trajanja. Uporabimo kombiniran seznam po meri za doseganje vseh strank na 60-dnevnem seznamu, razen tistih na 30-dnevnem.

Pri ustvarjanju seznamov za ponovno trženje moramo biti zelo natančni pri dodajanju URL-naslovov posameznih seznamov, da zares dosegamo prave obiskovalce. Prihodnjič se bomo dodobra spoznali s seznami, da bodo prvi koraki remarketinga še lažji.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 7. in 8. 12. od 16.30 do 19.30
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje