6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

Avtor — 26.02.2015
Spoznali smo koristi ponovnega trženja in njegove oblike, sedaj pa je čas, da ustvarimo svojo prvo oglasno kampanjo. Kako se je bomo lotili, je predvsem odvisno od naših ciljev in uporabnikov, ki jih želimo doseči.
6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja (Vir: Unsplash.com)

V veliko pomoč bodo strategije, ki nam jih ponudi Google na svojih spletnih straneh za podporo uporabnikom.

Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing

1. Dosegamo vse obiskovalce spletne strani: to je najosnovnejši način ponovnega trženja, pri katerem naše oglase vidi vsak, ki obišče našo spletno stran

Kako je to videti v praksi? Za vse strani ustvarimo seznam za ponovno trženje in kot URL nastavimo domeno naše spletne strani »nasaspletnastran.si«.

2. Različne kategorije izdelkov: za vsako izmed naših kategorij izdelkov ali storitev lahko ustvarimo svoj seznam za ponovno trženje z URL-jem kategorije.

Kako je to videti v praksi: imamo spletno trgovino z ženskimi in moškimi oblačili. Svoje oglase želimo uporabnicam in uporabnikom prikazovati glede na to, katere kategorije izdelkov so obiskali. Ustvarimo seznama »Ženska oblačila« in »Moška oblačila« in ustvarimo različne oglase glede na posamezno ciljno publiko.

3. Zasledujemo obiskovalce, ki niso izvedli nakupa ali oddali povpraševanja: to je zelo pogost način uporabe remarketinga, saj želimo ponovno pritegniti tiste obiskovalce, ki na naši spletni strani ali trgovini niso opravili nakupa ali oddali povpraševanja, kar pa je naš osnovni cilj spletne strani.

Kako je to videti v praksi: ustvarimo seznam za vse obiskovalce spletne strani in seznam za tiste, ki so opravili nakup ali oddali povpraševanje. Nato ustvarimo kombiniran seznam po meri, s katerim zasledujemo vse obiskovalce spletne strani in izključimo tiste, ki so že dosegli naš osnovni cilj.

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo

4. Sledimo obiskovalcem, ki so opustili nakupovalno košarico: to je v spletnih trgovinah zelo pogost pojav in naš cilj je, da te obiskovalce spomnimo na njihov nakup. Takšni obiskovalci so zelo blizu zadnji fazi nakupnega procesa in zato dragocena priložnost za prodajo.

Kako je to videti v praksi: ustvarimo seznam tistih, ki so obiskali nakupovalno košarico in še en seznam tistih, ki so opravili nakup in obiskali stran za potrditev naročila. Nato uporabimo kombiniran seznam po meri za obiskovalce, ki so bili na podstrani z nakupovalno košarico, a niso obiskali potrditvene podstrani.

5. Navzkrižna prodaja obstoječim strankam: pri tej strategiji zasledujemo tiste obiskovalce, ki so na naši spletni strani ali trgovini že nekaj kupili, jim pa želimo ponuditi še dodaten izdelek ali storitev.

Kako je to videti v praksi: ustvarimo seznam za ponovno trženje za obiskovalce, ki so opravili nakup in prilagodimo oglase. Ustvarimo tudi sezname za določene dopolnilne izdelke, tako da lahko tem strankam prikažemo oglase za izdelke, ki bi jih utegnili zanimati.

6. Sledimo strankam po določenem času po nakupu: če prodajamo izdelke, ki jih stranke kupujejo večkrat v določenih časovnih intervalih (na primer kontaktne leče), jih je smiselno na ponovni nakup spomniti z oglasi.

Kako je to videti v praksi: če želimo slediti strankam 30 dni po opravljenem nakupu, ustvarimo seznam za ponovno trženje s 30-dnevnim obdobjem trajanja članstva. Če želimo doseči obiskovalce, ki so opravili nakup pred 30 – 60 dnevi, ustvarimo seznam za ponovno trženje. Nato ustvarimo še enega s 60-dnevnim obdobjem trajanja. Uporabimo kombiniran seznam po meri za doseganje vseh strank na 60-dnevnem seznamu, ne pa tistih na 30-dnevnem.

Pri ustvarjanju seznamov za ponovno trženje moramo biti zelo natančni pri dodajanju URL naslovov posameznih seznamov, da zares dosegamo prave obiskovalce. Prihodnjič se bomo dodobra spoznali s seznami, da bodo prvi koraki remarketinga še lažji. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Oznake: , ,