6 idej za trženje manjših podjetij

Avtor Saba Resnik — 21.01.2013
Komentiraj!
Tudi strokovnjaki s področja trženja, ki imajo na voljo skorajda neomejena sredstva, ne morejo z gotovostjo trditi, kako se bo trženje spreminjalo v prihodnosti. Največ, kar lahko naredi vsak posameznik je, da oceni, kaj bo prinesla prihodnost in ostane fleksibilen.
6 idej za trženje manjših podjetij

6 idej za trženje majhnih podjetij. (Vir slike: sxc.hu)

Zakaj je fleksibilnost tako pomembna? Predvsem zato, da se lahko hitro prilagodimo spremembam, ki prihajajo. Predstavljamo vam 6 trženjskih strategij, s katerimi podjetniki manjših podjetij lahko tržite.

1. Bodite prisotni povsod

V preteklosti je bilo dovolj, da ste imeli zgolj spletno stran. Danes je pomembno, da je vaša spletna stran berljiva in dostopna preko pametnih mobilnih telefonov, tabličnih računalnikov, na iOS in Android operacijskih sistemih.

2. Osredotočite se na vsebinsko trženje

Pri spletnem trženju je nujna vsebina z dodano vrednostjo. Vsebinsko trženje zahteva neprestano ustvarjanje zanimivih vsebin (v obliki teksta, videa ali avdio posnetka) na vaši spletni strani.

3. Ustvarite široko mrežo trženjskih kanalov

Vsi komunikacijski kanali morajo slediti istemu cilju z namenom, da ciljno skupino pripravijo do tega, da ukrepa. Zavedati se morate, da mora biti vsa vaša komunikacija usmerjena k akciji. V kolikor boste natisnili letake, ki ne sporočajo jasno, kaj od potencialne stranke želite, je to izguba denarja. Osredotočite se na eno ciljno skupino in z njimi komunicirajte preko različnih kanalov ter jim dajte priložnost, da z vami sodelujejo.

4. Uporabljajte družbena omrežja

Uporaba družbenih omrežij narašča s svetlobno hitrostjo. Samo pomislite, če bi Facebook bil država, bi ta bila četrta največja na svetu. Uporabniki spreminjajo svoje navade in to velja tudi za uporabo medijev – temu se morate kot podjetnik znati prilagoditi. Danes se vse dogaja preko družbenih omrežij, zato se morate prilagoditi tudi temu.

Prilagodite se lahko s pomočjo naslednjih nasvetov:

  • Poslušajte: nadzorujte, kaj se dogaja, in poslušajte, kaj imajo za povedati vaše stranke in potencialne stranke.
  • Bodite aktivni: odgovarjajte in se pogovarjajte.
  • Merite: določite, kaj in kako boste merili, nato redno ocenjujte vaše delo.
  • Prilagodite se: bodite pripravljeni na spremembe, ki prihajajo.

5. Uporabite analitiko za merjenje rezultatov

Ključnega pomena je, da razumete obnašanje vaše ciljne skupine, saj boste na tak način lažje pozicionirali vašo blagovno znamko. Uporabite že narejene analize Googla, Facebooka in QR coda in jih kombinirajte z lastnimi analizami.

6. Uporabljajte pametna trženjska orodja

Kot lastnik manjšega podjetja verjetno nimate veliko proračuna, namenjenega trženju, zato je nujno, da se znajdete in pričnete z uporabo brezplačnih oz. zelo poceni trženjskih orodij. S pomočjo WordPressa lahko denimo izdelate spletno stran s svojimi mnenji in komentarji, in sicer brez katerega koli predznanja o programiranju.

V kolikor imate nekaj denarja, namenjenega trženju, vendar nimate časa ukvarjati se s Facebookom, naj vas razveselimo - obstajajo tudi spletni ponudniki, ki namesto vas na socialnih omrežjih objavljajo vsebine in jih komentirajo.

Da povzamemo ...

Pri načrtovanju trženja vam bodo najbolj pomagale naslednje strategije:

  • Specifične trženjske aktivnosti naj bodo podrobno definirane in namenjene določeni ciljni skupini.
  • Izoblikujte ciljne skupine – vsaka aktivnost naj bo usmerjena na določeno ciljno skupino.
  • Svoji ekipi razdelite naloge in odgovornosti.
  • Načrtujte, kako boste sledili rezultatom.
  • Bodite pripravljeni na prilagajanje, če bo to potrebno.

Vir: business-opportunities.biz

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!