6 načinov, kako zasvojiti in obnoreti kupce

Avtor Željka Kitić — 02.10.2013
Komentiraj!
Je sploh lahko kaj lepšega kot zadovoljen kupec? Seveda. Kupec, ki bo o vas in o svoji izkušnji povedal vsem okoli sebe, bodisi prijateljem, družini, znancem, ali celo popolnim neznancem na forumih in drugih družbenih omrežjih.
6 načinov, kako zasvojiti in obnoreti kupce

6 načinov kako zasvojiti in obnoreti kupce (Vir slike: sxc.hu)

Pomembno si je zapomniti, da je večina ljudi pripravljenih širiti dober glas, vendar je vaša naloga, da jim to dodatno aktivnost omogočite in čim bolj olajšate.

Spodaj je navedenih 6 nasvetov, kako iz zadovoljnih kupcev narediti vojsko zagovornikov in podpornikov vaše blagovne znamke:

1. Izkoristite izdan račun kot vprašalnik o zadovoljstvu kupca.

Vaš izdan račun je zagotovljeno mesto neposrednega kontakta z najbolj zadovoljnimi kupci. Razmislite: vaša ponudba mu je bila dovolj všeč, da je zanjo odštel denar. Danes je pridobitev povratne informacije s strani kupca izrednega pomena. Nekateri to priložnost izkoristijo tako, da na dnu računa natisnejo kratek vprašalnik ter sodelovanje spodbudijo še z nagradno igro.

Toda z ustvarjanjem izkušnje greste lahko še dlje – izdelajte raziskavo s pomočjo socialnih omrežij Facebook, Twitter ali Google+ ter omogočite kupcem, da širijo svoj glas in vas promovirajo.

2. Postanite geografsko-družbeno prepoznavni z omrežjem Foursquare.

Omogočite vašim kupcem zabavno izkušnjo z geo-socialnim omrežjem Foursquare tako, da s prijatelji delijo svojo trenutno nakupovalno lokacijo. Vaš kupec je zadovoljen, da je v vaši trgovini, v vašem podjetju, torej mu dajte priložnost, da deli svojo lokacijo z znanci in prijatelji. 30 milijonov uporabnikov aplikacije Foursquare je prepričljiv podatek, da za promocijo svojega posla posežete tudi po tej storitvi.

3. Izdelajte krog povratnih informacij.

V današnjih časih so mnenja zadovoljnih kupcev močnejša od splošnega oglaševanja. V analizi raziskovalne družbe Nielsen je zapisano, da kar 92 odstotkov vprašanih zaupa priporočilom prijateljev in družine, kar je najvišji odstotek med vsemi oblikami oglaševanja.

Po zaključeni prodaji razmislite o dodatnem koraku in kontaktirajte svoje kupce za povratno informacijo. Spletno nakupovanje, rezervacija hotela in ostale spletne aktivnosti zahtevajo vnos uporabnikovega e-naslova, zato ga uporabite in spodbudite kupce, da izkušnjo delijo. Čim bolj bo ta proces enostaven, tem večja je možnost, da bo kupec delil svoje mnenje.

4. Bodite mobilni z družbeno aktivnimi aplikacijami.

Kupci znajo biti izjemno kreativni z aplikacijami kot je Instagram, vendar je njihovo kreativnost potrebno spodbujati in nagrajevati.

Podjetje Free People, ki se ukvarja s prodajo oblačil, daje velik pomen družbenim omrežjem. Svoje privržence spodbujajo, da objavijo svoje slike z njihovimi oblačili ter delijo različne stilske kombinacije. Taka dejanja drugim uporabnikom generirajo sveže ideje in natančnejši vpogled, kako posamezna oblačila pristojijo v realnem življenju. S tem krepijo tudi stilsko in modno osveščenost skupnosti. Uporabniki lahko kreirajo tudi lastne kreacije in delijo mnenja z ostalimi.

5. Avtomatizirajte proces deljenja izkušnje.

Čeprav je na globalnem trgu Amazon vodilni v svojem poslu, se dobro zaveda, da so zadovoljni uporabniki in objava njihovega mnenja (tudi prek socialnih omrežij) najmočnejše orodje prodaje. Svoje kupce spodbujajo, da delijo izkušnjo in nakup predlagajo svojim prijateljem.

6. Ponosno pokažite aktivnost vašega podjetja na družbenih omrežjih.

Prepoznavnost na družbenih omrežjih je eden izmed najboljših načinov, da zgradite svojo skupnost in ustvarite potencialne stranke. Njihovo zadovoljstvo mora biti vaša prioriteta, a naj ne ostane zgolj pri tem - spodbujajte povratno informacijo in jo ustrezno obravnavajte, tako pozitivno kot negativno. Zaupajte v svojo blagovno znamko, poenostavite postopke širjenja informacij in lahko se nadejate pravih učinkov najmočnejšega marketinškega orodja.

Če povzamemo zgoraj navedeno, bodite aktivni, bodite vidni, povežite linke na svojo Facebook stran, Twitter, LinkedIn, Pinterest in druge aktualne strani. Bodite opazni in ustrezno označeni na izdanih računih, oglasnih panojih pred podjetjem, stenah znotraj podjetja, menijih, prtičkih, prevoznih sredstvih, internetnih straneh, email komunikacijah, slikah, revijah, lokalnih časopisih,…

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!