6 nasvetov, kako privabiti ljudi na vaš blog

Vemo, da je lahko blog izredno učinkovito orodje za poslovanje. Če ste končno postavili blog na noge, je vaš naslednji korak, da nanj pridobite nekaj prometa. Tukaj je 6 nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali.
6 nasvetov, kako privabiti ljudi na vaš blog

Pišete blog? (vir: canuckjihad.wordpress.com)

Najtežji del pri vsem je, da se preprosto pokažete, kar drži na mnogih področjih, zagotovo pa to ne velja za bloganje. Preveč je piscev blogov, ki so se preprosto pokazali, kar pa ni dovolj, da bi blog postal res uspešen. Nujno je, da imate dovolj prometa in da se znate promovirati. Ustvariti morate brezčasne prispevke, ki bodo krožili med spletnimi socialnimi storitvami še prihodnja leta.

Aktivno morate delati na tem, da bi blog predstavili širši javnosti. Ne gre več preprosto za pisanje in objavljanje prispevkov, največji del bloganja je namreč promoviranje. Tukaj je šest nasvetov, ki vam bodo pomagali privabiti ljudi na vašo stran. 

1. Ne pišite le za denar

Vabljivo je pisati le za dobiček, a na tak način boste pljuvali v lastno skledo. To je vse prej kot prava pot do uspeha. Obstajata dva različna tipa vsebin, prve so ustvarjanje izključno le zaradi dobička, druge pa so pristnejše in bolj bistvene. Osredotočajte se na pridobivanje bralcev, pridobivanje dobička bo na vrsti kasneje. Če se boste osredotočili na vsebine, ki proizvajajo dobiček, boste uničili vaš dolgoročni finančni potencial. 

2. Prispevki gostov so super za ustvarjanje prometa

Vedno bodo obstajali blogerji z več prometa kot vi, ne glede na to, o čem pišete in koliko pišete. Blogov je na milijarde in kako se promet širi med njimi, je naravnost neverjetno. Ne mislite, da lahko vse naredite sami. Sodelujte z drugimi blogerji in razširite vašo dosegljivost. Pišite prispevke na bloge drugih in videli boste, kako se bo promet preusmeril tudi na vašo stran. 

3. Vključujte slike

Imate prispevek, ki bi lahko uspel na Diggu ali Redditu? Prepričajte se, da ste vključili slike v telo prispevka. Večina “bookmarking” storitev očitno favorizira članke, ki vključujejo slike in dinamične medije, torej poskrbite, da boste imeli v prispevku nekaj zanimivega za gledati kot tudi za brati. Poskrbite tudi za to, da slikam dodate značke. 

4. Ne prodajte se podpornikom

Reklamni prispevki so super dokler so inteligentno usmerjeni in pravilno uporabljeni. Kakorkoli že, naročniki sovražijo nepotrebne oglaševalske vsebine in če jih boste uporabljali preveč, vas bodo bralci zagotovo gladko zavrnili. Osredotočite se na generiranje prometa in pustite oglaševalske in sponzorirane prispevke pri miru, dokler ne dosežete zavidljivega nivoja bralcev in naročnikov. 

5. Eksperimentirajte z različnimi mediji za prispevke

Video bloganje je zabavno in če z njim eksperimentirate, bi lahko privabili na vaš blog še več bralcev. Poskušajte z različnimi formati, temami in stili. Če več ljudi uživa v vsaj določenem delu vašega bloga, bo o njem govorilo več ljudi, kar pomeni več prometa. 

6. Uporabljajte socialne medije za vzdrževanje in dopolnjevanje bloga

Račun na Twitterju je super za promoviranje vaših najboljših prispevkov in pridobivanje prometa. Tudi Facebook je vredno preizkusiti. Sicer traja nekoliko dlje, da postavite samo stran, a na dolgi rok se zagotovo izplača. 

 

Vir: smallbizbee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje