6 nasvetov, kako privabiti ljudi na vaš blog

Avtor — 22.02.2010
Vemo, da je lahko blog izredno učinkovito orodje za poslovanje. Če ste končno postavili blog na noge, je vaš naslednji korak, da nanj pridobite nekaj prometa. Tukaj je 6 nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali.
6 nasvetov, kako privabiti ljudi na vaš blog

Pišete blog? (vir: canuckjihad.wordpress.com)

Najtežji del pri vsem je, da se preprosto pokažete, kar drži na mnogih področjih, zagotovo pa to ne velja za bloganje. Preveč je piscev blogov, ki so se preprosto pokazali, kar pa ni dovolj, da bi blog postal res uspešen. Nujno je, da imate dovolj prometa in da se znate promovirati. Ustvariti morate brezčasne prispevke, ki bodo krožili med spletnimi socialnimi storitvami še prihodnja leta.

Aktivno morate delati na tem, da bi blog predstavili širši javnosti. Ne gre več preprosto za pisanje in objavljanje prispevkov, največji del bloganja je namreč promoviranje. Tukaj je šest nasvetov, ki vam bodo pomagali privabiti ljudi na vašo stran. 

1. Ne pišite le za denar

Vabljivo je pisati le za dobiček, a na tak način boste pljuvali v lastno skledo. To je vse prej kot prava pot do uspeha. Obstajata dva različna tipa vsebin, prve so ustvarjanje izključno le zaradi dobička, druge pa so pristnejše in bolj bistvene. Osredotočajte se na pridobivanje bralcev, pridobivanje dobička bo na vrsti kasneje. Če se boste osredotočili na vsebine, ki proizvajajo dobiček, boste uničili vaš dolgoročni finančni potencial. 

2. Prispevki gostov so super za ustvarjanje prometa

Vedno bodo obstajali blogerji z več prometa kot vi, ne glede na to, o čem pišete in koliko pišete. Blogov je na milijarde in kako se promet širi med njimi, je naravnost neverjetno. Ne mislite, da lahko vse naredite sami. Sodelujte z drugimi blogerji in razširite vašo dosegljivost. Pišite prispevke na bloge drugih in videli boste, kako se bo promet preusmeril tudi na vašo stran. 

3. Vključujte slike

Imate prispevek, ki bi lahko uspel na Diggu ali Redditu? Prepričajte se, da ste vključili slike v telo prispevka. Večina “bookmarking” storitev očitno favorizira članke, ki vključujejo slike in dinamične medije, torej poskrbite, da boste imeli v prispevku nekaj zanimivega za gledati kot tudi za brati. Poskrbite tudi za to, da slikam dodate značke. 

4. Ne prodajte se podpornikom

Reklamni prispevki so super dokler so inteligentno usmerjeni in pravilno uporabljeni. Kakorkoli že, naročniki sovražijo nepotrebne oglaševalske vsebine in če jih boste uporabljali preveč, vas bodo bralci zagotovo gladko zavrnili. Osredotočite se na generiranje prometa in pustite oglaševalske in sponzorirane prispevke pri miru, dokler ne dosežete zavidljivega nivoja bralcev in naročnikov. 

5. Eksperimentirajte z različnimi mediji za prispevke

Video bloganje je zabavno in če z njim eksperimentirate, bi lahko privabili na vaš blog še več bralcev. Poskušajte z različnimi formati, temami in stili. Če več ljudi uživa v vsaj določenem delu vašega bloga, bo o njem govorilo več ljudi, kar pomeni več prometa. 

6. Uporabljajte socialne medije za vzdrževanje in dopolnjevanje bloga

Račun na Twitterju je super za promoviranje vaših najboljših prispevkov in pridobivanje prometa. Tudi Facebook je vredno preizkusiti. Sicer traja nekoliko dlje, da postavite samo stran, a na dolgi rok se zagotovo izplača. 

 

Vir: smallbizbee

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje