6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen

Pred petnajstimi leti je Jeff Bezos začel graditi podjetje, ki je danes eno izmed najbolj uspešnih e-podjetij na svetu. V nadaljevanju vam predstavljamo 6 stvari, ki jih je leta 1997 Jeff Bezos vedel in zaradi katerih je Amazon postal tako uspešen.
6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen

6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen. (Vir Slike: Amazon)

1. Ko dobite priložnost, jo izkoristite

Dobro priložnost zagrabite z obema rokama, investirajte veliko svojega časa in denarja ter tvegajte.

2. Razmišljajte dolgoročno

Razmišljajte 5 do 7 let v naprej in ne zgolj 5 do 7 mesecev v naprej. “Verjeli smo, da bo pravi uspeh podjetju prinesla dodana vrednost za naše delničarje, ki jo bomo dosegli z dobro pozicijo na trgu, dobrim poslovnim modelom, višjimi dohodki in dobičkonostnostjo…” pravi Jeff Bezos.

3. Dolgoročni delež na trgu je boljši od kratkoročnih dobičkov

Brez dolgoročnega deleža na trgu ne boste prišli do dolgoročnih dobičkov. Jeff Bezos: “Še naprej bomo delali na dolgoročnih investicijah.”

4. Ste naredili napako – nič hudega

Nič ni narobe, če naredite nekaj napak. Narobe je, če pustite, da vas prestrašijo. “Raje imam drzne odločitve glede investicij, kot tiste plašne. Nekatere investicije se obrestujejo in druge spet ne. Pomembno je, da smo se v procesu nekaj naučili” dodaja Jeff Bezos.

5. Obsedenost s strankami

Najboljša storitev za stranke je takšna, kjer stranki ni treba stopiti v stik s podjetjem. Jeff Bezos: “Od vsega začetka je bila vsa naša pozornost usmerjena v zadovoljevanje kupca. Cilj je bil kupcu ponuditi prepričljivo vrednost. Ponudili smo jim ogromno izbiro knjig (veliko več, kot bi jim lahko ponudila katerakoli knjigarna) med množico katerih so lahko kupci brskali s pomočjo preprostih brskalnikov. Kupcem je bilo omogočeno kupovanje knjig 24 ur na dan in 365 dni v letu.”

6. Bodite prvi

Začnite razmišljati izven industrijsko začrtanih okvirjev. V vsaki industriji (še tako nasičeni s konkurenti) se lahko najde nov trg z novo priložnostjo.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje