6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen

Avtor Saba Resnik — 21.11.2011
Komentiraj!
Pred petnajstimi leti je Jeff Bezos začel graditi podjetje, ki je danes eno izmed najbolj uspešnih e-podjetij na svetu. V nadaljevanju vam predstavljamo 6 stvari, ki jih je leta 1997 Jeff Bezos vedel in zaradi katerih je Amazon postal tako uspešen.
6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen

6 Stvari zaradi katerih je Amazon tako uspešen. (Vir Slike: Amazon)

1. Ko dobite priložnost, jo izkoristite

Dobro priložnost zagrabite z obema rokama, investirajte veliko svojega časa in denarja ter tvegajte.

2. Razmišljajte dolgoročno

Razmišljajte 5 do 7 let v naprej in ne zgolj 5 do 7 mesecev v naprej. "Verjeli smo, da bo pravi uspeh podjetju prinesla dodana vrednost za naše delničarje, ki jo bomo dosegli z dobro pozicijo na trgu, dobrim poslovnim modelom, višjimi dohodki in dobičkonostnostjo..." pravi Jeff Bezos.

3. Dolgoročni delež na trgu je boljši od kratkoročnih dobičkov

Brez dolgoročnega deleža na trgu ne boste prišli do dolgoročnih dobičkov. Jeff Bezos: "Še naprej bomo delali na dolgoročnih investicijah."

4. Ste naredili napako – nič hudega

Nič ni narobe, če naredite nekaj napak. Narobe je, če pustite, da vas prestrašijo. "Raje imam drzne odločitve glede investicij, kot tiste plašne. Nekatere investicije se obrestujejo in druge spet ne. Pomembno je, da smo se v procesu nekaj naučili" dodaja Jeff Bezos.

5. Obsedenost s strankami

Najboljša storitev za stranke je takšna, kjer stranki ni treba stopiti v stik s podjetjem. Jeff Bezos: "Od vsega začetka je bila vsa naša pozornost usmerjena v zadovoljevanje kupca. Cilj je bil kupcu ponuditi prepričljivo vrednost. Ponudili smo jim ogromno izbiro knjig (veliko več, kot bi jim lahko ponudila katerakoli knjigarna) med množico katerih so lahko kupci brskali s pomočjo preprostih brskalnikov. Kupcem je bilo omogočeno kupovanje knjig 24 ur na dan in 365 dni v letu."

6. Bodite prvi

Začnite razmišljati izven industrijsko začrtanih okvirjev. V vsaki industriji (še tako nasičeni s konkurenti) se lahko najde nov trg z novo priložnostjo.

Vir: linkedin.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice